waar was jij gisteren dan? welken topique?quote:Op dinsdag 20 september 2011 20:19 schreef BoleroPower het volgende:
[..]
Appels heb je van mij van gisteren is niet leuk meer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Och sorry
Aldus de grootste kutuser hierquote:Op dinsdag 20 september 2011 20:18 schreef BoleroPower het volgende:
[..]
UDOWU is ook gewoon pure bagger!
UDOWU Poste ik een plaatje met allemaal Appelsquote:Op dinsdag 20 september 2011 20:20 schreef Integraalfiets het volgende:
[..]
waar was jij gisteren dan? welken topique?
NEEE ECHT? OMG OMG OMG OMG NOOIT GEZIEN MEID OOHHHquote:Op dinsdag 20 september 2011 20:20 schreef BoleroPower het volgende:
[..]
UDOWU Poste ik een plaatje met allemaal Appels
Je bent zelf een appelquote:Op dinsdag 20 september 2011 20:20 schreef BoleroPower het volgende:
[..]
UDOWU Poste ik een plaatje met allemaal Appels
Je probeert nu met je 14-jarige hoofd vriendjes te worden met de grootste spammerts van ONZ, of wat is de bedoeling?quote:Op dinsdag 20 september 2011 20:23 schreef Plastic_zak het volgende:
BoleroPower is net een ConscienceNL een baas
Je moeder stond het best goedquote:Op dinsdag 20 september 2011 20:24 schreef BoleroPower het volgende:
Is dit jurkje te sexy?
[ afbeelding ]
Moet jij nooit lachen om de triestheid van hun posts ?quote:Op dinsdag 20 september 2011 20:25 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Je probeert nu met je 14-jarige hoofd vriendjes te worden met de grootste spammerts van ONZ, of wat is de bedoeling?
Ik zie een kontquote:Op dinsdag 20 september 2011 20:24 schreef BoleroPower het volgende:
Is dit jurkje te sexy?
[ afbeelding ]
Lieverds, where is the love?quote:Op dinsdag 20 september 2011 20:25 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Je probeert nu met je 14-jarige hoofd vriendjes te worden met de grootste spammerts van ONZ, of wat is de bedoeling?
Hypocrietquote:Op dinsdag 20 september 2011 20:23 schreef Plastic_zak het volgende:
BoleroPower is net een ConscienceNL een baas
Zo had ik het nog niet bekeken. Ergens is het inderdaad nogal sneuquote:Op dinsdag 20 september 2011 20:25 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Moet jij nooit lachen om de triestheid van hun posts ?
Nee. Niet echt eigenlijk. Pure kwantiteit boven kwaliteit.quote:Op dinsdag 20 september 2011 20:25 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Moet jij nooit lachen om de triestheid van hun posts ?
Voor P_z? Je klinkt net alsof dat een echte vraag is.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |