Geen probleem, je krijgt de punten zodra de wedstrijd is ingehaald.quote:Op zondag 20 november 2011 18:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Voor m'n manager is het zonde dat Exc - AZ gestaakt is, heb 4 man van laatstgenoemde in m'n team
ik zie dat dit inmiddels al gefixt isquote:Op dinsdag 22 november 2011 09:54 schreef Knock-out-Mutant het volgende:
Marcello (van PSV) heeft wel gespeeld maar nog geen punten gehad...
Ik heb gelukkig nog 4 AZérs in mijn team die het ongekekende aantal van 24 punten wat kunnen opkrikken
And again...quote:Op zondag 20 november 2011 12:49 schreef Starzky het volgende:
Godver, verkoop ik Guidetti omdat hij alleen maar penalty's scoort, koop daarvoor een Bony terug... En na 4 minuten scoort die @#%(@#$ opeens
Rood = rood, lijkt me.quote:Op zondag 27 november 2011 14:56 schreef Bontekoe1982 het volgende:
Hoe zit het met de rode kaart van Braber als die geseponeerd word ( ga ik vanuit) hou je dan je 5 strafpunten.
Lijkt me toch dat dan die -5 ook wordt geseponeerd. Zal wel zo eerlijk zijn.quote:Op zondag 27 november 2011 14:56 schreef Bontekoe1982 het volgende:
Hoe zit het met de rode kaart van Braber als die geseponeerd word ( ga ik vanuit) hou je dan je 5 strafpunten.
straf in de manager blijft staanquote:Op zondag 27 november 2011 14:56 schreef Bontekoe1982 het volgende:
De reden is dat dit het spel anders kan gaan beïnvloeden. Daarom hebben we besloten om uitgedeelde straffen te laten staan, ookal worden kaarten geseponeerd.quote:
Dat is het nadeel van deze keuze ja, maar in dit geval niet te vermijdenquote:Op zondag 27 november 2011 15:55 schreef Bontekoe1982 het volgende:
en ik kan daardoor misschien aankopen niet doen die ik anders wel had kunnen doen.
Graag gedaan.quote:Op zondag 27 november 2011 18:45 schreef shinji_united het volgende:
Overigens denk ik niet dat de kaart geseponeerd wordt.....
Mijn virtuele koppositie heeft helaad geen stand gehouden
Kom 3 puntjes tekort maar had nog maar 9 spelers dit weekend....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |