Maggi en Knor zijn toch de twee tovenaar secties die je hebt. Je hoeft me niks wijs te maken heb van beide een gerecht gehad, en het is dat ik een levens elixer gedronken heb anders was ik nu mors dood!quote:
Ik ben niet goed met gedichtjes maar ik zal eens kijken voor jequote:Op maandag 19 september 2011 19:01 schreef BBQSausage het volgende:
Ik heb jullie hulp trouwens nodig, mijn topic is bijna gedoemd te falen.![]()
Nu heb ik een paar nachtjes geleden hier de meest geweldige gedichtjes op papier gezet, maar nu ben ik benieuwd of jullie dat ook kunnen, hier;
Prinsjesdag - Troonrede
Iemand?
Ja ik weet het niet preciesquote:Op maandag 19 september 2011 19:02 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Is dat met noten en stukjes koek ofzo? Lijkt het wel op.
dankjewelquote:
Tis dan ook vaag getypt omdat ik geen zin heb tot in detail te gaan! Maar je zit toch echt bij mij op school. <3quote:Op maandag 19 september 2011 19:03 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Damn wat een lelijk dialect.
Is niet van waar ik woon.
Verteld me eens wat Tipoe is mayn.quote:Op maandag 19 september 2011 19:03 schreef Plastic_zak het volgende:
[ afbeelding ]
ahahah kijk me mattie ousama die wheelie maken p: p:
ZEG DAN WELKE SCHOLL DOE NIET MOEILIJKquote:Op maandag 19 september 2011 19:04 schreef Argo het volgende:
[..]
Tis dan ook vaag getypt omdat ik geen zin heb tot in detail te gaan! Maar je zit toch echt bij mij op school. <3
[..]
Verteld me eens wat Tipoe is mayn.
quote:Op maandag 19 september 2011 19:03 schreef Argo het volgende:
[..]
Maggi en Knor zijn toch de twee tovenaar secties die je hebt. Je hoeft me niks wijs te maken heb van beide een gerecht gehad, en het is dat ik een levens elixer gedronken heb anders was ik nu mors dood!
Ik heb een gat in mijn handquote:Op maandag 19 september 2011 19:04 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Ik ben niet goed met gedichtjes maar ik zal eens kijken voor je
[..]
Ja ik weet het niet precies
Ik kan zelf trouwens wel uber lekkere chocolade taart maken zonder te bakken![]()
![]()
[..]
dankjewel
waar slaat die laatste zin op?quote:Op maandag 19 september 2011 19:05 schreef Argo het volgende:
[..]
Ik heb een gat in mijn hand
Ik draag een mooie roze string van kant
Dichten is mijn talent
Ik ben een tedere jonge vent
Maar toen werd ik opeens een god
En nu woon ik niet meer in een kort
Ik wil echter weten wat tipoe is
Want zonder dat voel ik me als een enkele vis
Die weg zwemt voor de tanden van een haai
Gaat wel kleine kinderen verstoorde mijn middag dutje maar de luchtbuks rekende daar al gauw mee af.quote:Op maandag 19 september 2011 19:04 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Hey Argo hoe was je dag eigenlijk jongen
Lalalalala ik stalk je.quote:Op maandag 19 september 2011 19:04 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
ZEG DAN WELKE SCHOLL DOE NIET MOEILIJK
quote:
Dankje!quote:Op maandag 19 september 2011 19:04 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Ik ben niet goed met gedichtjes maar ik zal eens kijken voor je
quote:Op maandag 19 september 2011 19:04 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Ja ik weet het niet precies
Ik kan zelf trouwens wel uber lekkere chocolade taart maken zonder te bakken![]()
![]()
Ik heb em afgemaakt voor jequote:Op maandag 19 september 2011 19:05 schreef Argo het volgende:
[..]
Ik heb een gat in mijn hand
Ik draag een mooie roze string van kant
Dichten is mijn talent
Ik ben een tedere jonge vent
Maar toen werd ik opeens een god
En nu woon ik niet meer in een kort
Ik wil echter weten wat tipoe is
Want zonder dat voel ik me als een enkele vis
Die weg zwemt voor de tanden van een haai
En toen was het baai baai baai
De haai had mij gebeten
En toen heb ik mijn broekje volgescheten
quote:Op maandag 19 september 2011 19:03 schreef Argo het volgende:
[..]
Maggi en Knor zijn toch de twee tovenaar secties die je hebt. Je hoeft me niks wijs te maken heb van beide een gerecht gehad, en het is dat ik een levens elixer gedronken heb anders was ik nu mors dood!
Verse 1:quote:
Netjes zo regel je datquote:Op maandag 19 september 2011 19:06 schreef Argo het volgende:
[..]
Gaat wel kleine kinderen verstoorde mijn middag dutje maar de luchtbuks rekende daar al gauw mee af.
[..]
Lalalalala ik stalk je.
[..]
Klopt klopt ik ben dan ook erg trots op mezelf!quote:Op maandag 19 september 2011 19:07 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Netjes zo regel je dat
quote:Op maandag 19 september 2011 19:07 schreef Plastic_zak het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
kijk die youssouf mootje en appie onherkenbaar zijn egt bazen p:
MUST KILL WITH FIRE!quote:Op maandag 19 september 2011 19:08 schreef coban het volgende:
Ik heb het koud ik heb opeeens allemaal kleine bultjes op hele lichaam
kippenvel hihihiihquote:Op maandag 19 september 2011 19:08 schreef coban het volgende:
Hallooo liefiequote:
Dat mag ookquote:Op maandag 19 september 2011 19:07 schreef Argo het volgende:
[..]
Klopt klopt ik ben dan ook erg trots op mezelf!
Dat heet kippenvelquote:Op maandag 19 september 2011 19:08 schreef coban het volgende:
Ik ben verliefdquote:Op maandag 19 september 2011 19:07 schreef Plastic_zak het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
kijk die youssouf mootje en appie onherkenbaar zijn egt bazen p:
Halloquote:Op maandag 19 september 2011 19:08 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Hallooo liefie
[..]
Dat mag ook
[..]
Dat heet kippenvel
Zo heet het symptoom niet je huid!quote:Op maandag 19 september 2011 19:09 schreef coban het volgende:
Kippenvel hahahhaa mallerdik heb gewoon mensenhuid hoor gekkies
hoe was je dagquote:
Mk heb jij een snavel?quote:
Amenth.quote:Op maandag 19 september 2011 19:09 schreef Plastic_zak het volgende:
[ afbeelding ]
hahah kijk me dikke bempie p; jullie zijn jaloers he
Dikke auto in HDquote:Op maandag 19 september 2011 19:09 schreef Plastic_zak het volgende:
[ afbeelding ]
Het leeft? Whut?quote:Op maandag 19 september 2011 19:10 schreef sharr het volgende:
Ouwe, we gaan te snel je ken ons nie bijhouwe
wie weetquote:Op maandag 19 september 2011 19:10 schreef Argo het volgende:
[..]
Dus de veren zitten vast aan spieren en botten?
Ik ben weer verliefdquote:Op maandag 19 september 2011 19:09 schreef Plastic_zak het volgende:
[ afbeelding ]
Aan hun huidquote:Op maandag 19 september 2011 19:10 schreef Argo het volgende:
[..]
Dus de veren zitten vast aan spieren en botten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |