Hahahahquote:
een voor een kan welquote:Op dinsdag 20 september 2011 21:09 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Hahahahmaar ik kan toch nooit in 1 keer 4 mensen ofzo knuffelen?
dus daar lig ik elke ochtendquote:Op dinsdag 20 september 2011 21:10 schreef Plastic_zak het volgende:
mensen die jelly zijn smeer ik op mn brood
Omdatappel met blond haar ?quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:10 schreef Ragboer het volgende:
Nederland 3 was net een gezin met 16 (!) kinderen. Zit een superleuke blonde krullenbol bij zeg.
Appel heeft blond haar, blinde.quote:
WEL alleen mij egoistisch heaquote:Op dinsdag 20 september 2011 21:09 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Hahahahmaar ik kan toch nooit in 1 keer 4 mensen ofzo knuffelen?
Ohja ! Goed idee. Oke Gratis Knuffels voor iedereen.quote:
quote:
Maar jij bent dan toch eerder chocopastaquote:Op dinsdag 20 september 2011 21:11 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
dus daar lig ik elke ochtend
Ik denk niet dat onze mede-Fok!kers dit appreciërenquote:
Mensen die pudding op hun brood smerenquote:Op dinsdag 20 september 2011 21:10 schreef Plastic_zak het volgende:
mensen die jelly zijn smeer ik op mn brood
de witte pasta van de duo penotti danquote:Op dinsdag 20 september 2011 21:12 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Maar jij bent dan toch eerder chocopasta
hoeveel noten heb je hihiquote:Op dinsdag 20 september 2011 21:13 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
de witte pasta van de duo penotti dan
Wat weet jij er nou van jongequote:
Peanutbutter-jelly sandwiches schijnen anders best lekker te zijn.quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:13 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Mensen die pudding op hun brood smeren
Ik houd van puurquote:Op dinsdag 20 september 2011 21:13 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
de witte pasta van de duo penotti dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |