Is dit ons liedjequote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."I'm gonna shove my fist up your ass and use you as a handwarmer."
Daar heb ik personeel voorquote:Op dinsdag 20 september 2011 21:33 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]![]()
Moet je nu niet je skwirtsel opdweilen
Jij huurt een verhuisbedrijf?quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:30 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Nou ik ging verhuizen (ja alweer)
En was zo samen met een verhuizer1 een bed nog uit elkaar aan het halen.
Kom er een andere verhuizer2 binnen lopen, die loopt giechelend weg.
Even later in de woonkamer.
2: "Zoooo 1 was weer met de vrouw op de slaapkamer bezig hoor!!!""
1:" god 2 haha wat grappig"
(note ik was 17)
Ik:" Ja en jij bent weer zo'n smeerkees die dan komt gluren"
2"....
![]()
![]()
"
Ik stond met de stofzuiger in de hand en ik zo :" en nu ga ik nog ffe zuigen ja doei!"
1:"![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
"
2.....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Radio Veronica gespot.quote:
Ok.quote:
M''n ma als je kan lezen zag je dat ik 17 wasquote:Op dinsdag 20 september 2011 21:33 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Jij huurt een verhuisbedrijf?Ik zou dat nooit willen. Vreemde mensen betalen om aan je spullen te mogen zitten
Ohja, maar dan nogquote:Op dinsdag 20 september 2011 21:34 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
M''n ma als je kan lezen zag je dat ik 17 was
Was wel mooi die kerel werd roooooooodquote:
Ik care om zulke dingen jaquote:Op dinsdag 20 september 2011 21:35 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja /care dat iemand anders een verhuisbedrijf inschakelt
WEetje hoe hendig!quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:35 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja /care dat iemand anders een verhuisbedrijf inschakelt
denk om je hartquote:Op dinsdag 20 september 2011 21:35 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik care om zulke dingen ja
Hoe wed ej dat ik uut de achterhoek kom. ?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |