tovernaren ?quote:Op maandag 19 september 2011 18:40 schreef Argo het volgende:
[..]
Ja maar dat is ook niks al die onzin is slecht voor je dat word immers gebrouwen door dezelfde tovenaren!
En nu?quote:Op maandag 19 september 2011 18:41 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Een x ik ging terasje
en toen vroeg ik cola light
en toen kwam ie me cola brengen maarja jeweet, gevoel
dus ik zo is dat eckt cola light
dus hij zo ja
en laterna kwam vriendin zeggen die daar ook werkt zei ze we hebben sowieso geen cola light vandaag
dus ik was opgelicht
NEEEEquote:Op maandag 19 september 2011 18:41 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Een x ik ging terasje
dus hij zo ja
en laterna kwam vriendin zeggen die daar ook werkt zei ze we hebben sowieso geen cola light vandaag
dus ik was opgelicht
Van cola light word je dikker dan van gewone cola hoor.quote:Op maandag 19 september 2011 18:40 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
ja maar in gewone cola zitten kapotveel kcal
quote:Op maandag 19 september 2011 18:41 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Van cola light word je dikker dan van gewone cola hoor.
Light is vaak ook iets duurderquote:Op maandag 19 september 2011 18:41 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Een x ik ging terasje
dus hij zo ja
dus ik was opgelicht
Hier dit topic zit vol met boze tovenaren Rezenia of hoe hij heet met die Nederlandse vlag is er een!quote:Op maandag 19 september 2011 18:41 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
tovernaren ?wie wat waar
![]()
![]()
"Iets"?quote:Op maandag 19 september 2011 18:42 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Light is vaak ook iets duurder
tranenquote:Op maandag 19 september 2011 18:42 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Light is vaak ook iets duurder
VERTELquote:Op maandag 19 september 2011 18:42 schreef Argo het volgende:
[..]
Hier dit topic zit vol met boze tovenaren Rezenia of hoe hij heet met die Nederlandse vlag is er een!
JA IKquote:Op maandag 19 september 2011 18:43 schreef Argo het volgende:
[..]
[..]
Huilies betalen voor zulke rotzooi!
In principe betoveren ze iedereen het feit dat nog niemand op ons inspeelt heeft ermee te maken dat Rezenia er nog niet is en ze op zijn woord wachten het zijn allemaal poppenspelers die direct onder zijn betovering staan behalve Plastic Zak hijs wel tof.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |