het is kadden of pousquote:
hahaquote:
quote:Op maandag 19 september 2011 18:29 schreef Antilurker het volgende:
Hai there ye' mateys! [ afbeelding ]
het is hier geen argquote:Op maandag 19 september 2011 18:29 schreef Antilurker het volgende:
Hai there ye' mateys! [ afbeelding ]
quote:Op maandag 19 september 2011 18:30 schreef coban het volgende:
OMGGG DIE NAAKTPICS VAN MK OMMGGGGGGwat is DL nou vergelekn bij MK omgggoshhhh
Mk trouw met mijjjj
hij lijkt zo magertjesquote:Op maandag 19 september 2011 18:29 schreef Huppelmuts het volgende:
Die witte is van mij
[ afbeelding ]
Het is wel talk like a pirate dayquote:
Dezen..?quote:Op maandag 19 september 2011 18:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het is wel talk like a pirate day
Ghehe. Moeder en oma zijn ook hele slanke katten. Joebel is niet mager hoor. Vreet zich regelmatig tonnetje rondquote:
heyquote:Op maandag 19 september 2011 18:30 schreef coban het volgende:
OMGGG DIE NAAKTPICS VAN MK OMMGGGGGGwat is DL nou vergelekn bij MK omgggoshhhh
Mk trouw met mijjjj
Joebel?quote:Op maandag 19 september 2011 18:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ghehe. Moeder en oma zijn ook hele slanke katten. Joebel is niet mager hoor. Vreet zich regelmatig tonnetje rond
Ja Joebelquote:
Cola Lightquote:Op maandag 19 september 2011 18:35 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Mensen die cola light niet lusten
vast terechtquote:Op maandag 19 september 2011 18:36 schreef MarokkaanseKip het volgende:
ik heb ruzie met mn zusje omdat ik d'r bbslet noemde
Nee. Sommige zogenaamde "suikervrije" dranken bevatten zoetvervangende stoffen die kanker kunnen veroorzakenquote:
dat is het rosébier onder de bierenquote:
ja maar in gewone cola zitten kapotveel kcalquote:Op maandag 19 september 2011 18:39 schreef Dalando het volgende:
[..]
Nee. Sommige zogenaamde "suikervrije" dranken bevatten zoetvervangende stoffen die kanker kunnen veroorzaken
Ja maar dat is ook niks al die onzin is slecht voor je dat word immers gebrouwen door dezelfde tovenaren!quote:
tovernaren ?quote:Op maandag 19 september 2011 18:40 schreef Argo het volgende:
[..]
Ja maar dat is ook niks al die onzin is slecht voor je dat word immers gebrouwen door dezelfde tovenaren!
En nu?quote:Op maandag 19 september 2011 18:41 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Een x ik ging terasje
en toen vroeg ik cola light
en toen kwam ie me cola brengen maarja jeweet, gevoel
dus ik zo is dat eckt cola light
dus hij zo ja
en laterna kwam vriendin zeggen die daar ook werkt zei ze we hebben sowieso geen cola light vandaag
dus ik was opgelicht
NEEEEquote:Op maandag 19 september 2011 18:41 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Een x ik ging terasje
dus hij zo ja
en laterna kwam vriendin zeggen die daar ook werkt zei ze we hebben sowieso geen cola light vandaag
dus ik was opgelicht
Van cola light word je dikker dan van gewone cola hoor.quote:Op maandag 19 september 2011 18:40 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
ja maar in gewone cola zitten kapotveel kcal
quote:Op maandag 19 september 2011 18:41 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Van cola light word je dikker dan van gewone cola hoor.
Light is vaak ook iets duurderquote:Op maandag 19 september 2011 18:41 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Een x ik ging terasje
dus hij zo ja
dus ik was opgelicht
Hier dit topic zit vol met boze tovenaren Rezenia of hoe hij heet met die Nederlandse vlag is er een!quote:Op maandag 19 september 2011 18:41 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
tovernaren ?wie wat waar
![]()
![]()
"Iets"?quote:Op maandag 19 september 2011 18:42 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Light is vaak ook iets duurder
tranenquote:Op maandag 19 september 2011 18:42 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Light is vaak ook iets duurder
VERTELquote:Op maandag 19 september 2011 18:42 schreef Argo het volgende:
[..]
Hier dit topic zit vol met boze tovenaren Rezenia of hoe hij heet met die Nederlandse vlag is er een!
JA IKquote:Op maandag 19 september 2011 18:43 schreef Argo het volgende:
[..]
[..]
Huilies betalen voor zulke rotzooi!
In principe betoveren ze iedereen het feit dat nog niemand op ons inspeelt heeft ermee te maken dat Rezenia er nog niet is en ze op zijn woord wachten het zijn allemaal poppenspelers die direct onder zijn betovering staan behalve Plastic Zak hijs wel tof.quote:
Ik werd geroepen?quote:Op maandag 19 september 2011 18:42 schreef Argo het volgende:
[..]
Hier dit topic zit vol met boze tovenaren Rezenia of hoe hij heet met die Nederlandse vlag is er een!
Denk je nou echt dat iemand die kk heeft dat door lightproducten komt?quote:Op maandag 19 september 2011 18:43 schreef Intronic het volgende:
Sowieso, Light producten consumeren en daarna janken dat je kanker hebt.
Oh ? Wat kinderachtigquote:Op maandag 19 september 2011 18:43 schreef Argo het volgende:
[..]
In principe betoveren ze iedereen het feit dat nog niemand op ons inspeelt heeft ermee te maken dat Rezenia er nog niet is en ze op zijn woord wachten het zijn allemaal poppenspelers die direct onder zijn betovering staan behalve Plastic Zak hijs wel tof.
Van de suiker in cola ook. Maar dat is dus indirect. Ligt aan jezelf of je jezelf kan inhouden met eten, en ik let daar sowieso wel op.quote:Op maandag 19 september 2011 18:44 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Door de zoetstoffen krijg je sneller honger waardoor je meer gaat eten en dus dikker wordt.
2007.quote:Op maandag 19 september 2011 18:44 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat iemand die kk heeft dat door lightproducten komt?
bovendien moeten ze nog dat onderzoek uitvoeren of aspartaam ognezond is
is ongezond. vooral mentaal gezien klachten als chaggie en deze dingen en allesquote:Op maandag 19 september 2011 18:44 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat iemand die kk heeft dat door lightproducten komt?
bovendien moeten ze nog dat onderzoek uitvoeren of aspartaam ognezond is
Ik denk dat hier dan ook de users komen die nooit hun zolderkamer verlaten! Maar het is niet netjes mensen te negeren heb je ze wat misdaan?quote:Op maandag 19 september 2011 18:44 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Oh ? Wat kinderachtig
Klopt. Maar denken dat je gezond bezig bent door Light te gebruikenquote:Op maandag 19 september 2011 18:45 schreef MarokkaanseKip het volgende:
boeiend
roken is ook ongezond
alcohol ook
patat/friet ook
ik heb ragboer tochquote:Op maandag 19 september 2011 18:45 schreef coban het volgende:
[..]
Grapjeee![]()
Sorry MK bruiloft gaat niet door.
Alcohol is wel goed voor je hart en je mentale toestandquote:Op maandag 19 september 2011 18:45 schreef MarokkaanseKip het volgende:
boeiend
roken is ook ongezond
alcohol ook
patat/friet ook
Ik vind iedereen lief en dat vinden ze niet kunnen ofzo ?quote:Op maandag 19 september 2011 18:45 schreef Argo het volgende:
[..]
Ik denk dat hier dan ook de users komen die nooit hun zolderkamer verlaten! Maar het is niet netjes mensen te negeren heb je ze wat misdaan?
Dat zeg ik nietquote:Op maandag 19 september 2011 18:46 schreef Intronic het volgende:
[..]
Klopt. Maar denken dat je gezond bezig bent door Light te gebruiken.
Nee hoor hangt er van af in welke hoeveelheid en contexten. etc..quote:Op maandag 19 september 2011 18:45 schreef MarokkaanseKip het volgende:
boeiend
roken is ook ongezond
alcohol ook
patat/friet ook
Oke geldt ook voor light dusquote:Op maandag 19 september 2011 18:46 schreef Argo het volgende:
[..]
Nee hoor hangt er van af in welke hoeveelheid en contexten. etc..
Een glaasje wijn per dag is niks mis meequote:Op maandag 19 september 2011 18:45 schreef MarokkaanseKip het volgende:
boeiend
roken is ook ongezond
alcohol ook
patat/friet ook
Dat is raar voor hun ze kunnen niet met de liefde omgaan en doen aan vriendjes politiek hierzo. Je hoort erbij of je hoort er niet bij!quote:Op maandag 19 september 2011 18:46 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Ik vind iedereen lief en dat vinden ze niet kunnen ofzo ?
TE is nooit goed hequote:Op maandag 19 september 2011 18:46 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Oke geldt ook voor light dus
Niet snel genoeg blijkbaar, moet ik weer nieuwe gaan zoeken, weet je wel niet hoeveel tijd dat kost?quote:Op maandag 19 september 2011 18:44 schreef Argo het volgende:
[..]
Haha je informanten werken snel, jij duivelse hond!
niet want indirect vreetkick. suiker = omgezet glucose is energie maar zoetstof geeft later vreetkick is nog meer vreten enzo = extra kcal groetjesquote:Op maandag 19 september 2011 18:46 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet
het bespaart alleen kcal
Ik heb geen zolderkamertje.quote:Op maandag 19 september 2011 18:45 schreef Argo het volgende:
[..]
Ik denk dat hier dan ook de users komen die nooit hun zolderkamer verlaten! Maar het is niet netjes mensen te negeren heb je ze wat misdaan?
glaasje light ga je ook niet dood aanquote:Op maandag 19 september 2011 18:46 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Een glaasje wijn per dag is niks mis mee
Kliekjesquote:Op maandag 19 september 2011 18:46 schreef Argo het volgende:
[..]
Dat is raar voor hun ze kunnen niet met de liefde omgaan en doen aan vriendjes politiek hierzo. Je hoort erbij of je hoort er niet bij!
Hangt er van af beste schat ik wil je best een cursus geven erover. Maar ik heb me laten vertellen dat PamSwyn in een pepsi fabriek heeft gewerkt uit betrouwbare bron GR GR.quote:Op maandag 19 september 2011 18:46 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Oke geldt ook voor light dus
nee manquote:Op maandag 19 september 2011 18:47 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
glaasje light ga je ook niet dood aan
ooh maar ik let sowieso op wat ik eet dus geen vreetkicksquote:Op maandag 19 september 2011 18:47 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
niet want indirect vreetkick. suiker = omgezet glucose is energie maar zoetstof geeft later vreetkick is nog meer vreten enzo = extra kcal groetjes
Ja ze doen het wel erg slecht ik zou kamervragen stellen! Maar je geeft dus eindelijk toe dat je een tovenaar bent?quote:Op maandag 19 september 2011 18:47 schreef Rezania het volgende:
[..]
Niet snel genoeg blijkbaar, moet ik weer nieuwe gaan zoeken, weet je wel niet hoeveel tijd dat kost?
Jij woont in Limburg toch? Ik trouwens ook, neuqen?quote:Op maandag 19 september 2011 18:48 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Maar ragboer woont in utreg dus we kunnen altijd chillen in keiland jwz
Dat was vertrouwelijke info Gr Grquote:Op maandag 19 september 2011 18:47 schreef Argo het volgende:
[..]
Hangt er van af beste schat ik wil je best een cursus geven erover. Maar ik heb me laten vertellen dat PamSwyn in een pepsi fabriek heeft gewerkt uit betrouwbare bron GR GR.
waar?quote:Op maandag 19 september 2011 18:48 schreef Argo het volgende:
[..]
Jij woont in Limburg toch? Ik trouwens ook, neuqen?
Kanaleneiland?quote:Op maandag 19 september 2011 18:48 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Maar ragboer woont in utreg dus we kunnen altijd chillen in keiland jwz
Midden-Limburgquote:
We hebben het toch ook niet over mijn 20 cm lul?quote:Op maandag 19 september 2011 18:48 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Dat was vertrouwelijke info Gr Gr
Dat heb ik allang toegegeven.quote:Op maandag 19 september 2011 18:48 schreef Argo het volgende:
[..]
Ja ze doen het wel erg slecht ik zou kamervragen stellen! Maar je geeft dus eindelijk toe dat je een tovenaar bent?
eindhoven dacht ikquote:Op maandag 19 september 2011 18:49 schreef coban het volgende:
[..]
Kanaleneiland?
Ik weet nieteens waar aight woont haha
Nee en die 16 cm omtrekquote:Op maandag 19 september 2011 18:49 schreef Argo het volgende:
[..]
Middelimburg
[..]
We hebben het toch ook niet over mijn 20 cm lul?
Ohhhhhh.quote:Op maandag 19 september 2011 18:49 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
IK BEDOELDE WAAR WOON JE IN LIMBURG
NIET KOM Neeeu..... dan
Ssssht.quote:Op maandag 19 september 2011 18:49 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Nee en die 16 cm omtrek
IK WOON IN HET MIDDEN!quote:Op maandag 19 september 2011 18:49 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
IK BEDOELDE WAAR WOON JE IN LIMBURG
NIET KOM Neeeu..... dan
Mijn vader heet Hans.quote:Op maandag 19 september 2011 18:49 schreef Argo het volgende:
[..]
Ik wist het!Stop er eens mee met mijn leven te verpesten jij hansie!
Ik ben erg goed in beffen eenmaal andermaal?quote:Op maandag 19 september 2011 18:50 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
het is trouwens allemaal goed gekomen.
Nee, gewoon werkplaatschef.quote:Op maandag 19 september 2011 18:50 schreef Argo het volgende:
[..]
En dat is een hoog aangeschreven tovenaar?
quote:Op maandag 19 september 2011 18:49 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Nee en die 16 cm omtrek
opquote:Op maandag 19 september 2011 18:51 schreef Argo het volgende:
[..]
Ik ben erg goed in beffen eenmaal andermaal?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goed om te horen.quote:Op maandag 19 september 2011 18:50 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
het is trouwens allemaal goed gekomen.
Hahahaquote:
Hey dat was alleen voor mijquote:Op maandag 19 september 2011 18:51 schreef Argo het volgende:
[..]
Ik ben erg goed in beffen eenmaal andermaal?
Wie heeft het je dan geleerd?quote:
Hey alles goed met jou schoonheid?quote:
quote:Op maandag 19 september 2011 18:51 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
op
geJe doet me pijn!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In mijn hart blijf het staanquote:Op maandag 19 september 2011 18:52 schreef MarokkaanseKip het volgende:
pic weggehaald voordat argo me nog herkent_!
Je zit gewoon bij mij op school hoor.quote:Op maandag 19 september 2011 18:52 schreef MarokkaanseKip het volgende:
pic weggehaald voordat argo me nog herkent_!
In het mijne ook!quote:Op maandag 19 september 2011 18:52 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
In mijn hart blijf het staan
Identiteitscrisis heeft me zwaar getroffen!quote:Op maandag 19 september 2011 18:53 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jij. Begin je soms dement te worden?
ga je in middenlimburg naar school?quote:Op maandag 19 september 2011 18:53 schreef Argo het volgende:
[..]
Je zit gewoon bij mij op school hoor.
[..]
In het mijne ook!
ja met jou?quote:Op maandag 19 september 2011 18:52 schreef Argo het volgende:
[..]
Wie heeft het je dan geleerd?
[..]
Hey alles goed met jou schoonheid?
[..]
Je doet me pijn!
Dat is voor jou een vraag en voor mij een weet. *gniffel*quote:Op maandag 19 september 2011 18:53 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
ga je in middenlimburg naar school?
Prima behalve dat ik honger krijg van je naam.quote:
quote:Op maandag 19 september 2011 18:54 schreef Argo het volgende:
[..]
Dat is voor jou een vraag en voor mij een weet. *gniffel*
Ik krijg ook wel zin in chocoquote:Op maandag 19 september 2011 18:54 schreef Argo het volgende:
[..]
Dat is voor jou een vraag en voor mij een weet. *gniffel*
[..]
Prima behalve dat ik honger krijg van je naam.
Oei, wat voorn soort choco?quote:Op maandag 19 september 2011 18:54 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Ik krijg ook wel zin in choco
echt geweldigquote:Op maandag 19 september 2011 18:55 schreef coban het volgende:
Ik heb morgen vrij en jullie niet. Zeg eens, hoe voelt dat?
Prima. Ik was vandaag vrij.quote:Op maandag 19 september 2011 18:55 schreef coban het volgende:
Kut maar ik weet dat ik woensdag weer vrij heb en dan heb jij het weer niet. En ik lig dan met 20 chickies aan mijn voeten om een rap clip op te nemen! Hoe valt dat?quote:Op maandag 19 september 2011 18:55 schreef coban het volgende:
Gelukkig een kort dagje morgen van 09:00 - 13:45. Woensdag dan heb ik een vrije dag.quote:Op maandag 19 september 2011 18:55 schreef coban het volgende:
Ik ben altijd vrijquote:Op maandag 19 september 2011 18:55 schreef coban het volgende:
MUST NOT DEEPTHROAT!quote:Op maandag 19 september 2011 18:55 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Choco worst![]()
![]()
[ afbeelding ]
Shit man ik wil ook wel 20 chickies aan mijn voeten om een rap clip op te nemen.quote:Op maandag 19 september 2011 18:56 schreef Argo het volgende:
[..]
Kut maar ik weet dat ik woensdag weer vrij heb en dan heb jij het weer niet. En ik lig dan met 20 chickies aan mijn voeten om een rap clip op te nemen! Hoe valt dat?
Echt fantastisch.quote:Op maandag 19 september 2011 18:55 schreef coban het volgende:
Ja mayn je weet niet wat je mist of ik bedoel jwz.quote:Op maandag 19 september 2011 18:56 schreef coban het volgende:
[..]
Shit man ik wil ook wel 20 chickies aan mijn voeten om een rap clip op te nemen.
Bier.quote:
her kapiteinquote:
Tover jezelf gewoon een vrije dag erbij!quote:
nou poepoe zoveelquote:Op maandag 19 september 2011 18:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
![]()
Jij hebt zoveel keer de 600 gehaald
U riep?quote:Op maandag 19 september 2011 18:55 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Choco worst![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 19 september 2011 18:57 schreef Argo het volgende:
[..]
Ik ook als ik jou tegen het lief loop op de gang.
Dan is mijn dag weer goed!
BIERRRRRquote:
Hey du boebequote:Op maandag 19 september 2011 18:58 schreef Argo het volgende:
[..]
Ja mayn je weet niet wat je mist of ik bedoel jwz.
[..]
Bier.
[..]
her kapitein
[..]
Tover jezelf gewoon een vrije dag erbij!
Heb jij diequote:
Choco hoe was je dag meidjequote:
P_z zegt ook ja.quote:Op maandag 19 september 2011 18:58 schreef coban het volgende:
Ik heb elke dag lange dagen.
Kom we doen weddenschap. Stelling: coban gaat woensdagochtend zich weer verslapen. Ik zeg ja.
Dat is onmogelijk, zelfs met magie.quote:Op maandag 19 september 2011 18:58 schreef Argo het volgende:
[..]
Ja mayn je weet niet wat je mist of ik bedoel jwz.
[..]
Bier.
[..]
her kapitein
[..]
Tover jezelf gewoon een vrije dag erbij!
Ik zeg de kans zit er dik in 50%quote:Op maandag 19 september 2011 18:58 schreef coban het volgende:
Ik heb elke dag lange dagen.
Kom we doen weddenschap. Stelling: coban gaat woensdagochtend zich weer verslapen. Ik zeg ja.
Ik troost je morgen op de gang wel, ik neem zakdoekjes mee!quote:
Ich konnen kein deutsch sprechen!quote:Op maandag 19 september 2011 18:59 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
BIERRRRR
[..]
Hey du boebe
[..]
Heb jij die?
Goedeavond.quote:
Nou, in het dagelijks leven word ik op FOK! worst genoemd.quote:
goed, heb stageweek en dat is wel leukquote:Op maandag 19 september 2011 18:59 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Choco hoe was je dag meidje
Mss kan je ziek worden ?quote:Op maandag 19 september 2011 18:59 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat is onmogelijk, zelfs met magie.
Ich auch nichtquote:Op maandag 19 september 2011 18:59 schreef Argo het volgende:
[..]
Ik zeg de kans zit er dik in 50%
[..]
Ik troost je morgen op de gang wel, ik neem zakdoekjes mee!
[..]
Ich konnen kein deutsch sprechen!
[..]
Goedeavond.
Wat is dat?quote:
Knor geprobeerd?quote:Op maandag 19 september 2011 18:59 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat is onmogelijk, zelfs met magie.
P-p-p-poker face.quote:
Ja lekker manquote:Op maandag 19 september 2011 19:00 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Nou, in het dagelijks leven word ik op FOK! worst genoemd.
Maar zo'n worst zou ik ook wel willen.Ziet er verslavend lekker uit.
Beetje heftig gesprek gehad in het ziekenhuisquote:Op maandag 19 september 2011 19:00 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
goed, heb stageweek en dat is wel leukde jouwe?
Ja wat is tipoequote:
Ich woon in Limburg det is auch weer zo, maar ich zea dich vaak op de gankg, in de sjool.quote:Op maandag 19 september 2011 19:01 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
+ je vroeg 'je woont in Limburg toch'?
Als het echt zo was vroeg je het niet eens.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 19 september 2011 19:01 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Ja lekker manechtwel lekker puur enzo
aawh sterkte meisjequote:Op maandag 19 september 2011 19:01 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Ja lekker manechtwel lekker puur enzo
[..]
Beetje heftig gesprek gehad in het ziekenhuis
en ben moe
[..]
Ja wat is tipoe
quote:Op maandag 19 september 2011 19:02 schreef Argo het volgende:
[..]
Ich woon in Limburg det is auch weer zo, maar ich zea dich vaak op de gankg, in de sjool.Damn wat een lelijk dialect.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is niet van waar ik woon.![]()
Maggi en Knor zijn toch de twee tovenaar secties die je hebt. Je hoeft me niks wijs te maken heb van beide een gerecht gehad, en het is dat ik een levens elixer gedronken heb anders was ik nu mors dood!quote:
Ik ben niet goed met gedichtjes maar ik zal eens kijken voor jequote:Op maandag 19 september 2011 19:01 schreef BBQSausage het volgende:
Ik heb jullie hulp trouwens nodig, mijn topic is bijna gedoemd te falen.![]()
Nu heb ik een paar nachtjes geleden hier de meest geweldige gedichtjes op papier gezet, maar nu ben ik benieuwd of jullie dat ook kunnen, hier;
Prinsjesdag - Troonrede
Iemand?
Ja ik weet het niet preciesquote:Op maandag 19 september 2011 19:02 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Is dat met noten en stukjes koek ofzo? Lijkt het wel op.
dankjewelquote:
Tis dan ook vaag getypt omdat ik geen zin heb tot in detail te gaan! Maar je zit toch echt bij mij op school. <3quote:Op maandag 19 september 2011 19:03 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Damn wat een lelijk dialect.
Is niet van waar ik woon.
Verteld me eens wat Tipoe is mayn.quote:Op maandag 19 september 2011 19:03 schreef Plastic_zak het volgende:
[ afbeelding ]
ahahah kijk me mattie ousama die wheelie maken p: p:
ZEG DAN WELKE SCHOLL DOE NIET MOEILIJKquote:Op maandag 19 september 2011 19:04 schreef Argo het volgende:
[..]
Tis dan ook vaag getypt omdat ik geen zin heb tot in detail te gaan! Maar je zit toch echt bij mij op school. <3
[..]
Verteld me eens wat Tipoe is mayn.
quote:Op maandag 19 september 2011 19:03 schreef Argo het volgende:
[..]
Maggi en Knor zijn toch de twee tovenaar secties die je hebt. Je hoeft me niks wijs te maken heb van beide een gerecht gehad, en het is dat ik een levens elixer gedronken heb anders was ik nu mors dood!
Ik heb een gat in mijn handquote:Op maandag 19 september 2011 19:04 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Ik ben niet goed met gedichtjes maar ik zal eens kijken voor je
[..]
Ja ik weet het niet precies
Ik kan zelf trouwens wel uber lekkere chocolade taart maken zonder te bakken![]()
![]()
[..]
dankjewel
waar slaat die laatste zin op?quote:Op maandag 19 september 2011 19:05 schreef Argo het volgende:
[..]
Ik heb een gat in mijn hand
Ik draag een mooie roze string van kant
Dichten is mijn talent
Ik ben een tedere jonge vent
Maar toen werd ik opeens een god
En nu woon ik niet meer in een kort
Ik wil echter weten wat tipoe is
Want zonder dat voel ik me als een enkele vis
Die weg zwemt voor de tanden van een haai
Gaat wel kleine kinderen verstoorde mijn middag dutje maar de luchtbuks rekende daar al gauw mee af.quote:Op maandag 19 september 2011 19:04 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Hey Argo hoe was je dag eigenlijk jongen
Lalalalala ik stalk je.quote:Op maandag 19 september 2011 19:04 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
ZEG DAN WELKE SCHOLL DOE NIET MOEILIJK
quote:
Dankje!quote:Op maandag 19 september 2011 19:04 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Ik ben niet goed met gedichtjes maar ik zal eens kijken voor je
quote:Op maandag 19 september 2011 19:04 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Ja ik weet het niet precies
Ik kan zelf trouwens wel uber lekkere chocolade taart maken zonder te bakken![]()
![]()
Ik heb em afgemaakt voor jequote:Op maandag 19 september 2011 19:05 schreef Argo het volgende:
[..]
Ik heb een gat in mijn hand
Ik draag een mooie roze string van kant
Dichten is mijn talent
Ik ben een tedere jonge vent
Maar toen werd ik opeens een god
En nu woon ik niet meer in een kort
Ik wil echter weten wat tipoe is
Want zonder dat voel ik me als een enkele vis
Die weg zwemt voor de tanden van een haai
En toen was het baai baai baai
De haai had mij gebeten
En toen heb ik mijn broekje volgescheten
quote:Op maandag 19 september 2011 19:03 schreef Argo het volgende:
[..]
Maggi en Knor zijn toch de twee tovenaar secties die je hebt. Je hoeft me niks wijs te maken heb van beide een gerecht gehad, en het is dat ik een levens elixer gedronken heb anders was ik nu mors dood!
Verse 1:quote:
Netjes zo regel je datquote:Op maandag 19 september 2011 19:06 schreef Argo het volgende:
[..]
Gaat wel kleine kinderen verstoorde mijn middag dutje maar de luchtbuks rekende daar al gauw mee af.
[..]
Lalalalala ik stalk je.
[..]
Klopt klopt ik ben dan ook erg trots op mezelf!quote:Op maandag 19 september 2011 19:07 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Netjes zo regel je dat
quote:Op maandag 19 september 2011 19:07 schreef Plastic_zak het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
kijk die youssouf mootje en appie onherkenbaar zijn egt bazen p:
MUST KILL WITH FIRE!quote:Op maandag 19 september 2011 19:08 schreef coban het volgende:
Ik heb het koud ik heb opeeens allemaal kleine bultjes op hele lichaam
kippenvel hihihiihquote:Op maandag 19 september 2011 19:08 schreef coban het volgende:
Hallooo liefiequote:
Dat mag ookquote:Op maandag 19 september 2011 19:07 schreef Argo het volgende:
[..]
Klopt klopt ik ben dan ook erg trots op mezelf!
Dat heet kippenvelquote:Op maandag 19 september 2011 19:08 schreef coban het volgende:
Ik ben verliefdquote:Op maandag 19 september 2011 19:07 schreef Plastic_zak het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
kijk die youssouf mootje en appie onherkenbaar zijn egt bazen p:
Halloquote:Op maandag 19 september 2011 19:08 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Hallooo liefie
[..]
Dat mag ook
[..]
Dat heet kippenvel
Zo heet het symptoom niet je huid!quote:Op maandag 19 september 2011 19:09 schreef coban het volgende:
Kippenvel hahahhaa mallerdik heb gewoon mensenhuid hoor gekkies
hoe was je dagquote:
Mk heb jij een snavel?quote:
Amenth.quote:Op maandag 19 september 2011 19:09 schreef Plastic_zak het volgende:
[ afbeelding ]
hahah kijk me dikke bempie p; jullie zijn jaloers he
Dikke auto in HDquote:Op maandag 19 september 2011 19:09 schreef Plastic_zak het volgende:
[ afbeelding ]
Het leeft? Whut?quote:Op maandag 19 september 2011 19:10 schreef sharr het volgende:
Ouwe, we gaan te snel je ken ons nie bijhouwe
wie weetquote:Op maandag 19 september 2011 19:10 schreef Argo het volgende:
[..]
Dus de veren zitten vast aan spieren en botten?
Ik ben weer verliefdquote:Op maandag 19 september 2011 19:09 schreef Plastic_zak het volgende:
[ afbeelding ]
Aan hun huidquote:Op maandag 19 september 2011 19:10 schreef Argo het volgende:
[..]
lijkt er op dat ze niet opgelet hebben bij biologiequote:Op maandag 19 september 2011 19:10 schreef Argo het volgende:
[..]
Mijn tekening staat in je fobo !quote:Op maandag 19 september 2011 19:11 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
ik weet dat die tekening mooi is
Yup want ik ben nu al klaar!quote:Op maandag 19 september 2011 19:11 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
ik weet dat die tekening mooi is
quote:Op maandag 19 september 2011 19:11 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Mijn tekening staat in je fobo !
Huidquote:Op maandag 19 september 2011 19:12 schreef Argo het volgende:
[..]
En mensen hebben die dan vel of huid?
Permban allesquote:Op maandag 19 september 2011 19:11 schreef Driepink het volgende:
[..]
hehe, ik ben nooit weggegaan, ik dacht dat jij weg was
okquote:Op maandag 19 september 2011 19:10 schreef coban het volgende:
Ik was mr aam het trollen argo
Mijn benen hebben gewoon relief wejow baas
quote:
hooooi driepinkjequote:Op maandag 19 september 2011 19:11 schreef Driepink het volgende:
[..]
hehe, ik ben nooit weggegaan, ik dacht dat jij weg was
Velquote:
Ik zie je toch op de gang! Dat is voor mij deugd genoeg ik wil echter niet als Argo bekent staan in de real dan zoude tovenaren mij zomaar aanvallen!quote:
Neuqen?quote:Op maandag 19 september 2011 19:12 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
ok
[..]
lekker
[..]
hooooi driepinkje
Hallo mevrouw, intresse in een kopje koffie?quote:Op maandag 19 september 2011 19:12 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
ok
[..]
lekker
[..]
hooooi driepinkje
Mwah al een poosje hoor driepinkerdquote:Op maandag 19 september 2011 19:13 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ojeej, hoelang ben je alweer bezig dan? Sinds je permban
Ik verwees naar een vel papierquote:Op maandag 19 september 2011 19:13 schreef Argo het volgende:
[..]
Vel
Vel kan verwijzen naar:
de huid
een (gestroopte) vacht of pels
een dun membraan
een blad papier
[..]
Ik zie je toch op de gang! Dat is voor mij deugd genoeg ik wil echter niet als Argo bekent staan in de real dan zoude tovenaren mij zomaar aanvallen!
[..]
Neuqen?
okquote:Op maandag 19 september 2011 19:13 schreef Argo het volgende:
[..]
Vel
Vel kan verwijzen naar:
de huid
een (gestroopte) vacht of pels
een dun membraan
een blad papier
[..]
Ik zie je toch op de gang! Dat is voor mij deugd genoeg ik wil echter niet als Argo bekent staan in de real dan zoude tovenaren mij zomaar aanvallen!
[..]
Neuqen?
JAAA KOFFIEquote:Op maandag 19 september 2011 19:13 schreef Driepink het volgende:
[..]
Hallo mevrouw, intresse in een kopje koffie?
Ik heb je gemist met hart en ziel!quote:Op maandag 19 september 2011 19:13 schreef sharr het volgende:
[..]
Mwah al een poosje hoor driepinkerd
maandje ofzo?
Kom ff op msn dan?quote:Op maandag 19 september 2011 19:13 schreef sharr het volgende:
[..]
Mwah al een poosje hoor driepinkerd
maandje ofzo?
nepturkquote:
Dan veranderd het woord vel ook. Vel is een woord, terwijl een vel papier er twee zijn, en dus zodanig iets anders aan geeft. Terwijl als we zeggen vel, we toch echt meestal de huid bedoelen.quote:
Kom gezellig langs, krijg je een bakkiequote:Op maandag 19 september 2011 19:13 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
ok
[..]
JAAA KOFFIE
Die kan ik zelf maken met mijn espresso apparaatquote:Op maandag 19 september 2011 19:14 schreef sharr het volgende:
Zin in een heerlijke overrated, asociaal dure koffie van de Starbucks. Frappuccino caramel
Waar woon jijquote:Op maandag 19 september 2011 19:14 schreef Driepink het volgende:
[..]
Kom gezellig langs, krijg je een bakkie
Slijmbal.quote:Op maandag 19 september 2011 19:14 schreef Plastic_zak het volgende:
Nieuwe sig, wat vinden jullie ervan ?
lelijkquote:Op maandag 19 september 2011 19:14 schreef Plastic_zak het volgende:
Nieuwe sig, wat vinden jullie ervan ?
Ik kom zo lang! Ter paard.quote:Op maandag 19 september 2011 19:13 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
ok
[..]
JAAA KOFFIE
Whoh? Mag ik....?quote:Op maandag 19 september 2011 19:15 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Die kan ik zelf maken met mijn espresso apparaat
Tja, dat jij me nou misinterpreteertquote:Op maandag 19 september 2011 19:14 schreef Argo het volgende:
[..]
Dan veranderd het woord vel ook. Vel is een woord, terwijl een vel papier er twee zijn, en dus zodanig iets anders aan geeft. Terwijl als we zeggen vel, we toch echt meestal de huid bedoelen.
Zou je denken? Maar maar de vavo word gegeven op een school waar ook andere vakken worden gegeven heeft je school ook een vavo afdeling?quote:Op maandag 19 september 2011 19:15 schreef MarokkaanseKip het volgende:
ARGO HAhahaha JE ZIT NIET BIJ MIJ OP SCHOOL WANT JE DOET VAVO HAHAHA
Hahahahaaaaquote:
komt u gerust langs voor enen bakjenquote:
Geen zelfrespect en kan zichzelf niet inhouden, staat ook elke avond achter centraal die Argoquote:Op maandag 19 september 2011 19:15 schreef coban het volgende:
[..]
Gaat snel met jou zeg. Elk minuut een ander.
quote:Op maandag 19 september 2011 19:15 schreef MarokkaanseKip het volgende:
ARGO HAhahaha JE ZIT NIET BIJ MIJ OP SCHOOL WANT JE DOET VAVO HAHAHA
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |