Maher ook weer de puntjes binnengehaald, langzaam begint de puinhoop van de eerste 2 weken te verdwijnenquote:Op zondag 30 oktober 2011 16:38 schreef Starzky het volgende:
Tot nu toe 57 puntjes, met alleen Maher nog te gaan
Velthuizen
Guidetti

v. Peppen had ook een gele kaart, volgens mij.quote:Op zondag 30 oktober 2011 19:38 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik heb het redelijk gedaan, denk ik:
Velthuizen (niet gespeeld)
Kalas (winst - nul gehouden - basisplaats)
Kashia (winst - nul gehouden - basisplaats)
Zomer (winst - nul gehouden - basisplaats)
Van Peppen (verlies - eigen doelpunt - basisplaats)
Djuricic (winst - één assist - basisplaats)
Maher (winst - één goal - basisplaats)
Van Ginkel (winst - geel - basisplaats)
Bony (winst - één goal - basisplaats)
Musa (verlies - basisplaats)
Gudmundsson (niet gespeeld)

Mattheij hier ook, speelt nooit maar viel gelukkig nog ff inquote:Op zondag 30 oktober 2011 20:07 schreef Bayswater het volgende:
En Gudmundsson is ingevallen, pak je toch lekker 4 punten mee.

Dat is volgens mij zonder de wedstrijden van zondag, toch? Ik sta in dat klassement nl 17e, maar de punten van mijn spelers die op zondag in actie kwamen, zijn er nog niet in verwerkt. (o.a. Bony, Kalas, Kashia, Schöne, Esteban)quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:55 schreef INViCTuS het volgende:
Ik 54 en sta virtueel 16e zag ik. Opzich wel tevreden mee al kon het ook duidelijk wel beter

Nu wel volgens mij.quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:00 schreef BusterPosey het volgende:
[..]
Dat is volgens mij zonder de wedstrijden van zondag, toch? Ik sta in dat klassement nl 17e, maar de punten van mijn spelers die op zondag in actie kwamen, zijn er nog niet in verwerkt. (o.a. Bony, Kalas, Kashia, Schöne, Esteban)

Als ik in het begin me er wat meer in verdiept had en niet zo had lopen kutten met het kopen van langdurig geblesseerde spelers en het meerdere keren wisselen van team per week (de 8% verkoopkosten niet gezien)....
 Als ik in het begin me er wat meer in verdiept had en niet zo had lopen kutten met het kopen van langdurig geblesseerde spelers en het meerdere keren wisselen van team per week (de 8% verkoopkosten niet gezien).... 

Klopt, Schöne staat ook nog op 0 punten.quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:26 schreef Starzky het volgende:
Volgens mij zijn nog niet alle punten verwerkt... Guidetti heeft nog geen punt, terwijl hij wel ingevallen is... of zie ik iets over het hoofd?

Groningen - Feyenoord en NEC - Utrecht zijn nog niet ingevoerd, vanavond na 18.15 zullen deze in de (voorlopige) tussenstand verwerkt zijn.quote:Op maandag 31 oktober 2011 09:02 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Guidetti nog steeds niet.
Met mn zielige 41 punten nog net de 1e plaats weten vast te houden. Maar zonder Oost, Viergever en Tamata volgende week kan ik het wel vergeten.

Ik 26 volgens mij zo even uit m'n hoofd....ik verwacht dat ik na het weekend iets zak maar de volgende ronde dat wel weer goed maakquote:Op maandag 31 oktober 2011 14:23 schreef SnuggLe het volgende:
Mooi, weer gestegen, bijna top 20.
Plus 7 man van de subleague in de top 25!!! Die eerste plaats geven we noooooit meer weg.

En drie in de top tien. We gaan als subleague zijnde zeer goed.quote:Op maandag 31 oktober 2011 14:23 schreef SnuggLe het volgende:
Mooi, weer gestegen, bijna top 20.
Plus 7 man van de subleague in de top 25!!! Die eerste plaats geven we noooooit meer weg.

Maar waarschijnlijk had je dan ook ergens onderaan het klassement gebungeld.quote:Op vrijdag 4 november 2011 22:09 schreef LekkerSimpel het volgende:
Als je nu de keeper en verdediging hebt van Exelsior en VVV (die geen gele kart heeft natuurlijk), was het ook lekker scoren.
Keeper 7 ptn.
Verd. 3x 6 ptn.
25 punten in één wedstrijd.
( ik had die combinatie niet in ieder geval.)

Waarom doet Bony nou weer niet mee?quote:Op zaterdag 5 november 2011 17:52 schreef Bayswater het volgende:
De keeper van VVV heb ik wel, maar ook die leip van een Musa helaas. Maar dit weekend in ieder geval beter dan Bony aangezien die niet meedoet.

De warming up deed hij nog wel mee. Blessuregevoelig, daarom heb ik hem nooit opgesteld. Vandaag de eerste keer dat ik daar geen spijt van heb.quote:Op zaterdag 5 november 2011 19:19 schreef BusterPosey het volgende:
[..]
Waarom doet Bony nou weer niet mee?

Met Alderweirld word je trouwens helemaal genaaid. 17 minuten spelen en -6 (-4 uiteindelijk).
   Met Alderweirld word je trouwens helemaal genaaid. 17 minuten spelen en -6 (-4 uiteindelijk).

Siem de Jong levert je dan weer 1 punt per minuut op, helaas speelde hij er maar net 2quote:Op zondag 6 november 2011 16:45 schreef Bayswater het volgende:
Lekker hoor die VertonghenMet Alderweirld word je trouwens helemaal genaaid. 17 minuten spelen en -6 (-4 uiteindelijk).

Matavs pakte nog net 5 puntjes mee, helaasquote:Op maandag 7 november 2011 00:06 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
90. Shinji komt er aan
!

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |