dat dusquote:Op vrijdag 16 september 2011 22:28 schreef TheVulture het volgende:
Het liefste zou ik zien: Boy; Get Ready of Aliyah
La The Voices
Welke?quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:28 schreef PatriQue89 het volgende:
L.A. the voices.. waar volgens mij maar 1 hetero in zit
vastgebonden aan de kont van Gordon?quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:28 schreef PatriQue89 het volgende:
Het is net zo'n ouderwetse pruik.quote:
Die langharige toch?quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:28 schreef PatriQue89 het volgende:
je hebt niks gemistquote:Op vrijdag 16 september 2011 22:28 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Het heeft alleen niet echt ergens mee te maken ...
Oh leuk, Gordon. Ik heb L.A. the Voices nog nooit gehoord eigenlijk.
richie toch?quote:
Nee, heeft niets met pinda's te maken. Als je een nigga bent in Amerika, dan mag alleen een nigga dat zeggen omdat het een soort geuzennaam is.quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:28 schreef roos85 het volgende:
[..]
Jij hebt zeker geen Holland in da hood gekeken? N woord is verboden voor blanken/pinda;s
What has been heard, cannot be unheardquote:Op vrijdag 16 september 2011 22:28 schreef Madame_Paon het volgende:
Oh leuk, Gordon. Ik heb L.A. the Voices nog nooit gehoord eigenlijk.
Richie, jaquote:Op vrijdag 16 september 2011 22:30 schreef loezzzje het volgende:
Ruben zit er ook in toch? 1ste x factor?
wie zitten er dan in?quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:28 schreef PatriQue89 het volgende:
jij hebt het goed begrepen homiequote:Op vrijdag 16 september 2011 22:30 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Nee, heeft niets met pinda's te maken. Als je een nigga bent in Amerika, dan mag alleen een nigga dat zeggen omdat het een soort geuzennaam is.
Een pinda is niet blank, maar ook geen nigga, dat dus. Of ik het het niet goed begrepen.
quote:
Neinquote:Op vrijdag 16 september 2011 22:30 schreef iBenny het volgende:
[..]
Volgens mij is die zo homo als maar kan
Ik kan er ook best naar luisterenquote:Op vrijdag 16 september 2011 22:30 schreef TheVulture het volgende:
Het liedje vind ik best tof eigenlijk
Hun hoogtepunt?quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:32 schreef Klipnap het volgende:
Ze hebben hun doel kennelijk bereikt..
Gelukkig ben ik Pheno, aka Waldorf er ook nog. Waar is Cee, die is Statler!quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:33 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Nee, dat iedereen hun nummer leuk gaat vinden.
stem op boyquote:
Boy naar 3131quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:33 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Ik vergeet steeds het nummer maar daar komen de filmpjes weer
Heb ik al gedaanquote:
Nee, ik ga dan weer wat drinken halen en hotter than my daughter kijken.quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:35 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb zo'n vermoeden dat wie er ook wint, dat het halve topic in rep en roer is
net als vorig jaarquote:Op vrijdag 16 september 2011 22:35 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb zo'n vermoeden dat wie er ook wint, dat het halve topic in rep en roer is
zeker weten, gewoon omdat het kan omdat het Fok isquote:Op vrijdag 16 september 2011 22:35 schreef Pisces29 het volgende:
Voor mij omdat die schreeuwlelijk wintquote:Op vrijdag 16 september 2011 22:36 schreef MissJ het volgende:
[..]
zeker weten, gewoon omdat het kan omdat het Fok is
truequote:Op vrijdag 16 september 2011 22:36 schreef roos85 het volgende:
[..]
maar dat was een onterechte winnaar
SPOILER: McDonaldsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: McDonaldsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kentucky Fried ChickenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: En de PizzahutOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wie de neuk had ook alweer gewonnen? En leeft ie nog?quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:36 schreef roos85 het volgende:
[..]
maar dat was een onterechte winnaarOp dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa![]()
Roze, roze, rozequote:Op vrijdag 16 september 2011 22:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, ik ga dan weer wat drinken halen en hotter than my daughter kijken.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: