De meest ultieme combinatie.quote:Op vrijdag 9 december 2011 16:57 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
FC Bal door het raamFC Bal op dak
Zit ook al op 49 punten.quote:Op zaterdag 10 december 2011 21:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
M'n AZ-ers leveren me 48 punten op
Ik heb niks van Vitessequote:Op zondag 11 december 2011 11:18 schreef SnuggLe het volgende:
Wil net zeggen, iedereen heeft dikke punten dit weekend... AZ en Vitesse heeft iedereen.
Eigen goals hebben nooit assists.quote:Op zondag 11 december 2011 15:15 schreef Starzky het volgende:
Heeft Eriksen nu net een assist gegeven op die eigen goal? Of wordt dit niet meegerekend?
Iemand eruit halen omdat 1 of 2 wedstrijden is geschorst en hem dan gewoon weer terugkopen??? Waarom, dat kost je ongelofelijk veel aan verkoopkosten?quote:Op zondag 11 december 2011 16:28 schreef LekkerSimpel het volgende:
[ afbeelding ]
59 Punten, mij hoor je niet klagen dit weekend.
Platje gaat er toch maar uit de volgende ronde. En Braber terug (had ik ingewisseld i.v.m. zijn schorsing vorige week). Voor de rest heb ik wel een stabiel elftal volgens mij.
Maar je hebt dan wel een speler die speelt. En waar je punten voor krijgt.quote:Op zondag 11 december 2011 16:46 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Iemand eruit halen omdat 1 of 2 wedstrijden is geschorst en hem dan gewoon weer terugkopen??? Waarom, dat kost je ongelofelijk veel aan verkoopkosten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |