op wie?quote:
Het gaat zoals het gaat. Sommige dingen kun je niet tegenhouden.quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:18 schreef roos85 het volgende:
[..]
laat dat kind aub gewoon kind blijven en niet winnen vnv
Wat gebeurt er anders? Maakt ze haar lagere school niet meer af?quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:18 schreef roos85 het volgende:
[..]
laat dat kind aub gewoon kind blijven en niet winnen vnv
En dan niet die kinderen please.quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:19 schreef MissJ het volgende:
Ik denk dat NL voor Aliyah of de opera familie gaat.
Maar het zou wel origineel en leuk zijn als er een keer een dansact gaat winnen.
Inderdaad... maar vrees ook dat Alijah of de zingende Refo's gaan winnenquote:Op vrijdag 16 september 2011 22:19 schreef MissJ het volgende:
Maar het zou wel origineel en leuk zijn als er een keer een dansact gaat winnen.
Ik denk ook Aliyah / Opera óf die kleine kinderen, maar wel als 3e gok.quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:19 schreef MissJ het volgende:
Dat mist Aliyah dan mooi!quote:
Ik ga met jou mee.quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
En dan niet die kinderen please.
Maar Boy mag van mij winnen. Echt origineel en tof.
heb Boy helaas net gemist, maar in deze korte stukjes zie ik wel dat hij erg origineel en tof was ja! Dus die mag zeker winnen ja.quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
En dan niet die kinderen please.
Maar Boy mag van mij winnen. Echt origineel en tof.
Er ging alleen wel iets mis. Dat was echt jammer, want ik vond het wel een winnaar.quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:21 schreef MissJ het volgende:
[..]
heb Boy helaas net gemist, maar in deze korte stukjes zie ik wel dat hij erg origineel en tof was ja! Dus die mag zeker winnen ja.
geilquote:
Dus omdat er een foutje in zit is ie dat niet meer? Dan kan iedereen wel naar huis, want iedereen heeft wel wat ergens gemistquote:Op vrijdag 16 september 2011 22:21 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Er ging alleen wel iets mis. Dat was echt jammer, want ik vond het wel een winnaar.
Huh?quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:22 schreef Guanabana het volgende:
1. Kleine Baaschjes
2. Boy
3./care, maar geen opera of zingende negerinnetjes
We houden het op oefenen, no kids!quote:
Zoals de rest ook de afvoer in.quote:
Zouden die programma's dan nog op tv zijnquote:Op vrijdag 16 september 2011 22:22 schreef Pisces29 het volgende:
Ik gok zo dat Aliyah over een jaar of 5 ook met VOH of Xfactor mee gaat doen, ongeacht of ze nu wint of niet
Ik pak mijn boekje erbij danquote:Op vrijdag 16 september 2011 22:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
We houden het op oefenen, no kids!
Zolang er geld te verdienen is: ja.quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:23 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Zouden die programma's dan nog op tv zijn
Tuurlijk....quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:23 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Zouden die programma's dan nog op tv zijn
Alliyah kan al bij de pedalen. Met haar handen.quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:24 schreef roos85 het volgende:
Maar euh de winnaar krijgt toch een auto??
Aaliyah met een autoquote:Op vrijdag 16 september 2011 22:24 schreef roos85 het volgende:
Maar euh de winnaar krijgt toch een auto??
Of net als Wesley staand auto rijdenquote:Op vrijdag 16 september 2011 22:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Alliyah kan al bij de pedalen. Met haar handen.
Over welke negerkinderen je het hebt...quote:
Nog vier keer en dan nog een reconstructie van het ongeluk.quote:
De kunst is om de fout te verbergen.quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dus omdat er een foutje in zit is ie dat niet meer? Dan kan iedereen wel naar huis, want iedereen heeft wel wat ergens gemist
Wat dat "neger" ermee te maken, snap ik ook niet zo ...quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:25 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Over welke negerkinderen je het hebt...
Aaliyah natuurlijkquote:Op vrijdag 16 september 2011 22:25 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Over welke negerkinderen je het hebt...
Ik zou ook niet weten hoe je een misstap kan camoufleren. Net als een valse noot, niet te doenquote:Op vrijdag 16 september 2011 22:26 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
De kunst is om de fout te verbergen.Het viel namelijk nogal op.
Kost ze vast veel moeite om niet over het ongeluk te praten.quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nog vier keer en dan nog een reconstructie van het ongeluk.
ze is toch een negerinnetje?quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:26 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Wat dat "neger" ermee te maken, snap ik ook niet zo ...
Wat heeft dat neger ermee te maken, maar nevermind...... i get you.quote:
Jij hebt zeker geen Holland in da hood gekeken? N woord is verboden voor blanken/pinda;squote:Op vrijdag 16 september 2011 22:27 schreef Guanabana het volgende:
[..]
ze is toch een negerinnetje?
Bedoel ik niet racistisch ofzo, duh!
Het heeft alleen niet echt ergens mee te maken ...quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:27 schreef Guanabana het volgende:
[..]
ze is toch een negerinnetje?
Bedoel ik niet racistisch ofzo, duh!
Plz Nigga, we aren't in tha hood!quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:27 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Wat heeft dat neger ermee te maken, maar nevermind...... i get you.
dat dusquote:Op vrijdag 16 september 2011 22:28 schreef TheVulture het volgende:
Het liefste zou ik zien: Boy; Get Ready of Aliyah
La The Voices
Welke?quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:28 schreef PatriQue89 het volgende:
L.A. the voices.. waar volgens mij maar 1 hetero in zit
vastgebonden aan de kont van Gordon?quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:28 schreef PatriQue89 het volgende:
Het is net zo'n ouderwetse pruik.quote:
Die langharige toch?quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:28 schreef PatriQue89 het volgende:
je hebt niks gemistquote:Op vrijdag 16 september 2011 22:28 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Het heeft alleen niet echt ergens mee te maken ...
Oh leuk, Gordon. Ik heb L.A. the Voices nog nooit gehoord eigenlijk.
richie toch?quote:
Nee, heeft niets met pinda's te maken. Als je een nigga bent in Amerika, dan mag alleen een nigga dat zeggen omdat het een soort geuzennaam is.quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:28 schreef roos85 het volgende:
[..]
Jij hebt zeker geen Holland in da hood gekeken? N woord is verboden voor blanken/pinda;s
What has been heard, cannot be unheardquote:Op vrijdag 16 september 2011 22:28 schreef Madame_Paon het volgende:
Oh leuk, Gordon. Ik heb L.A. the Voices nog nooit gehoord eigenlijk.
Richie, jaquote:Op vrijdag 16 september 2011 22:30 schreef loezzzje het volgende:
Ruben zit er ook in toch? 1ste x factor?
wie zitten er dan in?quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:28 schreef PatriQue89 het volgende:
jij hebt het goed begrepen homiequote:Op vrijdag 16 september 2011 22:30 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Nee, heeft niets met pinda's te maken. Als je een nigga bent in Amerika, dan mag alleen een nigga dat zeggen omdat het een soort geuzennaam is.
Een pinda is niet blank, maar ook geen nigga, dat dus. Of ik het het niet goed begrepen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |