Ssssht.quote:Op maandag 19 september 2011 18:49 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Nee en die 16 cm omtrek
IK WOON IN HET MIDDEN!quote:Op maandag 19 september 2011 18:49 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
IK BEDOELDE WAAR WOON JE IN LIMBURG
NIET KOM Neeeu..... dan
Mijn vader heet Hans.quote:Op maandag 19 september 2011 18:49 schreef Argo het volgende:
[..]
Ik wist het!Stop er eens mee met mijn leven te verpesten jij hansie!
Ik ben erg goed in beffen eenmaal andermaal?quote:Op maandag 19 september 2011 18:50 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
het is trouwens allemaal goed gekomen.
Nee, gewoon werkplaatschef.quote:Op maandag 19 september 2011 18:50 schreef Argo het volgende:
[..]
En dat is een hoog aangeschreven tovenaar?
quote:Op maandag 19 september 2011 18:49 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Nee en die 16 cm omtrek
opquote:Op maandag 19 september 2011 18:51 schreef Argo het volgende:
[..]
Ik ben erg goed in beffen eenmaal andermaal?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goed om te horen.quote:Op maandag 19 september 2011 18:50 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
het is trouwens allemaal goed gekomen.
Hahahaquote:
Hey dat was alleen voor mijquote:Op maandag 19 september 2011 18:51 schreef Argo het volgende:
[..]
Ik ben erg goed in beffen eenmaal andermaal?
Wie heeft het je dan geleerd?quote:
Hey alles goed met jou schoonheid?quote:
quote:Op maandag 19 september 2011 18:51 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
op
geJe doet me pijn!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In mijn hart blijf het staanquote:Op maandag 19 september 2011 18:52 schreef MarokkaanseKip het volgende:
pic weggehaald voordat argo me nog herkent_!
Je zit gewoon bij mij op school hoor.quote:Op maandag 19 september 2011 18:52 schreef MarokkaanseKip het volgende:
pic weggehaald voordat argo me nog herkent_!
In het mijne ook!quote:Op maandag 19 september 2011 18:52 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
In mijn hart blijf het staan
Identiteitscrisis heeft me zwaar getroffen!quote:Op maandag 19 september 2011 18:53 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jij. Begin je soms dement te worden?
ga je in middenlimburg naar school?quote:Op maandag 19 september 2011 18:53 schreef Argo het volgende:
[..]
Je zit gewoon bij mij op school hoor.
[..]
In het mijne ook!
ja met jou?quote:Op maandag 19 september 2011 18:52 schreef Argo het volgende:
[..]
Wie heeft het je dan geleerd?
[..]
Hey alles goed met jou schoonheid?
[..]
Je doet me pijn!
Dat is voor jou een vraag en voor mij een weet. *gniffel*quote:Op maandag 19 september 2011 18:53 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
ga je in middenlimburg naar school?
Prima behalve dat ik honger krijg van je naam.quote:
quote:Op maandag 19 september 2011 18:54 schreef Argo het volgende:
[..]
Dat is voor jou een vraag en voor mij een weet. *gniffel*
Ik krijg ook wel zin in chocoquote:Op maandag 19 september 2011 18:54 schreef Argo het volgende:
[..]
Dat is voor jou een vraag en voor mij een weet. *gniffel*
[..]
Prima behalve dat ik honger krijg van je naam.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |