Dus omdat er een foutje in zit is ie dat niet meer? Dan kan iedereen wel naar huis, want iedereen heeft wel wat ergens gemistquote:Op vrijdag 16 september 2011 22:21 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Er ging alleen wel iets mis. Dat was echt jammer, want ik vond het wel een winnaar.
Huh?quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:22 schreef Guanabana het volgende:
1. Kleine Baaschjes
2. Boy
3./care, maar geen opera of zingende negerinnetjes
We houden het op oefenen, no kids!quote:
Zoals de rest ook de afvoer in.quote:
Zouden die programma's dan nog op tv zijnquote:Op vrijdag 16 september 2011 22:22 schreef Pisces29 het volgende:
Ik gok zo dat Aliyah over een jaar of 5 ook met VOH of Xfactor mee gaat doen, ongeacht of ze nu wint of niet
Ik pak mijn boekje erbij danquote:Op vrijdag 16 september 2011 22:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
We houden het op oefenen, no kids!
Zolang er geld te verdienen is: ja.quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:23 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Zouden die programma's dan nog op tv zijn
Tuurlijk....quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:23 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Zouden die programma's dan nog op tv zijn
Alliyah kan al bij de pedalen. Met haar handen.quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:24 schreef roos85 het volgende:
Maar euh de winnaar krijgt toch een auto??
Aaliyah met een autoquote:Op vrijdag 16 september 2011 22:24 schreef roos85 het volgende:
Maar euh de winnaar krijgt toch een auto??
Of net als Wesley staand auto rijdenquote:Op vrijdag 16 september 2011 22:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Alliyah kan al bij de pedalen. Met haar handen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |