het is kadden of pousquote:
hahaquote:
quote:Op maandag 19 september 2011 18:29 schreef Antilurker het volgende:
Hai there ye' mateys! [ afbeelding ]
het is hier geen argquote:Op maandag 19 september 2011 18:29 schreef Antilurker het volgende:
Hai there ye' mateys! [ afbeelding ]
quote:Op maandag 19 september 2011 18:30 schreef coban het volgende:
OMGGG DIE NAAKTPICS VAN MK OMMGGGGGGwat is DL nou vergelekn bij MK omgggoshhhh
Mk trouw met mijjjj
hij lijkt zo magertjesquote:Op maandag 19 september 2011 18:29 schreef Huppelmuts het volgende:
Die witte is van mij
[ afbeelding ]
Het is wel talk like a pirate dayquote:
Dezen..?quote:Op maandag 19 september 2011 18:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het is wel talk like a pirate day
Ghehe. Moeder en oma zijn ook hele slanke katten. Joebel is niet mager hoor. Vreet zich regelmatig tonnetje rondquote:
heyquote:Op maandag 19 september 2011 18:30 schreef coban het volgende:
OMGGG DIE NAAKTPICS VAN MK OMMGGGGGGwat is DL nou vergelekn bij MK omgggoshhhh
Mk trouw met mijjjj
Joebel?quote:Op maandag 19 september 2011 18:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ghehe. Moeder en oma zijn ook hele slanke katten. Joebel is niet mager hoor. Vreet zich regelmatig tonnetje rond
Ja Joebelquote:
Cola Lightquote:Op maandag 19 september 2011 18:35 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Mensen die cola light niet lusten
vast terechtquote:Op maandag 19 september 2011 18:36 schreef MarokkaanseKip het volgende:
ik heb ruzie met mn zusje omdat ik d'r bbslet noemde
Nee. Sommige zogenaamde "suikervrije" dranken bevatten zoetvervangende stoffen die kanker kunnen veroorzakenquote:
dat is het rosébier onder de bierenquote:
ja maar in gewone cola zitten kapotveel kcalquote:Op maandag 19 september 2011 18:39 schreef Dalando het volgende:
[..]
Nee. Sommige zogenaamde "suikervrije" dranken bevatten zoetvervangende stoffen die kanker kunnen veroorzaken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |