lijkt er op dat ze niet opgelet hebben bij biologiequote:Op maandag 19 september 2011 19:10 schreef Argo het volgende:
[..]
Dus de veren zitten vast aan spieren en botten?
Mijn tekening staat in je fobo !quote:Op maandag 19 september 2011 19:11 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
ik weet dat die tekening mooi is
Yup want ik ben nu al klaar!quote:Op maandag 19 september 2011 19:11 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
ik weet dat die tekening mooi is
quote:Op maandag 19 september 2011 19:11 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Mijn tekening staat in je fobo !
Huidquote:Op maandag 19 september 2011 19:12 schreef Argo het volgende:
[..]
En mensen hebben die dan vel of huid?
Permban allesquote:Op maandag 19 september 2011 19:11 schreef Driepink het volgende:
[..]
hehe, ik ben nooit weggegaan, ik dacht dat jij weg was
okquote:Op maandag 19 september 2011 19:10 schreef coban het volgende:
Ik was mr aam het trollen argo
Mijn benen hebben gewoon relief wejow baas
quote:
hooooi driepinkjequote:Op maandag 19 september 2011 19:11 schreef Driepink het volgende:
[..]
hehe, ik ben nooit weggegaan, ik dacht dat jij weg was
Velquote:
Ik zie je toch op de gang! Dat is voor mij deugd genoeg ik wil echter niet als Argo bekent staan in de real dan zoude tovenaren mij zomaar aanvallen!quote:
Neuqen?quote:Op maandag 19 september 2011 19:12 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
ok
[..]
lekker
[..]
hooooi driepinkje
Hallo mevrouw, intresse in een kopje koffie?quote:Op maandag 19 september 2011 19:12 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
ok
[..]
lekker
[..]
hooooi driepinkje
Mwah al een poosje hoor driepinkerdquote:Op maandag 19 september 2011 19:13 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ojeej, hoelang ben je alweer bezig dan? Sinds je permban
Ik verwees naar een vel papierquote:Op maandag 19 september 2011 19:13 schreef Argo het volgende:
[..]
Vel
Vel kan verwijzen naar:
de huid
een (gestroopte) vacht of pels
een dun membraan
een blad papier
[..]
Ik zie je toch op de gang! Dat is voor mij deugd genoeg ik wil echter niet als Argo bekent staan in de real dan zoude tovenaren mij zomaar aanvallen!
[..]
Neuqen?
okquote:Op maandag 19 september 2011 19:13 schreef Argo het volgende:
[..]
Vel
Vel kan verwijzen naar:
de huid
een (gestroopte) vacht of pels
een dun membraan
een blad papier
[..]
Ik zie je toch op de gang! Dat is voor mij deugd genoeg ik wil echter niet als Argo bekent staan in de real dan zoude tovenaren mij zomaar aanvallen!
[..]
Neuqen?
JAAA KOFFIEquote:Op maandag 19 september 2011 19:13 schreef Driepink het volgende:
[..]
Hallo mevrouw, intresse in een kopje koffie?
Ik heb je gemist met hart en ziel!quote:Op maandag 19 september 2011 19:13 schreef sharr het volgende:
[..]
Mwah al een poosje hoor driepinkerd
maandje ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |