quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:23 schreef Spouwerranger het volgende:
Stiekum moet ik best lachen om die droge comments
quote:
picsquote:Op dinsdag 20 september 2011 21:25 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een man het schaamrood op de wangen laten krijgen van mijn grapjes hoor
hihihihihih schaamrood hihihihi- schaamhaar.... snap je um???quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:25 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een man het schaamrood op de wangen laten krijgen van mijn grapjes hoor
Lekker negerts kijken. Veel plezier mangquote:Op dinsdag 20 september 2011 21:26 schreef Ragboer het volgende:
Ik ga weer weg. Opsporing Verzocht kijken. Daarna slapen. Challas.
quote:
Nee dat heb ik niet. Nee niet op die manier choco.quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:26 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
hihihihihih schaamrood hihihihi- schaamhaar.... snap je um???![]()
![]()
hahahahaha
ohquote:Op dinsdag 20 september 2011 21:26 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
[..]
Nee dat heb ik niet. Nee niet op die manier choco.
Het was wel heul leuk
"licht getinte man met glimmende bontkraagjas gezocht"quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:26 schreef Ragboer het volgende:
Ik ga weer weg. Opsporing Verzocht kijken. Daarna slapen. Challas.
Ja het zijn altijd die....quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:26 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Lekker negerts kijken. Veel plezier mang
Haha wil je et weten ?quote:
ja vertel!quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:27 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Haha wil je et weten ?
Wel hele foute humor hoor
quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:26 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
hihihihihih schaamrood hihihihi- schaamhaar.... snap je um???![]()
![]()
hahahahaha
quote:
Nou ik ging verhuizen (ja alweer)quote:
Ja ik weet hetquote:Op dinsdag 20 september 2011 21:27 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Ja het zijn altijd die....nouja jweetz
Sowiesoquote:
quote:
watquote:Op dinsdag 20 september 2011 21:30 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Nou ik ging verhuizen (ja alweer)
En was zo samen met een verhuizer1 een bed nog uit elkaar aan het halen.
Kom er een andere verhuizer2 binnen lopen, die loopt giechelend weg.
Even later in de woonkamer.
2: "Zoooo 1 was weer met de vrouw op de slaapkamer bezig hoor!!!""
1:" god 2 haha wat grappig"
(note ik was 17)
Ik:" Ja en jij bent weer zo'n smeerkees die dan komt gluren"
2"....
![]()
![]()
"
Ik stond met de stofzuiger in de hand en ik zo :" en nu ga ik nog ffe zuigen ja doei!"
1:"![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
"
2.....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Is dit ons liedjequote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."I'm gonna shove my fist up your ass and use you as a handwarmer."
Daar heb ik personeel voorquote:Op dinsdag 20 september 2011 21:33 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]![]()
Moet je nu niet je skwirtsel opdweilen
Jij huurt een verhuisbedrijf?quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:30 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Nou ik ging verhuizen (ja alweer)
En was zo samen met een verhuizer1 een bed nog uit elkaar aan het halen.
Kom er een andere verhuizer2 binnen lopen, die loopt giechelend weg.
Even later in de woonkamer.
2: "Zoooo 1 was weer met de vrouw op de slaapkamer bezig hoor!!!""
1:" god 2 haha wat grappig"
(note ik was 17)
Ik:" Ja en jij bent weer zo'n smeerkees die dan komt gluren"
2"....
![]()
![]()
"
Ik stond met de stofzuiger in de hand en ik zo :" en nu ga ik nog ffe zuigen ja doei!"
1:"![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
"
2.....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Radio Veronica gespot.quote:
Ok.quote:
M''n ma als je kan lezen zag je dat ik 17 wasquote:Op dinsdag 20 september 2011 21:33 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Jij huurt een verhuisbedrijf?Ik zou dat nooit willen. Vreemde mensen betalen om aan je spullen te mogen zitten
Ohja, maar dan nogquote:Op dinsdag 20 september 2011 21:34 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
M''n ma als je kan lezen zag je dat ik 17 was
Was wel mooi die kerel werd roooooooodquote:
Ik care om zulke dingen jaquote:Op dinsdag 20 september 2011 21:35 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja /care dat iemand anders een verhuisbedrijf inschakelt
WEetje hoe hendig!quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:35 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja /care dat iemand anders een verhuisbedrijf inschakelt
denk om je hartquote:Op dinsdag 20 september 2011 21:35 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik care om zulke dingen ja
Hoe wed ej dat ik uut de achterhoek kom. ?quote:
Nou, sinds jij dat nu zegt.quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:38 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Hoe wed ej dat ik uut de achterhoek kom. ?
Jaaaquote:Op dinsdag 20 september 2011 21:39 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nou, sinds jij dat nu zegt.
Ik zeg ook dat hij voor Smegje is hè, prinses.
Okee danquote:Op dinsdag 20 september 2011 21:39 schreef LompeHork het volgende:
Deze mannen hebben gelijk![]()
NIEMAND is het daarmee oneens.
Met mijn laatste verhuizing hebben mijn broertje en ik alles verhuisd. In een uurtje of 2.quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:36 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
WEetje hoe hendig!
gewoon 5 man die lekker alles slepen hoef het niet zelf te doen.
Nouja nu ben ik verhuisd door stuk of 6 Fokkers!!! ook geniaal. Binnen een uur stond alles in m'n huisje.
Ja, hoe moet ik het anders weten?quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:39 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Jaaa
Hahahaha boh foi toch das pas mooien muziek
Niet veel inboedel dusquote:Op dinsdag 20 september 2011 21:40 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Met mijn laatste verhuizing hebben mijn broertje en ik alles verhuisd. In een uurtje of 2.
Dit nummer is mooi!quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:40 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ja, hoe moet ik het anders weten?
En nah, niet geheel mijn smaak. Dit nummer is een uitzondering op de regel.
jaja eckte bazenquote:Op dinsdag 20 september 2011 21:40 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Eckte bazen.gewoon koeterdekoet dit dat.
quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:39 schreef LompeHork het volgende:
Deze mannen hebben gelijk![]()
NIEMAND is het daarmee oneens.
Best wel. Ik had het 'geluk' dat ik in dezelfde wijk ben blijven wonen dus vandaar.quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:41 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Niet veel inboedel dus
Als je dat eerst eens gaat vertalen naar normaal Nederlands hè...quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:41 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Niet veel inboedel dus
[..]
Dit nummer is mooi!
Owe rukskes loat the vulle beenvleis bloot
Luekquote:Op dinsdag 20 september 2011 21:42 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Volgens mij komt psy-freak zo posten
Ohhhh da maar bij mijn verhuizingen zat er elke keer wel 200 km tussenquote:Op dinsdag 20 september 2011 21:42 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Best wel. Ik had het 'geluk' dat ik in dezelfde wijk ben blijven wonen dus vandaar.
Zal ik doen voor jou?quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:43 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Als je dat eerst eens gaat vertalen naar normaal Nederlands hè...
Pfff....tuut chipsquote:
Die gast is een baas.quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:42 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Volgens mij komt psy-freak zo posten
Ja hij is ook baas. Alleen deze weeek al 3 dates ofzo pochte hij.quote:
Tja, in deze wijk staan nou eenmaal veel studentenwoningen dus de kans was groot dat ik in dezelfde wijk zou blijven wonen.quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:43 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Ohhhh da maar bij mijn verhuizingen zat er elke keer wel 200 km tussen
Neuh, ik woon aan de andere kant van het land.quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:43 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Zal ik doen voor jou?
Kan je het niet verstaan dan??
3 dates? zozoquote:Op dinsdag 20 september 2011 21:44 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Ja hij is ook baas. Alleen deze weeek al 3 dates ofzo pochte hij.
Hij belde net toen ik udowu niet meer bijhouden
Flesje bier!quote:
Ja jonguhhh ffe de tekst vertalenquote:
Daar heb ik wel eens in gepistquote:Op dinsdag 20 september 2011 21:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Mooi, ik heb gisteren vijf uur op de Nieuwe Waterweg gevaren.
Kwestie van planning. Alleen niet echt geloofwaardigquote:Op dinsdag 20 september 2011 21:44 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Ja hij is ook baas. Alleen deze weeek al 3 dates ofzo pochte hij.
Hij belde net toen ik udowu niet meer bijhouden
Nee serieusquote:Op dinsdag 20 september 2011 21:45 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Kwestie van planning. Alleen niet echt geloofwaardig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |