ja doe datquote:Op dinsdag 20 september 2011 21:03 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Wat ?was. Ik pak wel ffe een boterham zakje uit de keukenla ffe testen hoe dat knuffelt
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."I'm gonna shove my fist up your ass and use you as a handwarmer."
quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:03 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]ah jammer voor p_zSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:03 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]ow wat jammerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben boooos, uhuh SYSTEEM! ♥
[..]Het was geen echte Plastic_zakSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
In foetushouding.quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:05 schreef Chocolate-chick het volgende:
P_z is nu aan het huilen in een hoekje
Oh sorry, zal haar even weghalen, privacy enzo.quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:05 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Hee, wat doet mijn vriendin hier.
Okequote:Op dinsdag 20 september 2011 21:05 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Het was geen echte Plastic_zak
quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:05 schreef Chocolate-chick het volgende:
P_z is nu aan het huilen in een hoekje
welke?quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:05 schreef speedking het volgende:
krijg ik nu al die knuffels die pz zou krijgen
kusje en knuffel terugquote:Op dinsdag 20 september 2011 21:07 schreef Plastic_zak het volgende:
kusjes en knuffels voor iedereen in dit topic(no homo)
quote:
Ohhh ohhh ohhhquote:
Dat zou ik maar doen jaquote:Op dinsdag 20 september 2011 21:06 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Oh sorry, zal haar even weghalen, privacy enzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Who motivates the motivator?
Homo!quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:07 schreef Plastic_zak het volgende:
een voor eenquote:Op dinsdag 20 september 2011 21:07 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
[..]
Ohhh ohhh ohhh
sorry euhm nou choco heeft ook nog knuffels in de aanbieding.
Smegje wil ook al knuffels
ik ik ik...
heb te weinig armen
2 zijn genoeg voor mij hoorquote:Op dinsdag 20 september 2011 21:07 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
[..]
Ohhh ohhh ohhh
sorry euhm nou choco heeft ook nog knuffels in de aanbieding.
Smegje wil ook al knuffels
ik ik ik...
heb te weinig armen
1 anale penetratie voor jou (nohomo)quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:07 schreef Plastic_zak het volgende:
Hahahahquote:
een voor een kan welquote:Op dinsdag 20 september 2011 21:09 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Hahahahmaar ik kan toch nooit in 1 keer 4 mensen ofzo knuffelen?
dus daar lig ik elke ochtendquote:Op dinsdag 20 september 2011 21:10 schreef Plastic_zak het volgende:
mensen die jelly zijn smeer ik op mn brood
Omdatappel met blond haar ?quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:10 schreef Ragboer het volgende:
Nederland 3 was net een gezin met 16 (!) kinderen. Zit een superleuke blonde krullenbol bij zeg.
Appel heeft blond haar, blinde.quote:
WEL alleen mij egoistisch heaquote:Op dinsdag 20 september 2011 21:09 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Hahahahmaar ik kan toch nooit in 1 keer 4 mensen ofzo knuffelen?
Ohja ! Goed idee. Oke Gratis Knuffels voor iedereen.quote:
quote:
Maar jij bent dan toch eerder chocopastaquote:Op dinsdag 20 september 2011 21:11 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
dus daar lig ik elke ochtend
Ik denk niet dat onze mede-Fok!kers dit appreciërenquote:
Mensen die pudding op hun brood smerenquote:Op dinsdag 20 september 2011 21:10 schreef Plastic_zak het volgende:
mensen die jelly zijn smeer ik op mn brood
de witte pasta van de duo penotti danquote:Op dinsdag 20 september 2011 21:12 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Maar jij bent dan toch eerder chocopasta
hoeveel noten heb je hihiquote:Op dinsdag 20 september 2011 21:13 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
de witte pasta van de duo penotti dan
Wat weet jij er nou van jongequote:
Peanutbutter-jelly sandwiches schijnen anders best lekker te zijn.quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:13 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Mensen die pudding op hun brood smeren
Ik houd van puurquote:Op dinsdag 20 september 2011 21:13 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
de witte pasta van de duo penotti dan
Nee.quote:
Jellyquote:Op dinsdag 20 september 2011 21:14 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Peanutbutter-jelly sandwiches schijnen anders best lekker te zijn.
quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:14 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Peanutbutter-jelly sandwiches schijnen anders best lekker te zijn.
Leg uit, ik begrijp het niet met mijn beperkte vermogens.quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:13 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Mongool.
We hebben het gecreëerd.
GMTA.quote:
We hebben Plastic_zak gemaakt zoals hij is. Vandaar mongool.quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:15 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Leg uit, ik begrijp het niet met mijn beperkte vermogens.
Komt door haar muur kleur denk ik dan lijkt het misschien een beetje roder.quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:15 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
ik fap toch elke avond op die tc
quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:12 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Ohja ! Goed idee. Oke Gratis Knuffels voor iedereen.
Wanneer komt er een Fok-meet in Groningen
Heul niet, ziet er gewoon blond uit IMHO.quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:16 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Komt door haar muur kleur denk ik dan lijkt het misschien een beetje roder.
Groningen is te ver voor mijquote:
is allemaal fata morganaquote:Op dinsdag 20 september 2011 21:16 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Komt door haar muur kleur denk ik dan lijkt het misschien een beetje roder.
Ohhh vewt ik heb ook m'n rijbewijsquote:Op dinsdag 20 september 2011 21:17 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Groningen is te ver voor mij![]()
Alhoewel... na maandag heb ik hopelijk mijn rijbewijs
Het ziet er wat donkerder uit als dat het is, dat bedoel ik.quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:17 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Heul niet, ziet er gewoon blond uit IMHO.
theorie heb ik wel in 1x gehaald maar ik hoop niet dat ik een VROUW krijg als examinator want dan zak ik net als sanasoufiquote:Op dinsdag 20 september 2011 21:17 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Ohhh vewt ik heb ook m'n rijbewijstheo en praktijk in 1 keer gehaald (H)
Maar heb geen auto
Oh zo, maar rood is anders.quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:18 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Het ziet er wat donkerder uit als dat het is, dat bedoel ik.
kom rotterdamquote:Op dinsdag 20 september 2011 21:17 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Groningen is te ver voor mij![]()
Alhoewel... na maandag heb ik hopelijk mijn rijbewijs
Hahaha welneequote:Op dinsdag 20 september 2011 21:18 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
theorie heb ik wel in 1x gehaald maar ik hoop niet dat ik een VROUW krijg als examinator want dan zak ik net als sanasoufi
Ik zei ook niet roodquote:
als het en man is moet je een strak paars jurkje aantrekkenquote:Op dinsdag 20 september 2011 21:18 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
theorie heb ik wel in 1x gehaald maar ik hoop niet dat ik een VROUW krijg als examinator want dan zak ik net als sanasoufi
adblock nog aanstaan toevallig?quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:18 schreef speedking het volgende:
kan niet meer quote , viele erfolg
Dat is wel waarquote:Op dinsdag 20 september 2011 21:19 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Hahaha welneeGewoon doen wat je anders ook altijd doet. Je weet al dat je het kan anders mag je geen examen doen ok
quote:
zal ik doenquote:Op dinsdag 20 september 2011 21:19 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
als het en man is moet je een strak paars jurkje aantrekken
Haha. Ik heb een oud-generaal uit de landmacht gehad als examinator. Wat een harde baas was die man.quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:18 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Mag een examinator hard zijn tijdens het examen?quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:20 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Haha. Ik heb een oud-generaal uit de landmacht gehad als examinator. Wat een harde baas was die man.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."I'm gonna shove my fist up your ass and use you as a handwarmer."
Dan is het goedquote:Op dinsdag 20 september 2011 21:20 schreef LompeHork het volgende:
[..]
P_z wel
Daar doelde ik een beetje op
viezerikquote:Op dinsdag 20 september 2011 21:21 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Mag een examinator hard zijn tijdens het examen?![]()
![]()
Vreemd zeg
nee is een fout die veel fokkers al hebben gehadquote:Op dinsdag 20 september 2011 21:19 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
adblock nog aanstaan toevallig?
quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:21 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Mag een examinator hard zijn tijdens het examen?![]()
![]()
Vreemd zegHet is niet eens grappigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Who motivates the motivator?
Jewelquote:
Oh.. Ik had het wel namelijkquote:Op dinsdag 20 september 2011 21:21 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
nee is een fout die veel fokkers al hebben gehad
quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:22 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Jewel![]()
![]()
AAAAH HEB DE SLAPPE LACHHHH
HAHAHAHAHAHH
Vrouwenquote:
Echt wel...quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:23 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
[..]
VrouwenKomt geen zinnig woord uit.
zie je wel hahahahaquote:Op dinsdag 20 september 2011 21:23 schreef Spouwerranger het volgende:
Stiekum moet ik best lachen om die droge comments
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |