Marcoquote:Op maandag 29 augustus 2011 17:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Zo, Dat lucht op.
Bazenteam nu:
Zoet
Bovenberg
Kalas
Van Eijden
Burnet
Linssen
Van Ginkel
Bonevacia
Musa
Bony
Uchebo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Matige ronde.
Net geen 200 punten. Vanavond even kijken wat de volgende twee wedstrijden zijn en of ik ga wisselen.
hmm, je hebt gelijk. Even kijken hoe we dat op gaan lossen.quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:27 schreef Knock-out-Mutant het volgende:
Er zit een Omer en een Ömer Bayram vam NAC in het spel...die goedkope kan ik net betalen maar dit lijkt me toch dezelfde persoon???
Heb emquote:Op zaterdag 24 september 2011 20:59 schreef TheDutchguy het volgende:
Je zal Mertens maar hebben dit weekend..
quote:Op maandag 19 september 2011 20:36 schreef SnuggLe het volgende:
Mertens - Guidetti - Chanturia als aanval![]()
In vond het al raar dat ik er maar 3 punten bij heb gekregen/gespeeld en dat dat 46 moeten zijn.quote:Op maandag 26 september 2011 10:57 schreef Peterselieman het volgende:
nog niet alle duels staan er in. Vanavond wel
Dank voor het doorgeven, heb het aangepast.quote:Op maandag 26 september 2011 22:36 schreef LekkerSimpel het volgende:
Het is altijd fijn meer punten te hebben als wat je zelf bijhoudt.
Er zit een foutje in de punten.
Rob van Dijk ( Keeper Utrecht) heeft een gele kaart gehad. Dus bij mij staan (en over het algemeen) 2 punten te veel.
-edit-
Met die 2 punten minder blijf ik alsnog op nummertje 37 staan.
Top 50 was mijn doel en sta er wel aardig stevig in.
Ook jou? Jij hebt maar 1 speler van NAC.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 14:39 schreef Asskicker14 het volgende:
Is NAC ook jouw troefkaart, die gaan de komende twee speelronden veel punten opleveren!
Je mag er een paar van mij hebbenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:43 schreef Bayswater het volgende:
Volgende week maar eens kijken welke prutsers ik eruit gooi.
Jammer van je minpunten. Ik heb ze eens bekeken, zitten ups en downs in he?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Jeroen Zoet ¤ 605.400,- RKC Waalwijk keeper
Adam Maher ¤ 931.403,- AZ middenvelder
Anthony Annan ¤ 636.626,- Vitesse middenvelder
Marco van Ginkel ¤ 861.752,- Vitesse middenvelder
Alex Emenike ¤ 410.951,- VVV Venlo verdediger
Ard van Peppen ¤ 605.248,- RKC Waalwijk verdediger
Daan Bovenberg ¤ 732.792,- FC Utrecht verdediger
Tomas Kalas ¤ 649.954,- Vitesse verdediger
Giorgi Chanturia ¤ 830.695,- Vitesse aanvaller
John Guidetti ¤ 901.974,- Feyenoord aanvaller
Wilfried Bony ¤ 960.534,- Vitesse aanvaller
vitesse fc![]()
Bij inschrijven werd er om je favoriete club gevraagdquote:Op zondag 16 oktober 2011 17:16 schreef Peterselieman het volgende:
Het zit er niet in, maar het moet imo wel mogelijk zijn om zoiets te maken. Zit je alleen nog met getransfereerde spelers. De vraag is of het een nuttige feature is.
Mja, dat is gewoon een leuk extraatje voor de lolquote:Op zondag 16 oktober 2011 18:25 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Bij inschrijven werd er om je favoriete club gevraagd
Maar stel:quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:01 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Mja, dat is gewoon een leuk extraatje voor de lol
Thanks, zag het ja.quote:Op zondag 16 oktober 2011 20:01 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Bony assist, Braber en Maher geel.
Ik heb volgens mij 45 punten.
Kwaliteit komt altijd bovendrijvenquote:Op maandag 17 oktober 2011 11:46 schreef Bayswater het volgende:
Van Musa werd ik ook niet vrolijk, wat een vreselijk domme overtredingen.![]()
Maar wel plek 31 nu, het begint er weer op te lijken
Als de rest niet mee had gedaan, had ik nu eerste gestaanquote:Op maandag 17 oktober 2011 09:30 schreef Asskicker14 het volgende:
Als ik in het begin het niet zo slecht deed, had ik gewoon top 10 gestaan.
Ach van Peppen heeft een assist, met Linssen van VVV, die velen hadden aan het begin, ben je spekkoper nu.quote:Op zondag 23 oktober 2011 02:13 schreef Asskicker14 het volgende:
Daar sta je dan met NAC, RKC en FC Utrecht verdedigers.
Zelfde voor mij! Na het eerste weekend stond ik al op 74 punten, afgelopen weekend kwam daar nauwelijks wat bij en geloof zelfs maar 12... wel gestegen naar plek 30 wat 58 was.quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:22 schreef SnuggLe het volgende:
Tsjakka, subleague staat alleen maar harder op plek 1. En zelf ook goed gestegen, ondanks prutweekend met NAC/RKC.
Ik volgens mij 34 met 4x nac en Linssen. Van nac wel een doelpunt, penal en assistquote:
Vanavond verwacht ik RKC die de nul houdt en scoort.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 07:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Jeroen Zoet ¤ 605.400,- RKC Waalwijk keeper
Adam Maher ¤ 931.403,- AZ middenvelder
Anthony Annan ¤ 636.626,- Vitesse middenvelder
Marco van Ginkel ¤ 861.752,- Vitesse middenvelder
Alex Emenike ¤ 410.951,- VVV Venlo verdediger
Ard van Peppen ¤ 605.248,- RKC Waalwijk verdediger
Daan Bovenberg ¤ 732.792,- FC Utrecht verdediger
Tomas Kalas ¤ 649.954,- Vitesse verdediger
Giorgi Chanturia ¤ 830.695,- Vitesse aanvaller
John Guidetti ¤ 901.974,- Feyenoord aanvaller
Wilfried Bony ¤ 960.534,- Vitesse aanvaller
Hiermee ga ik weer stijgen
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 10:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vanavond verwacht ik RKC die de nul houdt en scoort.
Morgen Vitesse en Maher Esteban
Eigen doelpunt van Peppen. Gokken op RKC blijft natuurlijk erg risicovol.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 10:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vanavond verwacht ik RKC die de nul houdt en scoort.
Morgen Vitesse en Maher
Hoe kom je daar nu bij?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:30 schreef BusterPosey het volgende:
[..]
Eigen doelpunt van Peppen. Gokken op RKC blijft natuurlijk erg risicovol.
Maher ook weer de puntjes binnengehaald, langzaam begint de puinhoop van de eerste 2 weken te verdwijnenquote:Op zondag 30 oktober 2011 16:38 schreef Starzky het volgende:
Tot nu toe 57 puntjes, met alleen Maher nog te gaan
Velthuizen
Guidetti
v. Peppen had ook een gele kaart, volgens mij.quote:Op zondag 30 oktober 2011 19:38 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik heb het redelijk gedaan, denk ik:
Velthuizen (niet gespeeld)
Kalas (winst - nul gehouden - basisplaats)
Kashia (winst - nul gehouden - basisplaats)
Zomer (winst - nul gehouden - basisplaats)
Van Peppen (verlies - eigen doelpunt - basisplaats)
Djuricic (winst - één assist - basisplaats)
Maher (winst - één goal - basisplaats)
Van Ginkel (winst - geel - basisplaats)
Bony (winst - één goal - basisplaats)
Musa (verlies - basisplaats)
Gudmundsson (niet gespeeld)
Mattheij hier ook, speelt nooit maar viel gelukkig nog ff inquote:Op zondag 30 oktober 2011 20:07 schreef Bayswater het volgende:
En Gudmundsson is ingevallen, pak je toch lekker 4 punten mee.
Dat is volgens mij zonder de wedstrijden van zondag, toch? Ik sta in dat klassement nl 17e, maar de punten van mijn spelers die op zondag in actie kwamen, zijn er nog niet in verwerkt. (o.a. Bony, Kalas, Kashia, Schöne, Esteban)quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:55 schreef INViCTuS het volgende:
Ik 54 en sta virtueel 16e zag ik. Opzich wel tevreden mee al kon het ook duidelijk wel beter
Nu wel volgens mij.quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:00 schreef BusterPosey het volgende:
[..]
Dat is volgens mij zonder de wedstrijden van zondag, toch? Ik sta in dat klassement nl 17e, maar de punten van mijn spelers die op zondag in actie kwamen, zijn er nog niet in verwerkt. (o.a. Bony, Kalas, Kashia, Schöne, Esteban)
Klopt, Schöne staat ook nog op 0 punten.quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:26 schreef Starzky het volgende:
Volgens mij zijn nog niet alle punten verwerkt... Guidetti heeft nog geen punt, terwijl hij wel ingevallen is... of zie ik iets over het hoofd?
Groningen - Feyenoord en NEC - Utrecht zijn nog niet ingevoerd, vanavond na 18.15 zullen deze in de (voorlopige) tussenstand verwerkt zijn.quote:Op maandag 31 oktober 2011 09:02 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Guidetti nog steeds niet.
Met mn zielige 41 punten nog net de 1e plaats weten vast te houden. Maar zonder Oost, Viergever en Tamata volgende week kan ik het wel vergeten.
Ik 26 volgens mij zo even uit m'n hoofd....ik verwacht dat ik na het weekend iets zak maar de volgende ronde dat wel weer goed maakquote:Op maandag 31 oktober 2011 14:23 schreef SnuggLe het volgende:
Mooi, weer gestegen, bijna top 20.
Plus 7 man van de subleague in de top 25!!! Die eerste plaats geven we noooooit meer weg.
En drie in de top tien. We gaan als subleague zijnde zeer goed.quote:Op maandag 31 oktober 2011 14:23 schreef SnuggLe het volgende:
Mooi, weer gestegen, bijna top 20.
Plus 7 man van de subleague in de top 25!!! Die eerste plaats geven we noooooit meer weg.
Maar waarschijnlijk had je dan ook ergens onderaan het klassement gebungeld.quote:Op vrijdag 4 november 2011 22:09 schreef LekkerSimpel het volgende:
Als je nu de keeper en verdediging hebt van Exelsior en VVV (die geen gele kart heeft natuurlijk), was het ook lekker scoren.
Keeper 7 ptn.
Verd. 3x 6 ptn.
25 punten in één wedstrijd.
( ik had die combinatie niet in ieder geval.)
Waarom doet Bony nou weer niet mee?quote:Op zaterdag 5 november 2011 17:52 schreef Bayswater het volgende:
De keeper van VVV heb ik wel, maar ook die leip van een Musa helaas. Maar dit weekend in ieder geval beter dan Bony aangezien die niet meedoet.
De warming up deed hij nog wel mee. Blessuregevoelig, daarom heb ik hem nooit opgesteld. Vandaag de eerste keer dat ik daar geen spijt van heb.quote:Op zaterdag 5 november 2011 19:19 schreef BusterPosey het volgende:
[..]
Waarom doet Bony nou weer niet mee?
Siem de Jong levert je dan weer 1 punt per minuut op, helaas speelde hij er maar net 2quote:Op zondag 6 november 2011 16:45 schreef Bayswater het volgende:
Lekker hoor die VertonghenMet Alderweirld word je trouwens helemaal genaaid. 17 minuten spelen en -6 (-4 uiteindelijk).
Matavs pakte nog net 5 puntjes mee, helaasquote:Op maandag 7 november 2011 00:06 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
90. Shinji komt er aan
!
Er is verder niets in het systeem veranderd, wat dat betreft.quote:Op zaterdag 19 november 2011 13:18 schreef Bayswater het volgende:
Kunnen de transfers van de openstaande teams niet tot de sluitingstijd van de transfermarkt geheim blijven? Volgens mij was het vorig seizoen ook zo dat je de oude opstelling zag tot einde transferperiode en daarna pas de nieuwe.
2 doelpunten en een assist. Dat zal wel zuur voelen.quote:Op zondag 20 november 2011 12:49 schreef Starzky het volgende:
Godver, verkoop ik Guidetti omdat hij alleen maar penalty's scoort, koop daarvoor een Bony terug... En na 4 minuten scoort die @#%(@#$ opeens
Ik ook en alle 4 stonden in de basis.quote:Op zondag 20 november 2011 18:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Voor m'n manager is het zonde dat Exc - AZ gestaakt is, heb 4 man van laatstgenoemde in m'n team
Volgende week mooi tijd voor Wilfried om te shinen tegen Twentequote:Op woensdag 9 november 2011 20:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Wilko de Vogt ¤ 519.075,- VVV Venlo keeper
Adam Maher ¤ 954.838,- AZ middenvelder
Marco van Ginkel ¤ 851.868,- Vitesse middenvelder
Nicky Hofs ¤ 840.110,- Vitesse middenvelder
Jetro Willems ¤ 767.370,- PSV verdediger
Ted van de Pavert ¤ 553.106,- De Graafschap verdediger
Tomas Kalas ¤ 657.448,- Vitesse verdediger
Virgil van Dijk ¤ 925.642,- FC Groningen verdediger
Giorgi Chanturia ¤ 819.253,- Vitesse aanvaller
Rick ten Voorde ¤ 548.680,- RKC Waalwijk aanvaller
Wilfried Bony ¤ 973.814,- Vitesse aanvaller
![]()
Ik gokte op Klavan ipv Poulsen, maar Maher, Esteban en Moisander stonden er iig inquote:Op zondag 20 november 2011 18:44 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik ook en alle 4 stonden in de basis.
Die punten komen nog wel voor je.quote:Op zondag 20 november 2011 18:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Voor m'n manager is het zonde dat Exc - AZ gestaakt is, heb 4 man van laatstgenoemde in m'n team
Lijkt me wel waarschijnlijk ja.. Fietstas is nogal populair evenals AZ en de defensie van Groningen. Niet geheel onbegrijpelijk natuurlijk.quote:Op zondag 20 november 2011 21:39 schreef Bayswater het volgende:
Volgens mij had iedereen daar wel last van.
Geen probleem, je krijgt de punten zodra de wedstrijd is ingehaald.quote:Op zondag 20 november 2011 18:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
ik zie dat dit inmiddels al gefixt isquote:Op dinsdag 22 november 2011 09:54 schreef Knock-out-Mutant het volgende:
Marcello (van PSV) heeft wel gespeeld maar nog geen punten gehad...
Ik heb gelukkig nog 4 AZérs in mijn team die het ongekekende aantal van 24 punten wat kunnen opkrikken
And again...quote:Op zondag 20 november 2011 12:49 schreef Starzky het volgende:
Godver, verkoop ik Guidetti omdat hij alleen maar penalty's scoort, koop daarvoor een Bony terug... En na 4 minuten scoort die @#%(@#$ opeens
Rood = rood, lijkt me.quote:Op zondag 27 november 2011 14:56 schreef Bontekoe1982 het volgende:
Hoe zit het met de rode kaart van Braber als die geseponeerd word ( ga ik vanuit) hou je dan je 5 strafpunten.
Lijkt me toch dat dan die -5 ook wordt geseponeerd. Zal wel zo eerlijk zijn.quote:Op zondag 27 november 2011 14:56 schreef Bontekoe1982 het volgende:
Hoe zit het met de rode kaart van Braber als die geseponeerd word ( ga ik vanuit) hou je dan je 5 strafpunten.
straf in de manager blijft staanquote:Op zondag 27 november 2011 14:56 schreef Bontekoe1982 het volgende:
De reden is dat dit het spel anders kan gaan beïnvloeden. Daarom hebben we besloten om uitgedeelde straffen te laten staan, ookal worden kaarten geseponeerd.quote:
Dat is het nadeel van deze keuze ja, maar in dit geval niet te vermijdenquote:Op zondag 27 november 2011 15:55 schreef Bontekoe1982 het volgende:
en ik kan daardoor misschien aankopen niet doen die ik anders wel had kunnen doen.
Graag gedaan.quote:Op zondag 27 november 2011 18:45 schreef shinji_united het volgende:
Overigens denk ik niet dat de kaart geseponeerd wordt.....
Mijn virtuele koppositie heeft helaad geen stand gehouden
Kom 3 puntjes tekort maar had nog maar 9 spelers dit weekend....
Was ook een PM over, ik heb de score bijgewerkt.Wquote:Op maandag 28 november 2011 21:21 schreef BusterPosey het volgende:
Klopt het overigens dat de punten bij Guram Kashia nog niet zijn bijgewerkt? Hij heeft in de tweede wedstrijd van speelronde 7 de nul gehouden, maar hij staat nog steeds op -2. Dit, terwijl Kalas zijn score wel is bijgewerkt. Hij speelde volgens mij toch echt mee gisteren tegen FC Twente?
quote:
Super!quote:Op maandag 28 november 2011 22:00 schreef Sally het volgende:
[..]
Was ook een PM over, ik heb de score bijgewerkt.W
Wordt om 0:15 uur verwerkt!
dat laatstequote:Op dinsdag 29 november 2011 20:39 schreef Bontekoe1982 het volgende:
De wedstrijd az excelsior word 7 dec ingehaald hoe gaat dit. kan iedereen nu az spelers opnemen in zijn team en dat ze dan een wedstrijd extra hebben of geldt deze wed alleen voor de mensen die toen az spelers in het elftal hadden.
Missen doe ik 'm niet, maar zal hem er morgen bijzetten, samen met Klaassen.quote:Op woensdag 30 november 2011 22:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik mis Ligeon (Ajax) in de lijst van spelers.. of is er een reden dat hij er niet tussen staat.
Mocht vdWiel weggaan kan hij nog enig nut hebben..quote:Op woensdag 30 november 2011 22:57 schreef shinji_united het volgende:
[..]
Missen doe ik 'm niet, maar zal hem er morgen bijzetten, samen met Klaassen.
Gaan beide rond de 9 ton kosten.
Szelesi van NEC zal 600k gaan kosten.
Spelers uit de hoofdstad zijn nou eenmaal wat duurder. Zeg het niet graag maar die presteren nou eenmaal wat beter meestal. Van Guidetti wisten we overigens nog niet veel toen hij kwam.quote:Op donderdag 1 december 2011 18:19 schreef Bontekoe1982 het volgende:
waar baseren jullie de prijzen op dat klaassen meer waard is als Guidetti slaat toch nergens op
9 ton is de ondergrens voor een speler van ajax..... Vandaar de prijs.quote:Op donderdag 1 december 2011 20:42 schreef Bontekoe1982 het volgende:
dat zien we dat ajax beter presteert. Maar dan kan klaassen toch lager ingeschaald worden.
Lijkt me dat dat inmiddels wel duidelijk wasquote:Op donderdag 1 december 2011 21:59 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Dus de laatste, nooit spelende bankzitter van Ajax is dus duurder dan een (slechte) basisspeler van Excelsior?
Net als Jetro Willems bij PSV. Het gaat nu eenmaal niet alleen om het talent van een speler alleen, een groot gedeelte van de punten die spelers krijgen komen door de teamprestatie. Denk aan winst/gelijk, denk aan achterin de nul houden.quote:Op vrijdag 2 december 2011 08:11 schreef shinji_united het volgende:
[..]
Lijkt me dat dat inmiddels wel duidelijk was
Daarom kan het dus lonen om voor een betere speler van een mindere club te gaan.
En mochten de (dure) bankzitters/talenten doorbreken dan heb je in eens een goedkope speler bij een topclub. Denk dat Maher een mooi voorbeeld is.
daarna volgt gewoon ronde 17/18. Dat betekent dat de manager in de winterstop dicht zitquote:Op vrijdag 2 december 2011 16:17 schreef Bontekoe1982 het volgende:
we spelen nu voor ronde 15/16 daarna is dit jaar alleen nog ronde 17 hoe gaat dat in zijn werk met wisselen na deze ronde 15/16. wissel je daarna voor 17/18 of eerst alleen 17 en tijdens de winterstop voor 18. of.......??
klopt, daar zit voor jou de uitdaging inquote:Op vrijdag 2 december 2011 16:22 schreef Bontekoe1982 het volgende:
en als spelers tijdens de winterstop verkocht worden. heb je dus pech voor ronde 18. en betaal je dan de 8% verkoop kosten.
Da hedde goe gedaan kut!quote:Op vrijdag 2 december 2011 19:19 schreef Bontekoe1982 het volgende:
Zo de eerste 2 punten zijn tot nu toe binnen met een basisplaats voor Linssen
Maar hij heeft ook een gele kaart gekregen, dus totaal 0 punten.quote:Op vrijdag 2 december 2011 19:19 schreef Bontekoe1982 het volgende:
Zo de eerste 2 punten zijn tot nu toe binnen met een basisplaats voor Linssen
Vejinovic wordt ik normaal niet vrolijk van, heb ik al jaren in de profcoach, eerste keer sinds 3 jaar dat hij het echt goed doet,quote:Op vrijdag 2 december 2011 22:26 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Hmm had beter toch vejinovic ipv duarte kunnen nemen. Maar de eerste punten zijn binnen.
Dat schiet dus niet op.... Die 11 punten heb ik ookquote:Op vrijdag 2 december 2011 22:26 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Hmm had beter toch vejinovic ipv duarte kunnen nemen. Maar de eerste punten zijn binnen.
Volgens mij heb jij er 20quote:
Foutje, laatste assist was douglas niet duarte.....quote:Op zaterdag 3 december 2011 13:45 schreef shinji_united het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij er 20
Duarte, basis, winst, 2 assists
Armenteros, inval, assist, goal
Zo leek het op tv in elk geval....
Beetje jammer dat Vertonghen en Alderweireld niet de 0 kunnen houden tegen 10 man van Excelsior... Maar over die 2 goals van Vertonghen hoor je mij natuurlijk niet klagenquote:Op zaterdag 3 december 2011 21:26 schreef Bayswater het volgende:
Beetje spijt nu dat ik Vertonghen eruit heb gegooid de vorige ronde.
Ik zou blij zijnquote:Op zondag 4 december 2011 15:34 schreef LekkerSimpel het volgende:
Viergever wéér niet in de basis. Wat een lulhannes die verbeek.
Je vergeet, penalty veroorzaaktquote:Op zondag 4 december 2011 15:59 schreef LekkerSimpel het volgende:
Misschien dat Vitesse kan stoppen met scoren, Drost staat al op -4 (basis, geel en 4 tegen). Daar gaan de punten van Platje
Je hebt mazzel, hij mag nog een half uurtje mee ballen.quote:Op zondag 4 december 2011 15:34 schreef LekkerSimpel het volgende:
Viergever wéér niet in de basis. Wat een lulhannes die verbeek.
Ik zie dit weekend positief.quote:Op zondag 4 december 2011 17:58 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Je hebt mazzel, hij mag nog een half uurtje mee ballen.
Nog 3x az tegoed....wernbloom, esteban en maherquote:Op zondag 4 december 2011 21:49 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Hehe spannend aan de top. Wie heb jij nog staan voor AZ-excelsior shinji? Ik heb naast de 2 azers nog Alberg..
Fc baldoorhetraam heeft nog esteban, maher en moisander tegoed.quote:
Niet 100% zeker.....quote:Op woensdag 7 december 2011 10:57 schreef LekkerSimpel het volgende:
Weet iemand de basisopstelling van AZ nog? Kan het nergens terugvinden.
goeie vraag. Gewoon vergeten en daarna was het te laat om nog te postenquote:Op vrijdag 9 december 2011 08:53 schreef Bayswater het volgende:
Waarom is de puntenpost van ronde 9/10 overigens nooit geplaatst?
Eindelijk weer eens een top 10 score deze rondequote:Op donderdag 8 december 2011 23:52 schreef Peterselieman het volgende:
de puntenpost: Punten Ronde 13/14 FOK! Voetbalmanager 2011/2012
Samen met mijn team.quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:26 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Een gedeelde 2e plaats voor mijn boys
De meest ultieme combinatie.quote:Op vrijdag 9 december 2011 16:57 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
FC Bal door het raamFC Bal op dak
Zit ook al op 49 punten.quote:Op zaterdag 10 december 2011 21:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
M'n AZ-ers leveren me 48 punten op
Ik heb niks van Vitessequote:Op zondag 11 december 2011 11:18 schreef SnuggLe het volgende:
Wil net zeggen, iedereen heeft dikke punten dit weekend... AZ en Vitesse heeft iedereen.
Eigen goals hebben nooit assists.quote:Op zondag 11 december 2011 15:15 schreef Starzky het volgende:
Heeft Eriksen nu net een assist gegeven op die eigen goal? Of wordt dit niet meegerekend?
Iemand eruit halen omdat 1 of 2 wedstrijden is geschorst en hem dan gewoon weer terugkopen??? Waarom, dat kost je ongelofelijk veel aan verkoopkosten?quote:Op zondag 11 december 2011 16:28 schreef LekkerSimpel het volgende:
[ afbeelding ]
59 Punten, mij hoor je niet klagen dit weekend.
Platje gaat er toch maar uit de volgende ronde. En Braber terug (had ik ingewisseld i.v.m. zijn schorsing vorige week). Voor de rest heb ik wel een stabiel elftal volgens mij.
Maar je hebt dan wel een speler die speelt. En waar je punten voor krijgt.quote:Op zondag 11 december 2011 16:46 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Iemand eruit halen omdat 1 of 2 wedstrijden is geschorst en hem dan gewoon weer terugkopen??? Waarom, dat kost je ongelofelijk veel aan verkoopkosten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |