Ik verwees naar een vel papierquote:Op maandag 19 september 2011 19:13 schreef Argo het volgende:
[..]
Vel
Vel kan verwijzen naar:
de huid
een (gestroopte) vacht of pels
een dun membraan
een blad papier
[..]
Ik zie je toch op de gang! Dat is voor mij deugd genoeg ik wil echter niet als Argo bekent staan in de real dan zoude tovenaren mij zomaar aanvallen!
[..]
Neuqen?
okquote:Op maandag 19 september 2011 19:13 schreef Argo het volgende:
[..]
Vel
Vel kan verwijzen naar:
de huid
een (gestroopte) vacht of pels
een dun membraan
een blad papier
[..]
Ik zie je toch op de gang! Dat is voor mij deugd genoeg ik wil echter niet als Argo bekent staan in de real dan zoude tovenaren mij zomaar aanvallen!
[..]
Neuqen?
JAAA KOFFIEquote:Op maandag 19 september 2011 19:13 schreef Driepink het volgende:
[..]
Hallo mevrouw, intresse in een kopje koffie?
Ik heb je gemist met hart en ziel!quote:Op maandag 19 september 2011 19:13 schreef sharr het volgende:
[..]
Mwah al een poosje hoor driepinkerd
maandje ofzo?
Kom ff op msn dan?quote:Op maandag 19 september 2011 19:13 schreef sharr het volgende:
[..]
Mwah al een poosje hoor driepinkerd
maandje ofzo?
nepturkquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan veranderd het woord vel ook. Vel is een woord, terwijl een vel papier er twee zijn, en dus zodanig iets anders aan geeft. Terwijl als we zeggen vel, we toch echt meestal de huid bedoelen.quote:
Kom gezellig langs, krijg je een bakkiequote:Op maandag 19 september 2011 19:13 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
ok
[..]
JAAA KOFFIE
Die kan ik zelf maken met mijn espresso apparaatquote:Op maandag 19 september 2011 19:14 schreef sharr het volgende:
Zin in een heerlijke overrated, asociaal dure koffie van de Starbucks. Frappuccino caramel
Waar woon jijquote:Op maandag 19 september 2011 19:14 schreef Driepink het volgende:
[..]
Kom gezellig langs, krijg je een bakkie
Slijmbal.quote:Op maandag 19 september 2011 19:14 schreef Plastic_zak het volgende:
Nieuwe sig, wat vinden jullie ervan ?
lelijkquote:Op maandag 19 september 2011 19:14 schreef Plastic_zak het volgende:
Nieuwe sig, wat vinden jullie ervan ?
Ik kom zo lang! Ter paard.quote:Op maandag 19 september 2011 19:13 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
ok
[..]
JAAA KOFFIE
Whoh? Mag ik....?quote:Op maandag 19 september 2011 19:15 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Die kan ik zelf maken met mijn espresso apparaat
Tja, dat jij me nou misinterpreteertquote:Op maandag 19 september 2011 19:14 schreef Argo het volgende:
[..]
Dan veranderd het woord vel ook. Vel is een woord, terwijl een vel papier er twee zijn, en dus zodanig iets anders aan geeft. Terwijl als we zeggen vel, we toch echt meestal de huid bedoelen.
Zou je denken? Maar maar de vavo word gegeven op een school waar ook andere vakken worden gegeven heeft je school ook een vavo afdeling?quote:Op maandag 19 september 2011 19:15 schreef MarokkaanseKip het volgende:
ARGO HAhahaha JE ZIT NIET BIJ MIJ OP SCHOOL WANT JE DOET VAVO HAHAHA
Hahahahaaaaquote:
komt u gerust langs voor enen bakjenquote:
Geen zelfrespect en kan zichzelf niet inhouden, staat ook elke avond achter centraal die Argoquote:Op maandag 19 september 2011 19:15 schreef coban het volgende:
[..]
Gaat snel met jou zeg. Elk minuut een ander.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |