Meestel lange halen. Ik heb kort haar. Mijn lippen bewegen sensueel.quote:Op dinsdag 20 september 2011 20:54 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Ja maar hoe je beweegt enzo, of je haar ook beweegt in de windhoe je lippen bewegen als je praat
ach nog maar 3 dagen tot het weekendquote:Op dinsdag 20 september 2011 20:55 schreef Plastic_zak het volgende:
Ik haat werkenElke nieuwe dag is elke keer opnieuw de allerslechtste dag van mn leven
Zit je niet meer op school?quote:Op dinsdag 20 september 2011 20:55 schreef Plastic_zak het volgende:
Ik haat werkenElke nieuwe dag is elke keer opnieuw de allerslechtste dag van mn leven
Jij drinkt ook altijd bierquote:Op dinsdag 20 september 2011 20:54 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Jezus, bedankt voor dat bier dat er weer uit kwam lul.![]()
quote:Op dinsdag 20 september 2011 20:55 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Meestel lange halen. Ik heb kort haar. Mijn lippen bewegen sensueel.
Fixedquote:Op dinsdag 20 september 2011 20:56 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ach nog maar 32 dagen tot het weekend
wietzakjequote:Op dinsdag 20 september 2011 20:54 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Netjes
Watvoor zak ben je precies?
Een boterhamzak, een vuilnis zak, een diepvrieszak ofzo?
Met zon harde.......quote:
stage tochquote:Op dinsdag 20 september 2011 20:56 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Zit je niet meer op school?
Ja dus? Ik heb er zelf twee...Choco vast ookquote:
quote:Op dinsdag 20 september 2011 20:56 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Met zon harde.......
sluitstrip?
Oh, die lingerie boeit me geen flikkerquote:Op dinsdag 20 september 2011 20:55 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Gast, Hukemoller, je moet een keer een vrouw zien in Marie Jo
Maar die zie ik nu toch nietquote:Op dinsdag 20 september 2011 20:57 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Ja dus? Ik heb er zelf twee...Choco vast ook
Ken ik nietquote:Op dinsdag 20 september 2011 20:51 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Tantoehard. Lelijk is imo de beste van die mixtape
Je donald duck beker ligt nog hierquote:Op dinsdag 20 september 2011 20:57 schreef Ragboer het volgende:
Smegmanus, de bukbeurt was weer fijn. Nu kan ik weer fatsoenlijk poepen.
Goed lingerie is het halve werkquote:Op dinsdag 20 september 2011 20:57 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Oh, die lingerie boeit me geen flikkerDie vrouwen daarentegen
Ik dacht dat je iets anders zou zeggenquote:Op dinsdag 20 september 2011 20:56 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Met zon harde.......
sluitstrip?
weet ik tochquote:Op dinsdag 20 september 2011 20:57 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]Hehe...
Ik hou van humor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |