ik heb ragboer tochquote:Op maandag 19 september 2011 18:45 schreef coban het volgende:
[..]
Grapjeee![]()
Sorry MK bruiloft gaat niet door.
Alcohol is wel goed voor je hart en je mentale toestandquote:Op maandag 19 september 2011 18:45 schreef MarokkaanseKip het volgende:
boeiend
roken is ook ongezond
alcohol ook
patat/friet ook
Ik vind iedereen lief en dat vinden ze niet kunnen ofzo ?quote:Op maandag 19 september 2011 18:45 schreef Argo het volgende:
[..]
Ik denk dat hier dan ook de users komen die nooit hun zolderkamer verlaten! Maar het is niet netjes mensen te negeren heb je ze wat misdaan?
Dat zeg ik nietquote:Op maandag 19 september 2011 18:46 schreef Intronic het volgende:
[..]
Klopt. Maar denken dat je gezond bezig bent door Light te gebruiken.
Nee hoor hangt er van af in welke hoeveelheid en contexten. etc..quote:Op maandag 19 september 2011 18:45 schreef MarokkaanseKip het volgende:
boeiend
roken is ook ongezond
alcohol ook
patat/friet ook
Oke geldt ook voor light dusquote:Op maandag 19 september 2011 18:46 schreef Argo het volgende:
[..]
Nee hoor hangt er van af in welke hoeveelheid en contexten. etc..
Een glaasje wijn per dag is niks mis meequote:Op maandag 19 september 2011 18:45 schreef MarokkaanseKip het volgende:
boeiend
roken is ook ongezond
alcohol ook
patat/friet ook
Dat is raar voor hun ze kunnen niet met de liefde omgaan en doen aan vriendjes politiek hierzo. Je hoort erbij of je hoort er niet bij!quote:Op maandag 19 september 2011 18:46 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Ik vind iedereen lief en dat vinden ze niet kunnen ofzo ?
TE is nooit goed hequote:Op maandag 19 september 2011 18:46 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Oke geldt ook voor light dus
Niet snel genoeg blijkbaar, moet ik weer nieuwe gaan zoeken, weet je wel niet hoeveel tijd dat kost?quote:Op maandag 19 september 2011 18:44 schreef Argo het volgende:
[..]
Haha je informanten werken snel, jij duivelse hond!
niet want indirect vreetkick. suiker = omgezet glucose is energie maar zoetstof geeft later vreetkick is nog meer vreten enzo = extra kcal groetjesquote:Op maandag 19 september 2011 18:46 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet
het bespaart alleen kcal
Ik heb geen zolderkamertje.quote:Op maandag 19 september 2011 18:45 schreef Argo het volgende:
[..]
Ik denk dat hier dan ook de users komen die nooit hun zolderkamer verlaten! Maar het is niet netjes mensen te negeren heb je ze wat misdaan?
glaasje light ga je ook niet dood aanquote:Op maandag 19 september 2011 18:46 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Een glaasje wijn per dag is niks mis mee
Kliekjesquote:Op maandag 19 september 2011 18:46 schreef Argo het volgende:
[..]
Dat is raar voor hun ze kunnen niet met de liefde omgaan en doen aan vriendjes politiek hierzo. Je hoort erbij of je hoort er niet bij!
Hangt er van af beste schat ik wil je best een cursus geven erover. Maar ik heb me laten vertellen dat PamSwyn in een pepsi fabriek heeft gewerkt uit betrouwbare bron GR GR.quote:Op maandag 19 september 2011 18:46 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Oke geldt ook voor light dus
nee manquote:Op maandag 19 september 2011 18:47 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
glaasje light ga je ook niet dood aan
ooh maar ik let sowieso op wat ik eet dus geen vreetkicksquote:Op maandag 19 september 2011 18:47 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
niet want indirect vreetkick. suiker = omgezet glucose is energie maar zoetstof geeft later vreetkick is nog meer vreten enzo = extra kcal groetjes
Ja ze doen het wel erg slecht ik zou kamervragen stellen! Maar je geeft dus eindelijk toe dat je een tovenaar bent?quote:Op maandag 19 september 2011 18:47 schreef Rezania het volgende:
[..]
Niet snel genoeg blijkbaar, moet ik weer nieuwe gaan zoeken, weet je wel niet hoeveel tijd dat kost?
Jij woont in Limburg toch? Ik trouwens ook, neuqen?quote:Op maandag 19 september 2011 18:48 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Maar ragboer woont in utreg dus we kunnen altijd chillen in keiland jwz
Dat was vertrouwelijke info Gr Grquote:Op maandag 19 september 2011 18:47 schreef Argo het volgende:
[..]
Hangt er van af beste schat ik wil je best een cursus geven erover. Maar ik heb me laten vertellen dat PamSwyn in een pepsi fabriek heeft gewerkt uit betrouwbare bron GR GR.
waar?quote:Op maandag 19 september 2011 18:48 schreef Argo het volgende:
[..]
Jij woont in Limburg toch? Ik trouwens ook, neuqen?
Kanaleneiland?quote:Op maandag 19 september 2011 18:48 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Maar ragboer woont in utreg dus we kunnen altijd chillen in keiland jwz
Midden-Limburgquote:
We hebben het toch ook niet over mijn 20 cm lul?quote:Op maandag 19 september 2011 18:48 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Dat was vertrouwelijke info Gr Gr
Dat heb ik allang toegegeven.quote:Op maandag 19 september 2011 18:48 schreef Argo het volgende:
[..]
Ja ze doen het wel erg slecht ik zou kamervragen stellen! Maar je geeft dus eindelijk toe dat je een tovenaar bent?
eindhoven dacht ikquote:Op maandag 19 september 2011 18:49 schreef coban het volgende:
[..]
Kanaleneiland?
Ik weet nieteens waar aight woont haha
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |