adblock nog aanstaan toevallig?quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:18 schreef speedking het volgende:
kan niet meer quote , viele erfolg
Dat is wel waarquote:Op dinsdag 20 september 2011 21:19 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Hahaha welneeGewoon doen wat je anders ook altijd doet. Je weet al dat je het kan anders mag je geen examen doen ok
quote:
zal ik doenquote:Op dinsdag 20 september 2011 21:19 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
als het en man is moet je een strak paars jurkje aantrekken
Haha. Ik heb een oud-generaal uit de landmacht gehad als examinator. Wat een harde baas was die man.quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:18 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
theorie heb ik wel in 1x gehaald maar ik hoop niet dat ik een VROUW krijg als examinator want dan zak ik net als sanasoufi
Mag een examinator hard zijn tijdens het examen?quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:20 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Haha. Ik heb een oud-generaal uit de landmacht gehad als examinator. Wat een harde baas was die man.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."I'm gonna shove my fist up your ass and use you as a handwarmer."
Dan is het goedquote:Op dinsdag 20 september 2011 21:20 schreef LompeHork het volgende:
[..]
P_z wel
Daar doelde ik een beetje op
viezerikquote:Op dinsdag 20 september 2011 21:21 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Mag een examinator hard zijn tijdens het examen?![]()
![]()
Vreemd zeg
nee is een fout die veel fokkers al hebben gehadquote:Op dinsdag 20 september 2011 21:19 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
adblock nog aanstaan toevallig?
quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:21 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Mag een examinator hard zijn tijdens het examen?![]()
![]()
Vreemd zegHet is niet eens grappigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Who motivates the motivator?
Jewelquote:
Oh.. Ik had het wel namelijkquote:Op dinsdag 20 september 2011 21:21 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
nee is een fout die veel fokkers al hebben gehad
quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:22 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Jewel![]()
![]()
AAAAH HEB DE SLAPPE LACHHHH
HAHAHAHAHAHH
Vrouwenquote:
Echt wel...quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:23 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
[..]
VrouwenKomt geen zinnig woord uit.
zie je wel hahahahaquote:Op dinsdag 20 september 2011 21:23 schreef Spouwerranger het volgende:
Stiekum moet ik best lachen om die droge comments
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |