Die is denk ik van mijn zusje.quote:Op dinsdag 20 september 2011 20:58 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Je donald duck beker ligt nog hier
Wat dan wat heeft een zak nog meer te bieden behalve waterdichtheid?quote:Op dinsdag 20 september 2011 20:58 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Ik dacht dat je iets anders zou zeggen
En van Chocoquote:
Oh nouja. Die tekst van dat nummer is zo hardquote:Op dinsdag 20 september 2011 20:57 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ken ik niet
Ik ken dit liedje omdat vriendin steeds luistert, ze heeft me aangestoken en nu luister ik ook vaker nederhop.
Kan nog steeds niet geloven dat je dat soort muziek luistert
Mja, hw roept
boefjequote:Op dinsdag 20 september 2011 20:58 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Ik dacht dat je iets anders zou zeggen
ik ook van jou hoorquote:Op dinsdag 20 september 2011 20:59 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Wat dan wat heeft een zak nog meer te bieden behalve waterdichtheid?
[..]
En van Choco
Hoi.quote:
En nu goedheid zelve spelenquote:Op dinsdag 20 september 2011 21:00 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
bazen van de nacht faalde maar er zaten wel een paar lieve users die nu hier posten
liefde en romantiekquote:Op dinsdag 20 september 2011 20:59 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Wat dan wat heeft een zak nog meer te bieden behalve waterdichtheid?
[..]
En van Choco
quote:
Liefde en romantiek van een plastieken zakskequote:
Laat je me weten hoe het was?quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:01 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
[..]
Liefde en romantiek van een plastieken zakskeDat klinkt zeer verleidelijk
Plastic zak, condoom, rubbertje. Geef het een naam.quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:01 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
[..]
Liefde en romantiek van een plastieken zakskeDat klinkt zeer verleidelijk
Wat ?quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:02 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Laat je me weten hoe het was?
hahahquote:Op dinsdag 20 september 2011 21:02 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Plastic zak, condoom, rubbertje. Geef het een naam.
quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:02 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Laat je me weten hoe het was?
Plastiek is ander materiaal dan latex hequote:Op dinsdag 20 september 2011 21:02 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Plastic zak, condoom, rubbertje. Geef het een naam.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |