Oei, wat voorn soort choco?quote:Op maandag 19 september 2011 18:54 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Ik krijg ook wel zin in choco
echt geweldigquote:Op maandag 19 september 2011 18:55 schreef coban het volgende:
Ik heb morgen vrij en jullie niet. Zeg eens, hoe voelt dat?
Prima. Ik was vandaag vrij.quote:Op maandag 19 september 2011 18:55 schreef coban het volgende:
Kut maar ik weet dat ik woensdag weer vrij heb en dan heb jij het weer niet. En ik lig dan met 20 chickies aan mijn voeten om een rap clip op te nemen! Hoe valt dat?quote:Op maandag 19 september 2011 18:55 schreef coban het volgende:
Gelukkig een kort dagje morgen van 09:00 - 13:45. Woensdag dan heb ik een vrije dag.quote:Op maandag 19 september 2011 18:55 schreef coban het volgende:
Ik ben altijd vrijquote:Op maandag 19 september 2011 18:55 schreef coban het volgende:
MUST NOT DEEPTHROAT!quote:Op maandag 19 september 2011 18:55 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Choco worst![]()
![]()
[ afbeelding ]
Shit man ik wil ook wel 20 chickies aan mijn voeten om een rap clip op te nemen.quote:Op maandag 19 september 2011 18:56 schreef Argo het volgende:
[..]
Kut maar ik weet dat ik woensdag weer vrij heb en dan heb jij het weer niet. En ik lig dan met 20 chickies aan mijn voeten om een rap clip op te nemen! Hoe valt dat?
Echt fantastisch.quote:Op maandag 19 september 2011 18:55 schreef coban het volgende:
Ja mayn je weet niet wat je mist of ik bedoel jwz.quote:Op maandag 19 september 2011 18:56 schreef coban het volgende:
[..]
Shit man ik wil ook wel 20 chickies aan mijn voeten om een rap clip op te nemen.
Bier.quote:
her kapiteinquote:
Tover jezelf gewoon een vrije dag erbij!quote:
nou poepoe zoveelquote:Op maandag 19 september 2011 18:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
![]()
Jij hebt zoveel keer de 600 gehaald
U riep?quote:Op maandag 19 september 2011 18:55 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Choco worst![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 19 september 2011 18:57 schreef Argo het volgende:
[..]
Ik ook als ik jou tegen het lief loop op de gang.
Dan is mijn dag weer goed!
BIERRRRRquote:
Hey du boebequote:Op maandag 19 september 2011 18:58 schreef Argo het volgende:
[..]
Ja mayn je weet niet wat je mist of ik bedoel jwz.
[..]
Bier.
[..]
her kapitein
[..]
Tover jezelf gewoon een vrije dag erbij!
Heb jij diequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |