klopt, daar zit voor jou de uitdaging inquote:Op vrijdag 2 december 2011 16:22 schreef Bontekoe1982 het volgende:
en als spelers tijdens de winterstop verkocht worden. heb je dus pech voor ronde 18. en betaal je dan de 8% verkoop kosten.

Da hedde goe gedaan kut!quote:Op vrijdag 2 december 2011 19:19 schreef Bontekoe1982 het volgende:
Zo de eerste 2 punten zijn tot nu toe binnen met een basisplaats voor Linssen

Maar hij heeft ook een gele kaart gekregen, dus totaal 0 punten.quote:Op vrijdag 2 december 2011 19:19 schreef Bontekoe1982 het volgende:
Zo de eerste 2 punten zijn tot nu toe binnen met een basisplaats voor Linssen

Vejinovic wordt ik normaal niet vrolijk van, heb ik al jaren in de profcoach, eerste keer sinds 3 jaar dat hij het echt goed doet,quote:Op vrijdag 2 december 2011 22:26 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Hmm had beter toch vejinovic ipv duarte kunnen nemen. Maar de eerste punten zijn binnen.

Dat schiet dus niet op.... Die 11 punten heb ik ookquote:Op vrijdag 2 december 2011 22:26 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Hmm had beter toch vejinovic ipv duarte kunnen nemen. Maar de eerste punten zijn binnen.

Volgens mij heb jij er 20quote:

Foutje, laatste assist was douglas niet duarte.....quote:Op zaterdag 3 december 2011 13:45 schreef shinji_united het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij er 20
Duarte, basis, winst, 2 assists
Armenteros, inval, assist, goal
Zo leek het op tv in elk geval....

Beetje jammer dat Vertonghen en Alderweireld niet de 0 kunnen houden tegen 10 man van Excelsior... Maar over die 2 goals van Vertonghen hoor je mij natuurlijk niet klagenquote:Op zaterdag 3 december 2011 21:26 schreef Bayswater het volgende:
Beetje spijt nu dat ik Vertonghen eruit heb gegooid de vorige ronde.

Ik zou blij zijnquote:Op zondag 4 december 2011 15:34 schreef LekkerSimpel het volgende:
Viergever wéér niet in de basis. Wat een lulhannes die verbeek.

Je vergeet, penalty veroorzaaktquote:Op zondag 4 december 2011 15:59 schreef LekkerSimpel het volgende:
Misschien dat Vitesse kan stoppen met scoren, Drost staat al op -4 (basis, geel en 4 tegen). Daar gaan de punten van Platje

Je hebt mazzel, hij mag nog een half uurtje mee ballen.quote:Op zondag 4 december 2011 15:34 schreef LekkerSimpel het volgende:
Viergever wéér niet in de basis. Wat een lulhannes die verbeek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |