Nou, sinds jij dat nu zegt.quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:38 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Hoe wed ej dat ik uut de achterhoek kom. ?
Jaaaquote:Op dinsdag 20 september 2011 21:39 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nou, sinds jij dat nu zegt.
Ik zeg ook dat hij voor Smegje is hè, prinses.
Okee danquote:Op dinsdag 20 september 2011 21:39 schreef LompeHork het volgende:
Deze mannen hebben gelijk![]()
NIEMAND is het daarmee oneens.
Met mijn laatste verhuizing hebben mijn broertje en ik alles verhuisd. In een uurtje of 2.quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:36 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
WEetje hoe hendig!
gewoon 5 man die lekker alles slepen hoef het niet zelf te doen.
Nouja nu ben ik verhuisd door stuk of 6 Fokkers!!! ook geniaal. Binnen een uur stond alles in m'n huisje.
Ja, hoe moet ik het anders weten?quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:39 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Jaaa
Hahahaha boh foi toch das pas mooien muziek
Niet veel inboedel dusquote:Op dinsdag 20 september 2011 21:40 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Met mijn laatste verhuizing hebben mijn broertje en ik alles verhuisd. In een uurtje of 2.
Dit nummer is mooi!quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:40 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ja, hoe moet ik het anders weten?
En nah, niet geheel mijn smaak. Dit nummer is een uitzondering op de regel.
jaja eckte bazenquote:Op dinsdag 20 september 2011 21:40 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Eckte bazen.gewoon koeterdekoet dit dat.
quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:39 schreef LompeHork het volgende:
Deze mannen hebben gelijk![]()
NIEMAND is het daarmee oneens.
Best wel. Ik had het 'geluk' dat ik in dezelfde wijk ben blijven wonen dus vandaar.quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:41 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Niet veel inboedel dus
Als je dat eerst eens gaat vertalen naar normaal Nederlands hè...quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:41 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Niet veel inboedel dus
[..]
Dit nummer is mooi!
Owe rukskes loat the vulle beenvleis bloot
Luekquote:Op dinsdag 20 september 2011 21:42 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Volgens mij komt psy-freak zo posten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |