Was ook een PM over, ik heb de score bijgewerkt.Wquote:Op maandag 28 november 2011 21:21 schreef BusterPosey het volgende:
Klopt het overigens dat de punten bij Guram Kashia nog niet zijn bijgewerkt? Hij heeft in de tweede wedstrijd van speelronde 7 de nul gehouden, maar hij staat nog steeds op -2. Dit, terwijl Kalas zijn score wel is bijgewerkt. Hij speelde volgens mij toch echt mee gisteren tegen FC Twente?
quote:
Super!quote:Op maandag 28 november 2011 22:00 schreef Sally het volgende:
[..]
Was ook een PM over, ik heb de score bijgewerkt.W
Wordt om 0:15 uur verwerkt!
dat laatstequote:Op dinsdag 29 november 2011 20:39 schreef Bontekoe1982 het volgende:
De wedstrijd az excelsior word 7 dec ingehaald hoe gaat dit. kan iedereen nu az spelers opnemen in zijn team en dat ze dan een wedstrijd extra hebben of geldt deze wed alleen voor de mensen die toen az spelers in het elftal hadden.
Missen doe ik 'm niet, maar zal hem er morgen bijzetten, samen met Klaassen.quote:Op woensdag 30 november 2011 22:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik mis Ligeon (Ajax) in de lijst van spelers.. of is er een reden dat hij er niet tussen staat.
Mocht vdWiel weggaan kan hij nog enig nut hebben..quote:Op woensdag 30 november 2011 22:57 schreef shinji_united het volgende:
[..]
Missen doe ik 'm niet, maar zal hem er morgen bijzetten, samen met Klaassen.
Gaan beide rond de 9 ton kosten.
Szelesi van NEC zal 600k gaan kosten.
Spelers uit de hoofdstad zijn nou eenmaal wat duurder. Zeg het niet graag maar die presteren nou eenmaal wat beter meestal. Van Guidetti wisten we overigens nog niet veel toen hij kwam.quote:Op donderdag 1 december 2011 18:19 schreef Bontekoe1982 het volgende:
waar baseren jullie de prijzen op dat klaassen meer waard is als Guidetti slaat toch nergens op
9 ton is de ondergrens voor een speler van ajax..... Vandaar de prijs.quote:Op donderdag 1 december 2011 20:42 schreef Bontekoe1982 het volgende:
dat zien we dat ajax beter presteert. Maar dan kan klaassen toch lager ingeschaald worden.
Lijkt me dat dat inmiddels wel duidelijk wasquote:Op donderdag 1 december 2011 21:59 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Dus de laatste, nooit spelende bankzitter van Ajax is dus duurder dan een (slechte) basisspeler van Excelsior?
Net als Jetro Willems bij PSV. Het gaat nu eenmaal niet alleen om het talent van een speler alleen, een groot gedeelte van de punten die spelers krijgen komen door de teamprestatie. Denk aan winst/gelijk, denk aan achterin de nul houden.quote:Op vrijdag 2 december 2011 08:11 schreef shinji_united het volgende:
[..]
Lijkt me dat dat inmiddels wel duidelijk was
Daarom kan het dus lonen om voor een betere speler van een mindere club te gaan.
En mochten de (dure) bankzitters/talenten doorbreken dan heb je in eens een goedkope speler bij een topclub. Denk dat Maher een mooi voorbeeld is.
daarna volgt gewoon ronde 17/18. Dat betekent dat de manager in de winterstop dicht zitquote:Op vrijdag 2 december 2011 16:17 schreef Bontekoe1982 het volgende:
we spelen nu voor ronde 15/16 daarna is dit jaar alleen nog ronde 17 hoe gaat dat in zijn werk met wisselen na deze ronde 15/16. wissel je daarna voor 17/18 of eerst alleen 17 en tijdens de winterstop voor 18. of.......??
klopt, daar zit voor jou de uitdaging inquote:Op vrijdag 2 december 2011 16:22 schreef Bontekoe1982 het volgende:
en als spelers tijdens de winterstop verkocht worden. heb je dus pech voor ronde 18. en betaal je dan de 8% verkoop kosten.
Da hedde goe gedaan kut!quote:Op vrijdag 2 december 2011 19:19 schreef Bontekoe1982 het volgende:
Zo de eerste 2 punten zijn tot nu toe binnen met een basisplaats voor Linssen
Maar hij heeft ook een gele kaart gekregen, dus totaal 0 punten.quote:Op vrijdag 2 december 2011 19:19 schreef Bontekoe1982 het volgende:
Zo de eerste 2 punten zijn tot nu toe binnen met een basisplaats voor Linssen
Vejinovic wordt ik normaal niet vrolijk van, heb ik al jaren in de profcoach, eerste keer sinds 3 jaar dat hij het echt goed doet,quote:Op vrijdag 2 december 2011 22:26 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Hmm had beter toch vejinovic ipv duarte kunnen nemen. Maar de eerste punten zijn binnen.
Dat schiet dus niet op.... Die 11 punten heb ik ookquote:Op vrijdag 2 december 2011 22:26 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Hmm had beter toch vejinovic ipv duarte kunnen nemen. Maar de eerste punten zijn binnen.
Volgens mij heb jij er 20quote:
Foutje, laatste assist was douglas niet duarte.....quote:Op zaterdag 3 december 2011 13:45 schreef shinji_united het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij er 20
Duarte, basis, winst, 2 assists
Armenteros, inval, assist, goal
Zo leek het op tv in elk geval....
Beetje jammer dat Vertonghen en Alderweireld niet de 0 kunnen houden tegen 10 man van Excelsior... Maar over die 2 goals van Vertonghen hoor je mij natuurlijk niet klagenquote:Op zaterdag 3 december 2011 21:26 schreef Bayswater het volgende:
Beetje spijt nu dat ik Vertonghen eruit heb gegooid de vorige ronde.
Ik zou blij zijnquote:Op zondag 4 december 2011 15:34 schreef LekkerSimpel het volgende:
Viergever wéér niet in de basis. Wat een lulhannes die verbeek.
Je vergeet, penalty veroorzaaktquote:Op zondag 4 december 2011 15:59 schreef LekkerSimpel het volgende:
Misschien dat Vitesse kan stoppen met scoren, Drost staat al op -4 (basis, geel en 4 tegen). Daar gaan de punten van Platje
Je hebt mazzel, hij mag nog een half uurtje mee ballen.quote:Op zondag 4 december 2011 15:34 schreef LekkerSimpel het volgende:
Viergever wéér niet in de basis. Wat een lulhannes die verbeek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |