Maar is onze cultuur dus moet kapot.quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:38 schreef DrDentz het volgende:
Ik vind haar stom, Sinterklaas en Zwarte Piet zijn nog altijd zeer belangrijke figuren in mijn wereld.
Dat doen ze dus express las ik in de varagids/interview met witteman.quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:39 schreef NDAsilenced het volgende:
Prachtige gasten weer bij P&W! ze weten ze wel weer uit te kiezen.
Kinderen weten helemaal niet meer wat een schoorsteen is. Iedereen heeft CV.quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:41 schreef MilaNL het volgende:
Zwarte piet is zwart door de schoorsteen. Dat denken kinderen dus echt wel. Er is geen kind die denkt aan slavernij.
Dat lijkt me een basisvereiste voor elke redactie. Of zou het moeten zijn.quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:41 schreef Bluezz het volgende:
Er zit een speciaal redactieteampje op om gasten bij elkaar te krijgen die hopelijk voor wat vuurwerk gaan zorgen of op zijn minst het niet saai laten zijn.
Maar als je je schoenen bij de CV zet zit er de volgende ochtend ook snoep in.quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:42 schreef golfer het volgende:
[..]
Kinderen weten helemaal niet meer wat een schoorsteen is. Iedereen heeft CV.
Prima, maar feit blijft dat het oorspronkelijk wel een soort slaaf is. Dat mag je wmb later best aan kinderen vertellen. Nee niet zo lang ze nog in Sinterklaas geloven.quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:41 schreef MilaNL het volgende:
Zwarte piet is zwart door de schoorsteen. Dat denken kinderen dus echt wel. Er is geen kind die denkt aan slavernij.
No shit enzoquote:Op vrijdag 16 september 2011 23:41 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat doen ze dus express las ik in de varagids/interview met witteman.
Er zit een speciaal redactieteampje op om gasten bij elkaar te krijgen die hopelijk voor wat vuurwerk gaan zorgen of op zijn minst het niet saai laten zijn.
En daar kreeg hij natuurlijk ook grote rode lippen en een afro van. Toen ik klein was sprak Piet ook bijna altijd met een Surinaams accent en was hij dom.quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:41 schreef MilaNL het volgende:
Klinkt als zware kost, ik wacht wel op de verfilming.quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:43 schreef NDAsilenced het volgende:
voor de mensen die wat meer diepgang bij Raoul's verhaal willen, lees Sjavoj Zizek's boeken.
Ook goed, download/koop 'The pervert's guide to cinema' <- hele dikke aanrader, gepresenteerd door Zizek zelf.quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:44 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Klinkt als zware kost, ik wacht wel op de verfilming.
<foute grap>quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:48 schreef DrDentz het volgende:
Barryl maakt wel steeds aparte geluidjes.
quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:47 schreef alors het volgende:
Dat Heerlijk Eerlijk Heertje was ook briljantontzettend slecht bekeken want het was niet de grappige Raoul die mensen hadden verwacht maar een programma over hoe tv gemaakt wordt.
DWHN vind ik sowieso niet zo leukquote:Op vrijdag 16 september 2011 23:48 schreef Cynix ® het volgende:
Ik vind Heertje hier leuker dan in DWHN.
Dat is toch met die hazenlipquote:Op vrijdag 16 september 2011 23:49 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
DWHN vind ik sowieso niet zo leuk
Het is mij ook iets teveel gericht op de verplichte lach.quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:49 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
DWHN vind ik sowieso niet zo leuk
Ja, die nooit grappig is.quote:
Hij doet niet meer meequote:Op vrijdag 16 september 2011 23:51 schreef borisz het volgende:
[..]
Niet meer. Bij RTL is Thomas Acda weer van stal gehaald.
Durf te bekennen.quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:50 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Het is mij ook iets teveel gericht op de verplichte lach.
Echt een van de minst grappige mannen ooit.quote:
En Steve is de getatoeëerde kale asoquote:Op vrijdag 16 september 2011 23:52 schreef alors het volgende:
Jerry Springer zei dat ook altijd. Let goed op jezelf en op elkaar
Dat is die SBS cabaretierquote:Op vrijdag 16 september 2011 23:51 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Echt een van de minst grappige mannen ooit.
quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:53 schreef Kandijfijn het volgende:
Wil de negerin toch nog wat zeggen,... Woord word gegeven aan de pet![]()
Altijd Derksen aan laten schuiven en het komt goedquote:Op vrijdag 16 september 2011 23:41 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat doen ze dus express las ik in de varagids/interview met witteman.
Dat is Freek de Jonge.quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:51 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Echt een van de minst grappige mannen ooit.
Welke Bart?quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:54 schreef Specularium het volgende:
Gelukkig zit maandag Bart er weer.
Kinderen maken de connectie niet met slavernij of racisme omdat ze dat niet kennen. Als zwarte piet dom is houdt dat voor kinderen niet meteen in dat alle zwarten dom zijn.quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:44 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
En daar kreeg hij natuurlijk ook grote rode lippen en een afro van. Toen ik klein was sprak Piet ook bijna altijd met een Surinaams accent en was hij dom.
Als iemand een act opvoert...quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:54 schreef Specularium het volgende:
Gelukkig zit maandag Bart er weer.
Hmja. Ok. Ik ken hem eigenlijk wel zo'n beetje.quote:
Volgens mij zien kinderen zwarte pieten en zwarte mensen/klasgenootjes volledig los van elkaar.quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:41 schreef MilaNL het volgende:
Kinderen zien zwarte pieten een beetje zoals de snorkels en de smurfen.quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:55 schreef MilaNL het volgende:
[..]
Kinderen maken de connectie niet met slavernij of racisme omdat ze dat niet kennen. Als zwarte piet dom is houdt dat voor kinderen niet meteen in dat alle zwarten dom zijn.
Dat is inderdaad wat ik bedoel.quote:Op zaterdag 17 september 2011 00:02 schreef Poppenkastpop het volgende:
[..]
Kinderen zien zwarte pieten een beetje zoals de snorkels en de smurfen.
Iedereen wil hem volgens mij niet graag zien.quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:56 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Hmja. Ok. Ik ken hem eigenlijk wel zo'n beetje.
Prima, er is ook niet beweerd dat is wel zo is, maar daarom hoef je de oorsprong van de Zwarte Piet niet te ontkennen. Dat gebeurt nu wel vaak.quote:
quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:40 schreef Cynix ® het volgende:
Hun eigen land is vrijwel altijd een puinhoop en dan komen ze hier om over ónze tradities te zeuren.
Ga zelf iets opbouwen.
In antwoord op je diarree aan clichés: als je toch van benoemen houdt moet je juist die koets niet afbreken, en dat stuk Nederlandse geschiedenis niet wegstoppen.quote:Op zaterdag 17 september 2011 00:31 schreef Kenju het volgende:
[..]Uit dit soort domme opmerkingen blijkt dat die aandacht voor dit onderwerp kennelijk toch nodig is. Zelfs iets opbouwen? Puinhoop in Suriname hebben wij niets te maken? En zij hebben niet bijgedragen aan de opbouw van ons land?
Verder is een gebrek aan ontwikkeling geen positieve traditie. Verder ben ik het ook eens met de opmerking van Wester dat het een oerlelijk ding is. Weg ermee. Perfect voor het museum gezien de prent.
Het is belachelijk dat we zou weinig aandacht voor ons koloniale verleden hebben. Mag best een heel museum aan gewijd worden, inclusief de zwarte bladzijdes die daar een flink deel van uitmaken. Als we vandaag de dag VRIJHEID zo belangrijk vinden, mogen we de vrijheid die we anderen in het verleden ontnomen hebben, ook benoemen.
"Hem een podium geven"? Hij is van mening veranderd.quote:Op zaterdag 17 september 2011 00:38 schreef Omnifacer het volgende:
Bah, wat een smerig kereltje. Kijk hem glimlachen als hij dat ophangen van die pamfletten bespreekt. Wel lekker verschillig om hem weer een podium te geven.
Zegtie ja. Ik vind hem iets te geil kijken bij het beschrijven van zijn acties. Maar laten we blij zijn dat hij niet daadwerkelijk een aanslag heeft gepleegd.quote:Op zaterdag 17 september 2011 00:42 schreef Poppenkastpop het volgende:
[..]
"Hem een podium geven"? Hij is van mening veranderd.
Mooi dan zijn we het eensquote:Op zaterdag 17 september 2011 00:22 schreef alors het volgende:
[..]
Prima, er is ook niet beweerd dat is wel zo is, maar daarom hoef je de oorsprong van de Zwarte Piet niet te ontkennen. Dat gebeurt nu wel vaak.
Jep, en zo niet, dan schieten de ouders tekort.quote:Op zaterdag 17 september 2011 00:01 schreef Poppenkastpop het volgende:
[..]
Volgens mij zien kinderen zwarte pieten en zwarte mensen/klasgenootjes volledig los van elkaar.
Ik zie niks van geiligheid.quote:Op zaterdag 17 september 2011 00:42 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Zegtie ja. Ik vind hem iets te geil kijken bij het beschrijven van zijn acties. Maar laten we blij zijn dat hij niet daadwerkelijk een aanslag heeft gepleegd.
Waarvan akte.quote:Op zaterdag 17 september 2011 00:48 schreef Poppenkastpop het volgende:
[..]
Ik zie niks van geiligheid.
Eens, was daar zelf ook wel benieuwd naar.quote:Op zaterdag 17 september 2011 00:51 schreef NDAsilenced het volgende:
Die jongen heeft totaal niet kunnen aangeven waarom nou hij van gedachten is veranderd. Het geeft de indruk dat hij mogelijk nog steeds zo hatelijk over Joden denkt maar zichzelf te kansloos acht of geen risico meer wilt nemen of wat dan ook om daadwerkelijk tot actie over te gaan.
Jammer he, als je vijand van gedachten verandert. Wat moet je nu doen met je verdere leven.quote:Op zaterdag 17 september 2011 00:51 schreef NDAsilenced het volgende:
Die jongen heeft totaal niet kunnen aangeven waarom nou hij van gedachten is veranderd. Het geeft de indruk dat hij mogelijk nog steeds zo hatelijk over Joden denkt maar zichzelf te kansloos acht of geen risico meer wilt nemen of wat dan ook om daadwerkelijk tot actie over te gaan.
Waar zeg ik dat die koets afgebroken moet worden? In tegendeel. Ik zeg juist dat dat ding in een museum moet en dat de Koninging niet in dat ding moet rijden als statement van de Koningin tegen dat verleden.quote:Op zaterdag 17 september 2011 00:34 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
In antwoord op je diarree aan clichés: als je toch van benoemen houdt moet je juist die koets niet afbreken, en dat stuk Nederlandse geschiedenis niet wegstoppen.
Heb ik ook niet kunnen destilleren uit zijn verhaal. En volgens mij vertelt hij dat ook niet in zijn boek, anders was het wel opgemerkt. Verder wel opvallend dat iemand met een Academische opleiding niet bekend is met bepaalde fatsoensetiketten als een pet en het tutoyeren van mensen die een stuk ouder zijn dan jij.quote:Op zaterdag 17 september 2011 00:51 schreef NDAsilenced het volgende:
Ja, en de Romeinen moeten ons ook nog terugbetalen. En de Noormannen. En de Spanjaarden. En de Fransen. En de Duitsers. Doei.quote:Op zaterdag 17 september 2011 00:31 schreef Kenju het volgende:
Uit dit soort domme opmerkingen blijkt dat die aandacht voor dit onderwerp kennelijk toch nodig is. Zelfs iets opbouwen? Puinhoop in Suriname hebben wij niets te maken? En zij hebben niet bijgedragen aan de opbouw van ons land?
Eerst maar eens afwachten of die andere 99,9% ook tot inkeer komt.quote:Op zaterdag 17 september 2011 00:56 schreef Poppenkastpop het volgende:
Jammer he, als je vijand van gedachten verandert. Wat moet je nu doen met je verdere leven.
Witteman lijkt overigens wel te genieten van de onzinquote:Op zaterdag 17 september 2011 11:58 schreef pberends het volgende:
Doodse stilte bij Pauw & Witteman-troonrede
Wat heb ik me hier gisteren kapot om gelachen.
quote:Op zaterdag 17 september 2011 12:12 schreef Veerboot het volgende:
Wel grappig dat Pauw zegt: "Er is behoorlijk veel op gereageerd, al iets van 700 keer". Vervolgens komt Chabot in z'n vooraf opgenomen filmpje in beeld: "We hebben duizenden reacties binnen!" Ze hadden er zelf dus waarschijnlijk ook iets meer van verwacht.
5-8 jaar geleden had het wel gewerkt, toen was web 2.0 nog redelijk nieuw.quote:Op zaterdag 17 september 2011 12:12 schreef Veerboot het volgende:
Wel grappig dat Pauw zegt: "Er is behoorlijk veel op gereageerd, al iets van 700 keer". Vervolgens komt Chabot in z'n vooraf opgenomen filmpje in beeld: "We hebben duizenden reacties binnen!" Ze hadden er zelf dus waarschijnlijk ook iets meer van verwacht.
Dat dus jaquote:Op zaterdag 17 september 2011 12:17 schreef pberends het volgende:
[..].
Soms heb ik het idee dat P&W te weinig maanden vakantie hebben gehad. Deze eerste week was echt van een absurd laag niveau. Als ze twee jaar geen vakantie hadden gehad.
En dan gaat Witteman in de media zeiken dat ze eigenlijk het liefst het hele jaar P&W hebben en geen breaks van Knevel & Brinkie. Hoe geloofwaardig is dat als je zelf totaal niet scherp terugkomt.quote:
quote:Op maandag 19 september 2011 16:05 schreef golfer het volgende:
Schnabel, de Jong en Koole zijn leuk.
quote:Wim de Jong en Corine Koole over de tragiek van de vijftigplusman
Niet, gewoon 3 of 4 gasten en daar een goed gesprek mee houden in plaats van dit soort flutitempjes als De Troonrede van het Volk of hoe het ook heet.quote:Op maandag 19 september 2011 17:30 schreef Cynix ® het volgende:
Huh? Moeten ze nu wel of geen 5 gasten uitnodigen?
Ja, want terugbetaling is precies waar ik voor pleittequote:Op zaterdag 17 september 2011 07:36 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ja, en de Romeinen moeten ons ook nog terugbetalen. En de Noormannen. En de Spanjaarden. En de Fransen. En de Duitsers. Doei.
quote:Op maandag 19 september 2011 23:07 schreef Specularium het volgende:
Het vertrouwen in Agnes Jongerius opgezegd.
Moet wel een hoop vertrouwen wezen dan.
Ze wast zich niet of ruikt vies? je kent haar?quote:Op maandag 19 september 2011 23:08 schreef alors het volgende:
Ik vind Jongerius zo'n ultiem vies wijf
Ga er maar van uit dat je over 40 jaar voor je zelf moet zorgen.,..quote:Op maandag 19 september 2011 23:13 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik voel me zo jong, met dat pensioensgedoe
Ik weet niet, laatst stond ze zo smerig te zweten voor de camera, zweetlip etc, dan wil ik niet eens weten hoe dat ruikt daar tussen al die kwabben...quote:Op maandag 19 september 2011 23:13 schreef golfer het volgende:
[..]
Ze wast zich niet of ruikt vies? je kent haar?
Ben blij dat hij relatief rustig is nuquote:Op maandag 19 september 2011 23:15 schreef Zeroku het volgende:
Die Chabot [ afbeelding ]. Word altijd een beetje moe van die vent.
quote:Op maandag 19 september 2011 23:15 schreef alors het volgende:
[..]
Ik weet niet, laatst stond ze zo smerig te zweten voor de camera, zweetlip etc, dan wil ik niet eens weten hoe dat ruikt daar tussen al die kwabben...
Iemand kan inderdaad alleen vies zijn als hij of zij zich niet wast of vies ruikt.quote:Op maandag 19 september 2011 23:13 schreef golfer het volgende:
[..]
Ze wast zich niet of ruikt vies? je kent haar?
Misschien kan golfer er zich een iets te goede voorstelling van maken, dat ie zo defensief in de aanval gaat.quote:Op maandag 19 september 2011 23:15 schreef alors het volgende:
[..]
Ik weet niet, laatst stond ze zo smerig te zweten voor de camera, zweetlip etc, dan wil ik niet eens weten hoe dat ruikt daar tussen al die kwabben...
Dat zal het zijnquote:Op maandag 19 september 2011 23:17 schreef Specularium het volgende:
[..]
Misschien kan golfer er zich een iets te goede voorstelling van maken, dat ie zo defensief in de aanval gaat.
Defensief? Ik vraag waarom iemand die je niet kent vies gevonden wordt.quote:Op maandag 19 september 2011 23:17 schreef Specularium het volgende:
Misschien kan golfer er zich een iets te goede voorstelling van maken, dat ie zo defensief in de aanval gaat.
quote:Op maandag 19 september 2011 23:19 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Nou golfer, echt onderwerpen voor jou vanavond
Mee eens, dat schoonheidsideaalquote:Op maandag 19 september 2011 23:20 schreef golfer het volgende:
Ik vind die hele dunnen gratenkutten van jonge meisjes erg vies.
Dat is een stukje causaliteit dat jij hier zelf aanbrengt, de auteur van de initiele stelling dat Agnes vies is heeft die achterwege te laten.quote:Op maandag 19 september 2011 23:19 schreef golfer het volgende:
[..]
Defensief? Ik vraag waarom iemand die je niet kent vies gevonden wordt.
Oh, en ik ben zelf niet dik, maar zodra iemand dus dik is wordt ie vies gevonden?
Yups. Eindelijk wat generatiegenoten i.p.v. al die vieze jonge mensen.quote:Op maandag 19 september 2011 23:19 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Nou golfer, echt onderwerpen voor jou vanavond
Deze man probeert nog wel wat hip te zijn, met die blitse brilquote:Op maandag 19 september 2011 23:21 schreef golfer het volgende:
[..]
Yups. Eindelijk wat generatiegenoten i.p.v. al die vieze jonge mensen.
Jongen, laat hem lekker, op verjaardagen wil ook al niemand met hem praten.quote:Op maandag 19 september 2011 23:22 schreef Klopkoek het volgende:
Die Kamp stapelt echt leugens op leugens. Ten eerste is het helemaal niet zo dat men elders in Europa alleen een staatspensioen krijgt als je werknemer bent geweest. Ten tweede betaalt ook hier, net als in de VS, de top1% procentueel véél minder belasting dan de middeninkomens. En zo zijn er nog wel een paar.
Ik had ook niet verwacht van jou dat je een VVD-minister zou complimenteren om zijn standpunten.quote:Op maandag 19 september 2011 23:22 schreef Klopkoek het volgende:
Die Kamp stapelt echt leugens op leugens. Ten eerste is het helemaal niet zo dat men elders in Europa alleen een staatspensioen krijgt als je werknemer bent geweest. Ten tweede betaalt ook hier, net als in de VS, de top1% procentueel véél minder belasting dan de middeninkomens. En zo zijn er nog wel een paar.
Klopt.quote:Op maandag 19 september 2011 23:22 schreef Klopkoek het volgende:
Dat zijn onwaarheden, geen standpunten.quote:Op maandag 19 september 2011 23:23 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Ik had ook niet verwacht van jou dat je een VVD-minister zou complimenteren om zijn standpunten.
Ik vind hem wel erg nederig. Ze is weg met een ander, neukt buiten de deur, en toch wil hij haar terug. Ik snap dat niet.quote:Op maandag 19 september 2011 23:25 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Gewoon ff parshippen en je hebt zo een ander
Standpunten is uiteraard iets anders dan de werkelijkheid anders voorstellen dan ie is (liegenquote:Op maandag 19 september 2011 23:23 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Ik had ook niet verwacht van jou dat je een VVD-minister zou complimenteren om zijn standpunten.
quote:Op maandag 19 september 2011 23:25 schreef Q.E.D. het volgende:
Dat zijn onwaarheden, geen standpunten.
Ik snap dit hele item niet, ik vind het echt raar, je vrouw gaat bij je weg en dan ga je er zo vaag over praten op TV?quote:Op maandag 19 september 2011 23:26 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Ik vind hem wel erg nederig. Ze is weg met een ander, neukt buiten de deur, en toch wil hij haar terug. Ik snap dat niet.
Vind dit ook maar vaag inderdaad.quote:Op maandag 19 september 2011 23:26 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik snap dit hele item niet, ik vind het echt raar, je vrouw gaat bij je weg en dan ga je er zo vaag over praten op TV?
Zal wel een generatiekloof zijn. Net als het niet tongzoenen met je man, maar een ander.
Bij vrouwen dus niet?quote:Op maandag 19 september 2011 23:28 schreef golfer het volgende:
![]()
Liposuctie voor mannen.
Het moet niet gekker worden.
Dit is niet zo gek, vooral als je manboobs hebt.quote:Op maandag 19 september 2011 23:28 schreef golfer het volgende:
![]()
Liposuctie voor mannen.
Het moet niet gekker worden.
Hij schreef wel altijd goede TV-recensies in de Volkskrant hoor.quote:Op maandag 19 september 2011 23:28 schreef Omnifacer het volgende:
Ach, deze journalist heeft een klein beetje een origineel invalshoekje en beleeft nu zijn finest hour. Over een maand of 4 horen we niks meer van deze broodschrijver.
En Pauw die denkt: wat een kneus is die gozer, 54 en vrijgezel, wat wil je nog meer
Zeikwijfquote:Op maandag 19 september 2011 23:30 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Vrouwen
Verbieden die zooi
Ja.quote:Op maandag 19 september 2011 23:30 schreef B200 het volgende:
Ben ik de enige die het opvalt dat de porno don met witte tanden uit dat item van Flabber op de Kamasutra beurs in het publiek zit?
Sow, toe maar! Hij staat nu even in de belangstelling door dat boekje, maar daar hoort hij niet thuis. Typisch iemand die nu even in belangstelling staat maar normaal betrekkelijk anoniem door het leven gaat (ook al zet hij zijn naam boven een tv-recensie).quote:Op maandag 19 september 2011 23:29 schreef thettes het volgende:
[..]
Hij schreef wel altijd goede TV-recensies in de Volkskrant hoor.
Waar?quote:Op maandag 19 september 2011 23:30 schreef B200 het volgende:
Ben ik de enige die het opvalt dat de porno don met witte tanden uit dat item van Flabber op de Kamasutra beurs in het publiek zit?
Dat is Bart Chabotquote:Op maandag 19 september 2011 23:30 schreef B200 het volgende:
Tijd voor de splitscreens.quote:Op maandag 19 september 2011 23:30 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Die Corine is nog irritanter.
Die vent praat weer, nee hij is weer irritanter.
Zij praat weer... ik kan niet kiezen.
Allebij vreselijkquote:Op maandag 19 september 2011 23:32 schreef dawg het volgende:
wat een wijf, die vent. get over it, denk ik als ik hem hoor praten.
Ik vind het ook maar een zeikerd hoor, maar het is gewoon een columnist/recensent in een van de grootste Nederlandse kranten. Zijn regelmatig veel onbekendere boekjesschrijvers aan tafel bij p&w. En nogmaals, toen ie nog tv-recensent was vond ik het leuke stukjes (net als JP geelen die hem in die functie vervangt)quote:Op maandag 19 september 2011 23:30 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Sow, toe maar! Hij staat nu even in de belangstelling door dat boekje, maar daar hoort hij niet thuis. Typisch iemand die nu even in belangstelling staat maar normaal betrekkelijk anoniem door het leven gaat (ook al zet hij zijn naam boven een tv-recensie).
Dat geloof ik meteen, het gaat me er meer om dat hij niet iemand is die normaal voor de camera staat, en ik vind dat je dat een beetje kunt zien. Dat we niks meer van hem horen was allicht overdrevenquote:Op maandag 19 september 2011 23:33 schreef thettes het volgende:
[..]
Ik vind het ook maar een zeikerd hoor, maar het is gewoon een columnist/recensent in een van de grootste Nederlandse kranten. Zijn regelmatig veel onbekendere boekjesschrijvers aan tafel bij p&w. En nogmaals, toen ie nog tv-recensent was vond ik het leuke stukjes (net als JP geelen die hem in die functie vervangt)
Hij heeft al jarenlang een column elke week in het zaterdagmagazine van de Volkskrant, dus dat niet meer van horen zal wel meevallen.quote:Op maandag 19 september 2011 23:28 schreef Omnifacer het volgende:
Ach, deze journalist heeft een klein beetje een origineel invalshoekje en beleeft nu zijn finest hour. Over een maand of 4 horen we niks meer van deze broodschrijver.
Niet dus.quote:Op maandag 19 september 2011 23:30 schreef Omnifacer het volgende:
Sow, toe maar! Hij staat nu even in de belangstelling door dat boekje, maar daar hoort hij niet thuis. Typisch iemand die nu even in belangstelling staat maar normaal betrekkelijk anoniem door het leven gaat (ook al zet hij zijn naam boven een tv-recensie).
Kijk eens 1 post terug.quote:Op maandag 19 september 2011 23:36 schreef golfer het volgende:
[..]
Hij heeft al jarenlang een column elke week in het zaterdagmagazine van de Volkskrant, dus dat niet meer van horen zal wel meevallen.
Die stond er net nog niet.quote:
Alle politici zijn handelaren in ongenoegen.quote:Op maandag 19 september 2011 23:43 schreef thettes het volgende:
Maar wat misgaat wordt door politici tegen elkaar uitgespeeld, waardoor het gevoel van onheil onder de bevolking zich juist versterkt.
Die heeft een parate feitenkennis waar een paard de hik van krijgt.quote:Op maandag 19 september 2011 23:46 schreef golfer het volgende:
Goede vent, die Paul Schnabel.
Zegt zinnige dingen.
Hij heeft wel lef om dat verhaal te houden terwijl het economisch systeem al 4 jaar naar de kloten is.quote:Op maandag 19 september 2011 23:46 schreef golfer het volgende:
Goede vent, die Paul Schnabel.
Zegt zinnige dingen.
Gelukkig heb ik in Schabel toch net even meer vertrouwen dan in jou, tenzij jij ook al jarenlang jezelf bewezen hebt als directeur van het SCP.quote:Op maandag 19 september 2011 23:48 schreef Q.E.D. het volgende:
Hij heeft wel lef om dat verhaal te houden terwijl het economisch systeem al 4 jaar naar de kloten is.
Alsof kritiek altijd onterecht is... Wat een zak hooi.
Kun je wel zeggen ja.quote:Op maandag 19 september 2011 23:52 schreef DrDentz het volgende:
Willemijn heeft ook ietwat vochtige ogen.
Ja onder het account van yvonnequote:Op maandag 19 september 2011 23:56 schreef Omnifacer het volgende:
Hoera, Bea kan zich nog eens nuttig maken morgen.
Zou zij ook wel eens op Fok posten?
En wat heeft dat met P&W te makenquote:
quote:Op maandag 19 september 2011 23:57 schreef DrDentz het volgende:
[ afbeelding ]
Dit waren nog eens tijden.
[ afbeelding ]
Per ongeluk gepost, hoorde in TVSCquote:Op maandag 19 september 2011 23:57 schreef golfer het volgende:
[..]
En wat heeft dat met P&W te maken
Amai.quote:Op maandag 19 september 2011 23:57 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ja onder het account van yvonne
De 20% rijksten mogen al 50% van hun inkomen rechtstreeks inleveren en draaien daarmee op voor 70% van alle belastingen. En de meesten werken er hard genoeg voor. Dus naast het feit dat ze al nagenoeg alle kinderbijslagen en AOW's voor de bankhangers op kunnen hoesten, doen ze bij P&W nog even alsof het redelijk zou zijn dat ze er zelf geen recht meer op hebben. Het moet niet nog gekker worden.quote:Op maandag 19 september 2011 23:51 schreef Fingon het volgende:
'Ja maar die mensen moeten er misschien wel heel hard voor werken'
Zonder die zich uit de naad werkende laag opgeleide minimumloners en productiemedewerkers in een fabriek had jij jouw consumeergedrag niet kunnen hebben en waarschijnlijk een stuk minder genoten van je luie studentenleventje.quote:Op dinsdag 20 september 2011 00:08 schreef Durnstic het volgende:
Mensen die voor een minimumloontje in een fabriek staan (zonder enige verantwoordelijkheid, geen stress, geen werk mee naar huis nemen, geen ondernemersrisico's, elke avond lekker op de bank met een biertje) moeten niet klagen dat ze te weinig verdienen, maar zich eens afvragen of ze niet beter hun school af hadden kunnen maken. Het is altijd de schuld van 'de rijken'. Jaloezie is een bitch.
En zo waar weer.quote:Op dinsdag 20 september 2011 00:39 schreef Omnifacer het volgende:
Het kon ook niet uitblijven, tragisch
Nergens.quote:Op dinsdag 20 september 2011 00:43 schreef Omnifacer het volgende:
Vertel eens, waar heb jij eigenlijk gestudeerd?
Dus je oordeelt over dingen waar je niks van weet. Alsof iemand die Jongerius niet kent zegt: ze is vies, zonder haar te kennen.quote:
Omdat diezelfde arbeiders het geld en de papieren niet hebben vind je het nodig deze nog een trap na te geven?quote:Op dinsdag 20 september 2011 00:08 schreef Durnstic het volgende:
Mensen die voor een minimumloontje in een fabriek staan (zonder enige verantwoordelijkheid, geen stress, geen werk mee naar huis nemen, geen ondernemersrisico's, elke avond lekker op de bank met een biertje) moeten niet klagen dat ze te weinig verdienen, maar zich eens afvragen of ze niet beter hun school af hadden kunnen maken. Het is altijd de schuld van 'de rijken'. Jaloezie is een bitch.
Mooi inzicht.quote:En als je naar de Schilderswijk gaat zie je in iedere huiskamer een plasma-tv staan, ze roken allemaal een pakje sigaretten per dag en in de meeste huishoudens lopen nog een stuk of drie huisdieren rond. En maar huilen omdat ze naar de voedselbank 'moeten'.
Het is ironisch maar ook leuk dat 'ongestudeerden' als jij zich veel sneller inwerken in een bedrijf dan zo'n theoreticus als Dumstic die zich te goed voelt voor een basaal klusje.quote:
Agnes Jongerius is slechts een strovrouw die vanavond van achteren is beschoten door Henk van der Kolk. En bloeden dat ze doet als een rund...quote:Op maandag 19 september 2011 23:56 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Jongerius heeft lopen janken
En zeer slechte schaakspelers. Alleen hebben ze op raadselachtige wijze een hoge ELO-rating...quote:Op maandag 19 september 2011 23:44 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Alle politici zijn handelaren in ongenoegen.
Ik ook, qua karakter.quote:Op maandag 19 september 2011 23:08 schreef alors het volgende:
Ik vind Jongerius zo'n ultiem vies wijf
Een trap nageven is niet nodig, maar het kan toch een keuze zijn om niet te studeren en al jong zonder al te veel diploma's aan het werk te gaan? Dan is het toch niet redelijk dat degenen die wel doorstudeerden vervolgens af te straffen als ze daarna een goedbetaalde baan hebben verworven?quote:Op dinsdag 20 september 2011 03:32 schreef Ofyles2 het volgende:
Omdat diezelfde arbeiders het geld en de papieren niet hebben vind je het nodig deze nog een trap na te geven?
Hij heeft in ieder geval geen verstand van vrouwen, zoveel is duidelijk.quote:Op dinsdag 20 september 2011 14:36 schreef pberends het volgende:
[ afbeelding ]
Christus, wat een homo is dat.
Als de hypotheekrenteaftrek afhaalt van die 52%-tarief kom je op 35% uit ofzo. Sneu figuur die Kamp.quote:Op maandag 19 september 2011 23:22 schreef Klopkoek het volgende:
Altijd flauwe kutzooi bij P&W. Of 1 gast, of ze nodigen 5/6 gasten uit. Wat is dat toch? Waarom niet wat vaker 3 gasten?quote:Op dinsdag 20 september 2011 18:12 schreef Jac0bus het volgende:
Line-up voor vanavond:
- Jan Kees de Jager: Minister van Financiën over Prinsjesdag en de miljoenennota.
- Jan Kees de Jager: Minister van Financiën over Prinsjesdag en de miljoenennota.
En ten slotte ook:
Dat zal afhangen van de manier waarop hij bevraagd wordt door Pauw en Witteman.quote:Op dinsdag 20 september 2011 19:53 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Maar inderdaad: wat gaat De Jager nog toevoegen vanavond?
Doorstuderen heeft geen zin meer als iedere dombo zonodig advocaat, dokter of econoom wil worden.quote:Op dinsdag 20 september 2011 12:50 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Een trap nageven is niet nodig, maar het kan toch een keuze zijn om niet te studeren en al jong zonder al te veel diploma's aan het werk te gaan? Dan is het toch niet redelijk dat degenen die wel doorstudeerden vervolgens af te straffen als ze daarna een goedbetaalde baan hebben verworven?
Ja want iedereen heeft ook echt dezelfde intellectuele capaciteiten.quote:Op dinsdag 20 september 2011 00:08 schreef Durnstic het volgende:
Ga er dan helemaal niet zitten. Hij gaat immers toch ook het debat aan met P&W?quote:Op dinsdag 20 september 2011 20:28 schreef Jac0bus het volgende:
Ja en de Jager tegen een Kamerlid van de oppositie doen ze niet omdat politici dat nooit willen, een debat hoort in de kamer vinden ze dan altijd.
Ja maar dat kan in de kamer dan weer niet, tenzij ze P&W toegang geven tot de Kamerquote:Op dinsdag 20 september 2011 20:49 schreef pberends het volgende:
[..]
Ga er dan helemaal niet zitten. Hij gaat immers toch ook het debat aan met P&W?
Kritische vragen stellen is wat anders dan een debat met iemand aan gaan.quote:Op dinsdag 20 september 2011 20:49 schreef pberends het volgende:
[..]
Ga er dan helemaal niet zitten. Hij gaat immers toch ook het debat aan met P&W?
Het gaat erom dat een kamerlid niet met een minister in debat gaat op TV. Kamerlid vs. kamerlid of minister vs. een journalist/deskundige is geen probleem.quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:58 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Kritische vragen stellen is wat anders dan een debat met iemand aan gaan.
Vind er niks mis mee dat alleen de Jager er zit vanavond, mits P&W kritische vragen gaan stellen.
Een eerste debat hoort inderdaad gewoon in de kamer te zijn, twee keer over hetzelfde debatteren met elkaar wordt een herhaling van argumenten.
Weer die zemel van de SP wordt zo saai.quote:Op dinsdag 20 september 2011 22:59 schreef Injetta het volgende:
Waarom niet een aantal voor- en tegenstanders over de nota rond de tafel?
Ja.quote:
Mijn gaydar ging eerlijk gezegd niet af bij hem.quote:Op dinsdag 20 september 2011 23:10 schreef Specularium het volgende:
[..]
Niet echt verwonderlijk, of wel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |