Meestel lange halen. Ik heb kort haar. Mijn lippen bewegen sensueel.quote:Op dinsdag 20 september 2011 20:54 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Ja maar hoe je beweegt enzo, of je haar ook beweegt in de windhoe je lippen bewegen als je praat
ach nog maar 3 dagen tot het weekendquote:Op dinsdag 20 september 2011 20:55 schreef Plastic_zak het volgende:
Ik haat werkenElke nieuwe dag is elke keer opnieuw de allerslechtste dag van mn leven
Zit je niet meer op school?quote:Op dinsdag 20 september 2011 20:55 schreef Plastic_zak het volgende:
Ik haat werkenElke nieuwe dag is elke keer opnieuw de allerslechtste dag van mn leven
Jij drinkt ook altijd bierquote:Op dinsdag 20 september 2011 20:54 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Jezus, bedankt voor dat bier dat er weer uit kwam lul.![]()
quote:Op dinsdag 20 september 2011 20:55 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Meestel lange halen. Ik heb kort haar. Mijn lippen bewegen sensueel.
Fixedquote:Op dinsdag 20 september 2011 20:56 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ach nog maar 32 dagen tot het weekend
wietzakjequote:Op dinsdag 20 september 2011 20:54 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Netjes
Watvoor zak ben je precies?
Een boterhamzak, een vuilnis zak, een diepvrieszak ofzo?
Met zon harde.......quote:
stage tochquote:Op dinsdag 20 september 2011 20:56 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Zit je niet meer op school?
Ja dus? Ik heb er zelf twee...Choco vast ookquote:
quote:Op dinsdag 20 september 2011 20:56 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Met zon harde.......
sluitstrip?
Oh, die lingerie boeit me geen flikkerquote:Op dinsdag 20 september 2011 20:55 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Gast, Hukemoller, je moet een keer een vrouw zien in Marie Jo
Maar die zie ik nu toch nietquote:Op dinsdag 20 september 2011 20:57 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Ja dus? Ik heb er zelf twee...Choco vast ook
Ken ik nietquote:Op dinsdag 20 september 2011 20:51 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Tantoehard. Lelijk is imo de beste van die mixtape
Je donald duck beker ligt nog hierquote:Op dinsdag 20 september 2011 20:57 schreef Ragboer het volgende:
Smegmanus, de bukbeurt was weer fijn. Nu kan ik weer fatsoenlijk poepen.
Goed lingerie is het halve werkquote:Op dinsdag 20 september 2011 20:57 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Oh, die lingerie boeit me geen flikkerDie vrouwen daarentegen
Ik dacht dat je iets anders zou zeggenquote:Op dinsdag 20 september 2011 20:56 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Met zon harde.......
sluitstrip?
weet ik tochquote:Op dinsdag 20 september 2011 20:57 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]Hehe...
Ik hou van humor
Die is denk ik van mijn zusje.quote:Op dinsdag 20 september 2011 20:58 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Je donald duck beker ligt nog hier
Wat dan wat heeft een zak nog meer te bieden behalve waterdichtheid?quote:Op dinsdag 20 september 2011 20:58 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Ik dacht dat je iets anders zou zeggen
En van Chocoquote:
Oh nouja. Die tekst van dat nummer is zo hardquote:Op dinsdag 20 september 2011 20:57 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ken ik niet
Ik ken dit liedje omdat vriendin steeds luistert, ze heeft me aangestoken en nu luister ik ook vaker nederhop.
Kan nog steeds niet geloven dat je dat soort muziek luistert
Mja, hw roept
boefjequote:Op dinsdag 20 september 2011 20:58 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Ik dacht dat je iets anders zou zeggen
ik ook van jou hoorquote:Op dinsdag 20 september 2011 20:59 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Wat dan wat heeft een zak nog meer te bieden behalve waterdichtheid?
[..]
En van Choco
Hoi.quote:
En nu goedheid zelve spelenquote:Op dinsdag 20 september 2011 21:00 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
bazen van de nacht faalde maar er zaten wel een paar lieve users die nu hier posten
liefde en romantiekquote:Op dinsdag 20 september 2011 20:59 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Wat dan wat heeft een zak nog meer te bieden behalve waterdichtheid?
[..]
En van Choco
quote:
Liefde en romantiek van een plastieken zakskequote:
Laat je me weten hoe het was?quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:01 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
[..]
Liefde en romantiek van een plastieken zakskeDat klinkt zeer verleidelijk
Plastic zak, condoom, rubbertje. Geef het een naam.quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:01 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
[..]
Liefde en romantiek van een plastieken zakskeDat klinkt zeer verleidelijk
Wat ?quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:02 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Laat je me weten hoe het was?
hahahquote:Op dinsdag 20 september 2011 21:02 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Plastic zak, condoom, rubbertje. Geef het een naam.
quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:02 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Laat je me weten hoe het was?
Plastiek is ander materiaal dan latex hequote:Op dinsdag 20 september 2011 21:02 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Plastic zak, condoom, rubbertje. Geef het een naam.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |