Kerstvakantie hebben, auto hebben en de keuze hebben om gewoon in bed te blijven liggen/ voor de kachel te ps3'en als het sneeuwtquote:Op dinsdag 20 september 2011 19:33 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
Met de auto in de file staan als het sneeuwt.
Kerstvakantie hebben en niet te hoeven reizen.
oke nu weten we dat je auto hebtquote:Op dinsdag 20 september 2011 19:34 schreef Boterbartje het volgende:
Met de auto in de sneeuw staan heeft ook wel wat, alles mooi wit en jij zit lekker droog met chille muziek in de auto... toch winterbandjes eronder en gewoon heerlijk genieten?
Zolang je maar controle houdt over je auto is het wel vet ja.quote:Op dinsdag 20 september 2011 19:34 schreef Boterbartje het volgende:
Met de auto in de sneeuw staan heeft ook wel wat, alles mooi wit en jij zit lekker droog met chille muziek in de auto... toch winterbandjes eronder en gewoon heerlijk genieten?
ja dat is wel chillageeequote:Op dinsdag 20 september 2011 19:34 schreef Boterbartje het volgende:
quote:Op dinsdag 20 september 2011 19:35 schreef Intronic het volgende:
Prinsjesdag
Koningshuis
De regering
Ja man het is ook zo verstandig om 200 te gaan rijden met sneeuw en handrembochtjes te maken, gewoon doe man. Anders betaal je ook voor niets die ziektekostenpremiequote:Op dinsdag 20 september 2011 19:36 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
Zolang je maar controle houdt over je auto is het wel vet ja.
quote:
Je kan ook gewoon de controle verliezen bij 30km/h en in de sloot terecht komen hoor.quote:Op dinsdag 20 september 2011 19:38 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ja man het is ook zo verstandig om 200 te gaan rijden met sneeuw en handrembochtjes te maken, gewoon doe man. Anders betaal je ook voor niets die ziektekostenpremie
Klopt. Heb ik eens gedaan afgelopen winter, was niet zo chill man.quote:Op dinsdag 20 september 2011 19:39 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon de controle verliezen bij 30km/h en in de sloot terecht komen hoor.
Dan moeten ze je gewoon geen rijbewijs gevenquote:Op dinsdag 20 september 2011 19:39 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon de controle verliezen bij 30km/h en in de sloot terecht komen hoor.
hoe dat?quote:Op dinsdag 20 september 2011 19:40 schreef Intronic het volgende:
[..]
Klopt. Heb ik eens gedaan afgelopen winter, was niet zo chill man.
Ijzel, geen zout, nou het was nog niet eens 30km/u denk ik. Je kunt dan gewoon echt niets doen.quote:Op dinsdag 20 september 2011 19:40 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
hoe dat?
niet gestrooide weg buitenaf ofzo?
Ja ijzel is een ander verhaal he. Enige wat je kunt doen is gas loslaten verder nietsquote:Op dinsdag 20 september 2011 19:41 schreef Intronic het volgende:
[..]
Ijzel, geen zout, nou het was nog niet eens 30km/u denk ik. Je kunt dan gewoon echt niets doen.
quote:
toedels veel plezierrquote:Op dinsdag 20 september 2011 19:42 schreef Boterbartje het volgende:
Ik ga naar de voetbal beetje tegen bal schoppen en benen breken
Daag bazen, tot vanavond!
Is ook, maar wel kenker winterquote:Op dinsdag 20 september 2011 19:42 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ja ijzel is een ander verhaal he. Enige wat je kunt doen is gas loslaten verder niets
Maar gestrooide wegen met sneeuw is mooi, lekker kijken enzo
Ja focked up kou man. ik heb liever zo van ijskoud en schaatsen en sneeuw en pinguins dan regen en van dat halve kak weerquote:Op dinsdag 20 september 2011 19:43 schreef Intronic het volgende:
[..]
Is ook, maar wel kenker winter. Loeter!
Kippsquote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |