Ik zie dit weekend positief.quote:Op zondag 4 december 2011 17:58 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Je hebt mazzel, hij mag nog een half uurtje mee ballen.
Nog 3x az tegoed....wernbloom, esteban en maherquote:Op zondag 4 december 2011 21:49 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Hehe spannend aan de top. Wie heb jij nog staan voor AZ-excelsior shinji? Ik heb naast de 2 azers nog Alberg..
Fc baldoorhetraam heeft nog esteban, maher en moisander tegoed.quote:
Niet 100% zeker.....quote:Op woensdag 7 december 2011 10:57 schreef LekkerSimpel het volgende:
Weet iemand de basisopstelling van AZ nog? Kan het nergens terugvinden.
goeie vraag. Gewoon vergeten en daarna was het te laat om nog te postenquote:Op vrijdag 9 december 2011 08:53 schreef Bayswater het volgende:
Waarom is de puntenpost van ronde 9/10 overigens nooit geplaatst?
Eindelijk weer eens een top 10 score deze rondequote:Op donderdag 8 december 2011 23:52 schreef Peterselieman het volgende:
de puntenpost: Punten Ronde 13/14 FOK! Voetbalmanager 2011/2012
Samen met mijn team.quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:26 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Een gedeelde 2e plaats voor mijn boys
De meest ultieme combinatie.quote:Op vrijdag 9 december 2011 16:57 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
FC Bal door het raamFC Bal op dak
Zit ook al op 49 punten.quote:Op zaterdag 10 december 2011 21:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
M'n AZ-ers leveren me 48 punten op
Ik heb niks van Vitessequote:Op zondag 11 december 2011 11:18 schreef SnuggLe het volgende:
Wil net zeggen, iedereen heeft dikke punten dit weekend... AZ en Vitesse heeft iedereen.
Eigen goals hebben nooit assists.quote:Op zondag 11 december 2011 15:15 schreef Starzky het volgende:
Heeft Eriksen nu net een assist gegeven op die eigen goal? Of wordt dit niet meegerekend?
Iemand eruit halen omdat 1 of 2 wedstrijden is geschorst en hem dan gewoon weer terugkopen??? Waarom, dat kost je ongelofelijk veel aan verkoopkosten?quote:Op zondag 11 december 2011 16:28 schreef LekkerSimpel het volgende:
[ afbeelding ]
59 Punten, mij hoor je niet klagen dit weekend.
Platje gaat er toch maar uit de volgende ronde. En Braber terug (had ik ingewisseld i.v.m. zijn schorsing vorige week). Voor de rest heb ik wel een stabiel elftal volgens mij.
Maar je hebt dan wel een speler die speelt. En waar je punten voor krijgt.quote:Op zondag 11 december 2011 16:46 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Iemand eruit halen omdat 1 of 2 wedstrijden is geschorst en hem dan gewoon weer terugkopen??? Waarom, dat kost je ongelofelijk veel aan verkoopkosten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |