Ik 26 volgens mij zo even uit m'n hoofd....ik verwacht dat ik na het weekend iets zak maar de volgende ronde dat wel weer goed maakquote:Op maandag 31 oktober 2011 14:23 schreef SnuggLe het volgende:
Mooi, weer gestegen, bijna top 20.
Plus 7 man van de subleague in de top 25!!! Die eerste plaats geven we noooooit meer weg.

En drie in de top tien. We gaan als subleague zijnde zeer goed.quote:Op maandag 31 oktober 2011 14:23 schreef SnuggLe het volgende:
Mooi, weer gestegen, bijna top 20.
Plus 7 man van de subleague in de top 25!!! Die eerste plaats geven we noooooit meer weg.

Maar waarschijnlijk had je dan ook ergens onderaan het klassement gebungeld.quote:Op vrijdag 4 november 2011 22:09 schreef LekkerSimpel het volgende:
Als je nu de keeper en verdediging hebt van Exelsior en VVV (die geen gele kart heeft natuurlijk), was het ook lekker scoren.
Keeper 7 ptn.
Verd. 3x 6 ptn.
25 punten in één wedstrijd.
( ik had die combinatie niet in ieder geval.)

Waarom doet Bony nou weer niet mee?quote:Op zaterdag 5 november 2011 17:52 schreef Bayswater het volgende:
De keeper van VVV heb ik wel, maar ook die leip van een Musa helaas. Maar dit weekend in ieder geval beter dan Bony aangezien die niet meedoet.

De warming up deed hij nog wel mee. Blessuregevoelig, daarom heb ik hem nooit opgesteld. Vandaag de eerste keer dat ik daar geen spijt van heb.quote:Op zaterdag 5 november 2011 19:19 schreef BusterPosey het volgende:
[..]
Waarom doet Bony nou weer niet mee?

Met Alderweirld word je trouwens helemaal genaaid. 17 minuten spelen en -6 (-4 uiteindelijk).
   Met Alderweirld word je trouwens helemaal genaaid. 17 minuten spelen en -6 (-4 uiteindelijk).

Siem de Jong levert je dan weer 1 punt per minuut op, helaas speelde hij er maar net 2quote:Op zondag 6 november 2011 16:45 schreef Bayswater het volgende:
Lekker hoor die VertonghenMet Alderweirld word je trouwens helemaal genaaid. 17 minuten spelen en -6 (-4 uiteindelijk).

Matavs pakte nog net 5 puntjes mee, helaasquote:Op maandag 7 november 2011 00:06 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
90. Shinji komt er aan
!

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |