Ik werd geroepen?quote:Op maandag 19 september 2011 18:42 schreef Argo het volgende:
[..]
Hier dit topic zit vol met boze tovenaren Rezenia of hoe hij heet met die Nederlandse vlag is er een!
Denk je nou echt dat iemand die kk heeft dat door lightproducten komt?quote:Op maandag 19 september 2011 18:43 schreef Intronic het volgende:
Sowieso, Light producten consumeren en daarna janken dat je kanker hebt.
Oh ? Wat kinderachtigquote:Op maandag 19 september 2011 18:43 schreef Argo het volgende:
[..]
In principe betoveren ze iedereen het feit dat nog niemand op ons inspeelt heeft ermee te maken dat Rezenia er nog niet is en ze op zijn woord wachten het zijn allemaal poppenspelers die direct onder zijn betovering staan behalve Plastic Zak hijs wel tof.
Van de suiker in cola ook. Maar dat is dus indirect. Ligt aan jezelf of je jezelf kan inhouden met eten, en ik let daar sowieso wel op.quote:Op maandag 19 september 2011 18:44 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Door de zoetstoffen krijg je sneller honger waardoor je meer gaat eten en dus dikker wordt.
2007.quote:Op maandag 19 september 2011 18:44 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat iemand die kk heeft dat door lightproducten komt?
bovendien moeten ze nog dat onderzoek uitvoeren of aspartaam ognezond is
is ongezond. vooral mentaal gezien klachten als chaggie en deze dingen en allesquote:Op maandag 19 september 2011 18:44 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat iemand die kk heeft dat door lightproducten komt?
bovendien moeten ze nog dat onderzoek uitvoeren of aspartaam ognezond is
Ik denk dat hier dan ook de users komen die nooit hun zolderkamer verlaten! Maar het is niet netjes mensen te negeren heb je ze wat misdaan?quote:Op maandag 19 september 2011 18:44 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Oh ? Wat kinderachtig
Klopt. Maar denken dat je gezond bezig bent door Light te gebruikenquote:Op maandag 19 september 2011 18:45 schreef MarokkaanseKip het volgende:
boeiend
roken is ook ongezond
alcohol ook
patat/friet ook
ik heb ragboer tochquote:Op maandag 19 september 2011 18:45 schreef coban het volgende:
[..]
Grapjeee![]()
Sorry MK bruiloft gaat niet door.
Alcohol is wel goed voor je hart en je mentale toestandquote:Op maandag 19 september 2011 18:45 schreef MarokkaanseKip het volgende:
boeiend
roken is ook ongezond
alcohol ook
patat/friet ook
Ik vind iedereen lief en dat vinden ze niet kunnen ofzo ?quote:Op maandag 19 september 2011 18:45 schreef Argo het volgende:
[..]
Ik denk dat hier dan ook de users komen die nooit hun zolderkamer verlaten! Maar het is niet netjes mensen te negeren heb je ze wat misdaan?
Dat zeg ik nietquote:Op maandag 19 september 2011 18:46 schreef Intronic het volgende:
[..]
Klopt. Maar denken dat je gezond bezig bent door Light te gebruiken.
Nee hoor hangt er van af in welke hoeveelheid en contexten. etc..quote:Op maandag 19 september 2011 18:45 schreef MarokkaanseKip het volgende:
boeiend
roken is ook ongezond
alcohol ook
patat/friet ook
Oke geldt ook voor light dusquote:Op maandag 19 september 2011 18:46 schreef Argo het volgende:
[..]
Nee hoor hangt er van af in welke hoeveelheid en contexten. etc..
Een glaasje wijn per dag is niks mis meequote:Op maandag 19 september 2011 18:45 schreef MarokkaanseKip het volgende:
boeiend
roken is ook ongezond
alcohol ook
patat/friet ook
Dat is raar voor hun ze kunnen niet met de liefde omgaan en doen aan vriendjes politiek hierzo. Je hoort erbij of je hoort er niet bij!quote:Op maandag 19 september 2011 18:46 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Ik vind iedereen lief en dat vinden ze niet kunnen ofzo ?
TE is nooit goed hequote:Op maandag 19 september 2011 18:46 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Oke geldt ook voor light dus
Niet snel genoeg blijkbaar, moet ik weer nieuwe gaan zoeken, weet je wel niet hoeveel tijd dat kost?quote:Op maandag 19 september 2011 18:44 schreef Argo het volgende:
[..]
Haha je informanten werken snel, jij duivelse hond!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |