niet want indirect vreetkick. suiker = omgezet glucose is energie maar zoetstof geeft later vreetkick is nog meer vreten enzo = extra kcal groetjesquote:Op maandag 19 september 2011 18:46 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet
het bespaart alleen kcal
Ik heb geen zolderkamertje.quote:Op maandag 19 september 2011 18:45 schreef Argo het volgende:
[..]
Ik denk dat hier dan ook de users komen die nooit hun zolderkamer verlaten! Maar het is niet netjes mensen te negeren heb je ze wat misdaan?
glaasje light ga je ook niet dood aanquote:Op maandag 19 september 2011 18:46 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Een glaasje wijn per dag is niks mis mee
Kliekjesquote:Op maandag 19 september 2011 18:46 schreef Argo het volgende:
[..]
Dat is raar voor hun ze kunnen niet met de liefde omgaan en doen aan vriendjes politiek hierzo. Je hoort erbij of je hoort er niet bij!
Hangt er van af beste schat ik wil je best een cursus geven erover. Maar ik heb me laten vertellen dat PamSwyn in een pepsi fabriek heeft gewerkt uit betrouwbare bron GR GR.quote:Op maandag 19 september 2011 18:46 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Oke geldt ook voor light dus
nee manquote:Op maandag 19 september 2011 18:47 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
glaasje light ga je ook niet dood aan
ooh maar ik let sowieso op wat ik eet dus geen vreetkicksquote:Op maandag 19 september 2011 18:47 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
niet want indirect vreetkick. suiker = omgezet glucose is energie maar zoetstof geeft later vreetkick is nog meer vreten enzo = extra kcal groetjes
Ja ze doen het wel erg slecht ik zou kamervragen stellen! Maar je geeft dus eindelijk toe dat je een tovenaar bent?quote:Op maandag 19 september 2011 18:47 schreef Rezania het volgende:
[..]
Niet snel genoeg blijkbaar, moet ik weer nieuwe gaan zoeken, weet je wel niet hoeveel tijd dat kost?
Jij woont in Limburg toch? Ik trouwens ook, neuqen?quote:Op maandag 19 september 2011 18:48 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Maar ragboer woont in utreg dus we kunnen altijd chillen in keiland jwz
Dat was vertrouwelijke info Gr Grquote:Op maandag 19 september 2011 18:47 schreef Argo het volgende:
[..]
Hangt er van af beste schat ik wil je best een cursus geven erover. Maar ik heb me laten vertellen dat PamSwyn in een pepsi fabriek heeft gewerkt uit betrouwbare bron GR GR.
waar?quote:Op maandag 19 september 2011 18:48 schreef Argo het volgende:
[..]
Jij woont in Limburg toch? Ik trouwens ook, neuqen?
Kanaleneiland?quote:Op maandag 19 september 2011 18:48 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Maar ragboer woont in utreg dus we kunnen altijd chillen in keiland jwz
Midden-Limburgquote:
We hebben het toch ook niet over mijn 20 cm lul?quote:Op maandag 19 september 2011 18:48 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Dat was vertrouwelijke info Gr Gr
Dat heb ik allang toegegeven.quote:Op maandag 19 september 2011 18:48 schreef Argo het volgende:
[..]
Ja ze doen het wel erg slecht ik zou kamervragen stellen! Maar je geeft dus eindelijk toe dat je een tovenaar bent?
eindhoven dacht ikquote:Op maandag 19 september 2011 18:49 schreef coban het volgende:
[..]
Kanaleneiland?
Ik weet nieteens waar aight woont haha
Nee en die 16 cm omtrekquote:Op maandag 19 september 2011 18:49 schreef Argo het volgende:
[..]
Middelimburg
[..]
We hebben het toch ook niet over mijn 20 cm lul?
Ohhhhhh.quote:Op maandag 19 september 2011 18:49 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
IK BEDOELDE WAAR WOON JE IN LIMBURG
NIET KOM Neeeu..... dan
Ssssht.quote:Op maandag 19 september 2011 18:49 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Nee en die 16 cm omtrek
IK WOON IN HET MIDDEN!quote:Op maandag 19 september 2011 18:49 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
IK BEDOELDE WAAR WOON JE IN LIMBURG
NIET KOM Neeeu..... dan
Mijn vader heet Hans.quote:Op maandag 19 september 2011 18:49 schreef Argo het volgende:
[..]
Ik wist het!Stop er eens mee met mijn leven te verpesten jij hansie!
Ik ben erg goed in beffen eenmaal andermaal?quote:Op maandag 19 september 2011 18:50 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
het is trouwens allemaal goed gekomen.
Nee, gewoon werkplaatschef.quote:Op maandag 19 september 2011 18:50 schreef Argo het volgende:
[..]
En dat is een hoog aangeschreven tovenaar?
quote:Op maandag 19 september 2011 18:49 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Nee en die 16 cm omtrek
opquote:Op maandag 19 september 2011 18:51 schreef Argo het volgende:
[..]
Ik ben erg goed in beffen eenmaal andermaal?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goed om te horen.quote:Op maandag 19 september 2011 18:50 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
het is trouwens allemaal goed gekomen.
Hahahaquote:
Hey dat was alleen voor mijquote:Op maandag 19 september 2011 18:51 schreef Argo het volgende:
[..]
Ik ben erg goed in beffen eenmaal andermaal?
Wie heeft het je dan geleerd?quote:
Hey alles goed met jou schoonheid?quote:
quote:Op maandag 19 september 2011 18:51 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
op
geJe doet me pijn!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In mijn hart blijf het staanquote:Op maandag 19 september 2011 18:52 schreef MarokkaanseKip het volgende:
pic weggehaald voordat argo me nog herkent_!
Je zit gewoon bij mij op school hoor.quote:Op maandag 19 september 2011 18:52 schreef MarokkaanseKip het volgende:
pic weggehaald voordat argo me nog herkent_!
In het mijne ook!quote:Op maandag 19 september 2011 18:52 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
In mijn hart blijf het staan
Identiteitscrisis heeft me zwaar getroffen!quote:Op maandag 19 september 2011 18:53 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jij. Begin je soms dement te worden?
ga je in middenlimburg naar school?quote:Op maandag 19 september 2011 18:53 schreef Argo het volgende:
[..]
Je zit gewoon bij mij op school hoor.
[..]
In het mijne ook!
ja met jou?quote:Op maandag 19 september 2011 18:52 schreef Argo het volgende:
[..]
Wie heeft het je dan geleerd?
[..]
Hey alles goed met jou schoonheid?
[..]
Je doet me pijn!
Dat is voor jou een vraag en voor mij een weet. *gniffel*quote:Op maandag 19 september 2011 18:53 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
ga je in middenlimburg naar school?
Prima behalve dat ik honger krijg van je naam.quote:
quote:Op maandag 19 september 2011 18:54 schreef Argo het volgende:
[..]
Dat is voor jou een vraag en voor mij een weet. *gniffel*
Ik krijg ook wel zin in chocoquote:Op maandag 19 september 2011 18:54 schreef Argo het volgende:
[..]
Dat is voor jou een vraag en voor mij een weet. *gniffel*
[..]
Prima behalve dat ik honger krijg van je naam.
Oei, wat voorn soort choco?quote:Op maandag 19 september 2011 18:54 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Ik krijg ook wel zin in choco
echt geweldigquote:Op maandag 19 september 2011 18:55 schreef coban het volgende:
Ik heb morgen vrij en jullie niet. Zeg eens, hoe voelt dat?
Prima. Ik was vandaag vrij.quote:Op maandag 19 september 2011 18:55 schreef coban het volgende:
Kut maar ik weet dat ik woensdag weer vrij heb en dan heb jij het weer niet. En ik lig dan met 20 chickies aan mijn voeten om een rap clip op te nemen! Hoe valt dat?quote:Op maandag 19 september 2011 18:55 schreef coban het volgende:
Gelukkig een kort dagje morgen van 09:00 - 13:45. Woensdag dan heb ik een vrije dag.quote:Op maandag 19 september 2011 18:55 schreef coban het volgende:
Ik ben altijd vrijquote:Op maandag 19 september 2011 18:55 schreef coban het volgende:
MUST NOT DEEPTHROAT!quote:Op maandag 19 september 2011 18:55 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Choco worst![]()
![]()
[ afbeelding ]
Shit man ik wil ook wel 20 chickies aan mijn voeten om een rap clip op te nemen.quote:Op maandag 19 september 2011 18:56 schreef Argo het volgende:
[..]
Kut maar ik weet dat ik woensdag weer vrij heb en dan heb jij het weer niet. En ik lig dan met 20 chickies aan mijn voeten om een rap clip op te nemen! Hoe valt dat?
Echt fantastisch.quote:Op maandag 19 september 2011 18:55 schreef coban het volgende:
Ja mayn je weet niet wat je mist of ik bedoel jwz.quote:Op maandag 19 september 2011 18:56 schreef coban het volgende:
[..]
Shit man ik wil ook wel 20 chickies aan mijn voeten om een rap clip op te nemen.
Bier.quote:
her kapiteinquote:
Tover jezelf gewoon een vrije dag erbij!quote:
nou poepoe zoveelquote:Op maandag 19 september 2011 18:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
![]()
Jij hebt zoveel keer de 600 gehaald
U riep?quote:Op maandag 19 september 2011 18:55 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Choco worst![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 19 september 2011 18:57 schreef Argo het volgende:
[..]
Ik ook als ik jou tegen het lief loop op de gang.
Dan is mijn dag weer goed!
BIERRRRRquote:
Hey du boebequote:Op maandag 19 september 2011 18:58 schreef Argo het volgende:
[..]
Ja mayn je weet niet wat je mist of ik bedoel jwz.
[..]
Bier.
[..]
her kapitein
[..]
Tover jezelf gewoon een vrije dag erbij!
Heb jij diequote:
Choco hoe was je dag meidjequote:
P_z zegt ook ja.quote:Op maandag 19 september 2011 18:58 schreef coban het volgende:
Ik heb elke dag lange dagen.
Kom we doen weddenschap. Stelling: coban gaat woensdagochtend zich weer verslapen. Ik zeg ja.
Dat is onmogelijk, zelfs met magie.quote:Op maandag 19 september 2011 18:58 schreef Argo het volgende:
[..]
Ja mayn je weet niet wat je mist of ik bedoel jwz.
[..]
Bier.
[..]
her kapitein
[..]
Tover jezelf gewoon een vrije dag erbij!
Ik zeg de kans zit er dik in 50%quote:Op maandag 19 september 2011 18:58 schreef coban het volgende:
Ik heb elke dag lange dagen.
Kom we doen weddenschap. Stelling: coban gaat woensdagochtend zich weer verslapen. Ik zeg ja.
Ik troost je morgen op de gang wel, ik neem zakdoekjes mee!quote:
Ich konnen kein deutsch sprechen!quote:Op maandag 19 september 2011 18:59 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
BIERRRRR
[..]
Hey du boebe
[..]
Heb jij die?
Goedeavond.quote:
Nou, in het dagelijks leven word ik op FOK! worst genoemd.quote:
goed, heb stageweek en dat is wel leukquote:Op maandag 19 september 2011 18:59 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Choco hoe was je dag meidje
Mss kan je ziek worden ?quote:Op maandag 19 september 2011 18:59 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat is onmogelijk, zelfs met magie.
Ich auch nichtquote:Op maandag 19 september 2011 18:59 schreef Argo het volgende:
[..]
Ik zeg de kans zit er dik in 50%
[..]
Ik troost je morgen op de gang wel, ik neem zakdoekjes mee!
[..]
Ich konnen kein deutsch sprechen!
[..]
Goedeavond.
Wat is dat?quote:
Knor geprobeerd?quote:Op maandag 19 september 2011 18:59 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat is onmogelijk, zelfs met magie.
P-p-p-poker face.quote:
Ja lekker manquote:Op maandag 19 september 2011 19:00 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Nou, in het dagelijks leven word ik op FOK! worst genoemd.
Maar zo'n worst zou ik ook wel willen.Ziet er verslavend lekker uit.
Beetje heftig gesprek gehad in het ziekenhuisquote:Op maandag 19 september 2011 19:00 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
goed, heb stageweek en dat is wel leukde jouwe?
Ja wat is tipoequote:
Ich woon in Limburg det is auch weer zo, maar ich zea dich vaak op de gankg, in de sjool.quote:Op maandag 19 september 2011 19:01 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
+ je vroeg 'je woont in Limburg toch'?
Als het echt zo was vroeg je het niet eens.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 19 september 2011 19:01 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Ja lekker manechtwel lekker puur enzo
aawh sterkte meisjequote:Op maandag 19 september 2011 19:01 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Ja lekker manechtwel lekker puur enzo
[..]
Beetje heftig gesprek gehad in het ziekenhuis
en ben moe
[..]
Ja wat is tipoe
quote:Op maandag 19 september 2011 19:02 schreef Argo het volgende:
[..]
Ich woon in Limburg det is auch weer zo, maar ich zea dich vaak op de gankg, in de sjool.Damn wat een lelijk dialect.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is niet van waar ik woon.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |