FOK!ker 2.0 - die zijn dat al gewendquote:Op dinsdag 20 september 2011 17:47 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
hoe kan je daar naar over klagen je bent toch een FOK!ker ?
Ja ja, geef je iPod de schuld maar.quote:Op dinsdag 20 september 2011 17:48 schreef coban het volgende:
Ipod kan mijn snelle typen niet bijhouden drm zoveel typfouten en halve zinnen.
Ik meld het maar.
Dat heet typ skillzquote:Op dinsdag 20 september 2011 17:48 schreef coban het volgende:
Ik meld het maar.
ja gewoon snel typen doe ik ookquote:Op dinsdag 20 september 2011 17:48 schreef coban het volgende:
Ik meld het maar.
jij fokt op je computer in de trein ?quote:Op dinsdag 20 september 2011 17:50 schreef #ANONIEM het volgende:
Mensen die mobiel FOK!ken terwijl ze ook gewoon normaal kunnen FOK!ken.
Kunnen is hier het belangrijkste woord schat.quote:Op dinsdag 20 september 2011 17:51 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
jij fokt op je computer in de trein ?
Pic van coban die aardappelen schilt:quote:Op dinsdag 20 september 2011 17:52 schreef coban het volgende:
Ik ben aardappels schillen. Like a eckte huisvrouw
Goed zo. In de keuken, waar het hoortquote:Op dinsdag 20 september 2011 17:52 schreef coban het volgende:
Ik ben aardappels schillen. Like a eckte huisvrouw
ik kan echt niet lezenquote:Op dinsdag 20 september 2011 17:51 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
Kunnen is hier het belangrijkste woord schat.
Vorige week huilde je nog om mijn mensen die postsquote:Op dinsdag 20 september 2011 17:54 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
Mensen die geen eetkamer hebben.
Omdat jij het te vaak doet.quote:Op dinsdag 20 september 2011 17:57 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Vorige week huilde je nog om mijn mensen die posts
Mee eens, het moet hier eens wat strenger worden..quote:Op dinsdag 20 september 2011 17:57 schreef coban het volgende:
Ik sta open voor een nieuw beleid: iedereen die mij pest moet dood
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |