Er is verder niets in het systeem veranderd, wat dat betreft.quote:Op zaterdag 19 november 2011 13:18 schreef Bayswater het volgende:
Kunnen de transfers van de openstaande teams niet tot de sluitingstijd van de transfermarkt geheim blijven? Volgens mij was het vorig seizoen ook zo dat je de oude opstelling zag tot einde transferperiode en daarna pas de nieuwe.
2 doelpunten en een assist. Dat zal wel zuur voelen.quote:Op zondag 20 november 2011 12:49 schreef Starzky het volgende:
Godver, verkoop ik Guidetti omdat hij alleen maar penalty's scoort, koop daarvoor een Bony terug... En na 4 minuten scoort die @#%(@#$ opeens
Ik ook en alle 4 stonden in de basis.quote:Op zondag 20 november 2011 18:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Voor m'n manager is het zonde dat Exc - AZ gestaakt is, heb 4 man van laatstgenoemde in m'n team
Volgende week mooi tijd voor Wilfried om te shinen tegen Twentequote:Op woensdag 9 november 2011 20:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Wilko de Vogt ¤ 519.075,- VVV Venlo keeper
Adam Maher ¤ 954.838,- AZ middenvelder
Marco van Ginkel ¤ 851.868,- Vitesse middenvelder
Nicky Hofs ¤ 840.110,- Vitesse middenvelder
Jetro Willems ¤ 767.370,- PSV verdediger
Ted van de Pavert ¤ 553.106,- De Graafschap verdediger
Tomas Kalas ¤ 657.448,- Vitesse verdediger
Virgil van Dijk ¤ 925.642,- FC Groningen verdediger
Giorgi Chanturia ¤ 819.253,- Vitesse aanvaller
Rick ten Voorde ¤ 548.680,- RKC Waalwijk aanvaller
Wilfried Bony ¤ 973.814,- Vitesse aanvaller
![]()
Ik gokte op Klavan ipv Poulsen, maar Maher, Esteban en Moisander stonden er iig inquote:Op zondag 20 november 2011 18:44 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik ook en alle 4 stonden in de basis.
Die punten komen nog wel voor je.quote:Op zondag 20 november 2011 18:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Voor m'n manager is het zonde dat Exc - AZ gestaakt is, heb 4 man van laatstgenoemde in m'n team
Lijkt me wel waarschijnlijk ja.. Fietstas is nogal populair evenals AZ en de defensie van Groningen. Niet geheel onbegrijpelijk natuurlijk.quote:Op zondag 20 november 2011 21:39 schreef Bayswater het volgende:
Volgens mij had iedereen daar wel last van.
Geen probleem, je krijgt de punten zodra de wedstrijd is ingehaald.quote:Op zondag 20 november 2011 18:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
ik zie dat dit inmiddels al gefixt isquote:Op dinsdag 22 november 2011 09:54 schreef Knock-out-Mutant het volgende:
Marcello (van PSV) heeft wel gespeeld maar nog geen punten gehad...
Ik heb gelukkig nog 4 AZérs in mijn team die het ongekekende aantal van 24 punten wat kunnen opkrikken
And again...quote:Op zondag 20 november 2011 12:49 schreef Starzky het volgende:
Godver, verkoop ik Guidetti omdat hij alleen maar penalty's scoort, koop daarvoor een Bony terug... En na 4 minuten scoort die @#%(@#$ opeens
Rood = rood, lijkt me.quote:Op zondag 27 november 2011 14:56 schreef Bontekoe1982 het volgende:
Hoe zit het met de rode kaart van Braber als die geseponeerd word ( ga ik vanuit) hou je dan je 5 strafpunten.
Lijkt me toch dat dan die -5 ook wordt geseponeerd. Zal wel zo eerlijk zijn.quote:Op zondag 27 november 2011 14:56 schreef Bontekoe1982 het volgende:
Hoe zit het met de rode kaart van Braber als die geseponeerd word ( ga ik vanuit) hou je dan je 5 strafpunten.
straf in de manager blijft staanquote:Op zondag 27 november 2011 14:56 schreef Bontekoe1982 het volgende:
De reden is dat dit het spel anders kan gaan beïnvloeden. Daarom hebben we besloten om uitgedeelde straffen te laten staan, ookal worden kaarten geseponeerd.quote:
Dat is het nadeel van deze keuze ja, maar in dit geval niet te vermijdenquote:Op zondag 27 november 2011 15:55 schreef Bontekoe1982 het volgende:
en ik kan daardoor misschien aankopen niet doen die ik anders wel had kunnen doen.
Graag gedaan.quote:Op zondag 27 november 2011 18:45 schreef shinji_united het volgende:
Overigens denk ik niet dat de kaart geseponeerd wordt.....
Mijn virtuele koppositie heeft helaad geen stand gehouden
Kom 3 puntjes tekort maar had nog maar 9 spelers dit weekend....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |