Maar is onze cultuur dus moet kapot.quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:38 schreef DrDentz het volgende:
Ik vind haar stom, Sinterklaas en Zwarte Piet zijn nog altijd zeer belangrijke figuren in mijn wereld.
Dat doen ze dus express las ik in de varagids/interview met witteman.quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:39 schreef NDAsilenced het volgende:
Prachtige gasten weer bij P&W! ze weten ze wel weer uit te kiezen.
Kinderen weten helemaal niet meer wat een schoorsteen is. Iedereen heeft CV.quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:41 schreef MilaNL het volgende:
Zwarte piet is zwart door de schoorsteen. Dat denken kinderen dus echt wel. Er is geen kind die denkt aan slavernij.
Dat lijkt me een basisvereiste voor elke redactie. Of zou het moeten zijn.quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:41 schreef Bluezz het volgende:
Er zit een speciaal redactieteampje op om gasten bij elkaar te krijgen die hopelijk voor wat vuurwerk gaan zorgen of op zijn minst het niet saai laten zijn.
Maar als je je schoenen bij de CV zet zit er de volgende ochtend ook snoep in.quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:42 schreef golfer het volgende:
[..]
Kinderen weten helemaal niet meer wat een schoorsteen is. Iedereen heeft CV.
Prima, maar feit blijft dat het oorspronkelijk wel een soort slaaf is. Dat mag je wmb later best aan kinderen vertellen. Nee niet zo lang ze nog in Sinterklaas geloven.quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:41 schreef MilaNL het volgende:
Zwarte piet is zwart door de schoorsteen. Dat denken kinderen dus echt wel. Er is geen kind die denkt aan slavernij.
No shit enzoquote:Op vrijdag 16 september 2011 23:41 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat doen ze dus express las ik in de varagids/interview met witteman.
Er zit een speciaal redactieteampje op om gasten bij elkaar te krijgen die hopelijk voor wat vuurwerk gaan zorgen of op zijn minst het niet saai laten zijn.
En daar kreeg hij natuurlijk ook grote rode lippen en een afro van. Toen ik klein was sprak Piet ook bijna altijd met een Surinaams accent en was hij dom.quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:41 schreef MilaNL het volgende:
Klinkt als zware kost, ik wacht wel op de verfilming.quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:43 schreef NDAsilenced het volgende:
voor de mensen die wat meer diepgang bij Raoul's verhaal willen, lees Sjavoj Zizek's boeken.
Ook goed, download/koop 'The pervert's guide to cinema' <- hele dikke aanrader, gepresenteerd door Zizek zelf.quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:44 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Klinkt als zware kost, ik wacht wel op de verfilming.
<foute grap>quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:48 schreef DrDentz het volgende:
Barryl maakt wel steeds aparte geluidjes.
quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:47 schreef alors het volgende:
Dat Heerlijk Eerlijk Heertje was ook briljantontzettend slecht bekeken want het was niet de grappige Raoul die mensen hadden verwacht maar een programma over hoe tv gemaakt wordt.
DWHN vind ik sowieso niet zo leukquote:Op vrijdag 16 september 2011 23:48 schreef Cynix ® het volgende:
Ik vind Heertje hier leuker dan in DWHN.
Dat is toch met die hazenlipquote:Op vrijdag 16 september 2011 23:49 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
DWHN vind ik sowieso niet zo leuk
Het is mij ook iets teveel gericht op de verplichte lach.quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:49 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
DWHN vind ik sowieso niet zo leuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |