op wie?quote:
Het gaat zoals het gaat. Sommige dingen kun je niet tegenhouden.quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:18 schreef roos85 het volgende:
[..]
laat dat kind aub gewoon kind blijven en niet winnen vnv
Wat gebeurt er anders? Maakt ze haar lagere school niet meer af?quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:18 schreef roos85 het volgende:
[..]
laat dat kind aub gewoon kind blijven en niet winnen vnv
En dan niet die kinderen please.quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:19 schreef MissJ het volgende:
Ik denk dat NL voor Aliyah of de opera familie gaat.
Maar het zou wel origineel en leuk zijn als er een keer een dansact gaat winnen.
Inderdaad... maar vrees ook dat Alijah of de zingende Refo's gaan winnenquote:Op vrijdag 16 september 2011 22:19 schreef MissJ het volgende:
Maar het zou wel origineel en leuk zijn als er een keer een dansact gaat winnen.
Ik denk ook Aliyah / Opera óf die kleine kinderen, maar wel als 3e gok.quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:19 schreef MissJ het volgende:
Dat mist Aliyah dan mooi!quote:
Ik ga met jou mee.quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
En dan niet die kinderen please.
Maar Boy mag van mij winnen. Echt origineel en tof.
heb Boy helaas net gemist, maar in deze korte stukjes zie ik wel dat hij erg origineel en tof was ja! Dus die mag zeker winnen ja.quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
En dan niet die kinderen please.
Maar Boy mag van mij winnen. Echt origineel en tof.
Er ging alleen wel iets mis. Dat was echt jammer, want ik vond het wel een winnaar.quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:21 schreef MissJ het volgende:
[..]
heb Boy helaas net gemist, maar in deze korte stukjes zie ik wel dat hij erg origineel en tof was ja! Dus die mag zeker winnen ja.
geilquote:
Dus omdat er een foutje in zit is ie dat niet meer? Dan kan iedereen wel naar huis, want iedereen heeft wel wat ergens gemistquote:Op vrijdag 16 september 2011 22:21 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Er ging alleen wel iets mis. Dat was echt jammer, want ik vond het wel een winnaar.
Huh?quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:22 schreef Guanabana het volgende:
1. Kleine Baaschjes
2. Boy
3./care, maar geen opera of zingende negerinnetjes
We houden het op oefenen, no kids!quote:
Zoals de rest ook de afvoer in.quote:
Zouden die programma's dan nog op tv zijnquote:Op vrijdag 16 september 2011 22:22 schreef Pisces29 het volgende:
Ik gok zo dat Aliyah over een jaar of 5 ook met VOH of Xfactor mee gaat doen, ongeacht of ze nu wint of niet
Ik pak mijn boekje erbij danquote:Op vrijdag 16 september 2011 22:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
We houden het op oefenen, no kids!
Zolang er geld te verdienen is: ja.quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:23 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Zouden die programma's dan nog op tv zijn
Tuurlijk....quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:23 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Zouden die programma's dan nog op tv zijn
Alliyah kan al bij de pedalen. Met haar handen.quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:24 schreef roos85 het volgende:
Maar euh de winnaar krijgt toch een auto??
Aaliyah met een autoquote:Op vrijdag 16 september 2011 22:24 schreef roos85 het volgende:
Maar euh de winnaar krijgt toch een auto??
Of net als Wesley staand auto rijdenquote:Op vrijdag 16 september 2011 22:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Alliyah kan al bij de pedalen. Met haar handen.
Over welke negerkinderen je het hebt...quote:
Nog vier keer en dan nog een reconstructie van het ongeluk.quote:
De kunst is om de fout te verbergen.quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dus omdat er een foutje in zit is ie dat niet meer? Dan kan iedereen wel naar huis, want iedereen heeft wel wat ergens gemist
Wat dat "neger" ermee te maken, snap ik ook niet zo ...quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:25 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Over welke negerkinderen je het hebt...
Aaliyah natuurlijkquote:Op vrijdag 16 september 2011 22:25 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Over welke negerkinderen je het hebt...
Ik zou ook niet weten hoe je een misstap kan camoufleren. Net als een valse noot, niet te doenquote:Op vrijdag 16 september 2011 22:26 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
De kunst is om de fout te verbergen.Het viel namelijk nogal op.
Kost ze vast veel moeite om niet over het ongeluk te praten.quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nog vier keer en dan nog een reconstructie van het ongeluk.
ze is toch een negerinnetje?quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:26 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Wat dat "neger" ermee te maken, snap ik ook niet zo ...
Wat heeft dat neger ermee te maken, maar nevermind...... i get you.quote:
Jij hebt zeker geen Holland in da hood gekeken? N woord is verboden voor blanken/pinda;squote:Op vrijdag 16 september 2011 22:27 schreef Guanabana het volgende:
[..]
ze is toch een negerinnetje?
Bedoel ik niet racistisch ofzo, duh!
Het heeft alleen niet echt ergens mee te maken ...quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:27 schreef Guanabana het volgende:
[..]
ze is toch een negerinnetje?
Bedoel ik niet racistisch ofzo, duh!
Plz Nigga, we aren't in tha hood!quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:27 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Wat heeft dat neger ermee te maken, maar nevermind...... i get you.
dat dusquote:Op vrijdag 16 september 2011 22:28 schreef TheVulture het volgende:
Het liefste zou ik zien: Boy; Get Ready of Aliyah
La The Voices
Welke?quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:28 schreef PatriQue89 het volgende:
L.A. the voices.. waar volgens mij maar 1 hetero in zit
vastgebonden aan de kont van Gordon?quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:28 schreef PatriQue89 het volgende:
Het is net zo'n ouderwetse pruik.quote:
Die langharige toch?quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:28 schreef PatriQue89 het volgende:
je hebt niks gemistquote:Op vrijdag 16 september 2011 22:28 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Het heeft alleen niet echt ergens mee te maken ...
Oh leuk, Gordon. Ik heb L.A. the Voices nog nooit gehoord eigenlijk.
richie toch?quote:
Nee, heeft niets met pinda's te maken. Als je een nigga bent in Amerika, dan mag alleen een nigga dat zeggen omdat het een soort geuzennaam is.quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:28 schreef roos85 het volgende:
[..]
Jij hebt zeker geen Holland in da hood gekeken? N woord is verboden voor blanken/pinda;s
What has been heard, cannot be unheardquote:Op vrijdag 16 september 2011 22:28 schreef Madame_Paon het volgende:
Oh leuk, Gordon. Ik heb L.A. the Voices nog nooit gehoord eigenlijk.
Richie, jaquote:Op vrijdag 16 september 2011 22:30 schreef loezzzje het volgende:
Ruben zit er ook in toch? 1ste x factor?
wie zitten er dan in?quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:28 schreef PatriQue89 het volgende:
jij hebt het goed begrepen homiequote:Op vrijdag 16 september 2011 22:30 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Nee, heeft niets met pinda's te maken. Als je een nigga bent in Amerika, dan mag alleen een nigga dat zeggen omdat het een soort geuzennaam is.
Een pinda is niet blank, maar ook geen nigga, dat dus. Of ik het het niet goed begrepen.
quote:
Neinquote:Op vrijdag 16 september 2011 22:30 schreef iBenny het volgende:
[..]
Volgens mij is die zo homo als maar kan
Ik kan er ook best naar luisterenquote:Op vrijdag 16 september 2011 22:30 schreef TheVulture het volgende:
Het liedje vind ik best tof eigenlijk
Hun hoogtepunt?quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:32 schreef Klipnap het volgende:
Ze hebben hun doel kennelijk bereikt..
Gelukkig ben ik Pheno, aka Waldorf er ook nog. Waar is Cee, die is Statler!quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:33 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Nee, dat iedereen hun nummer leuk gaat vinden.
stem op boyquote:
Boy naar 3131quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:33 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Ik vergeet steeds het nummer maar daar komen de filmpjes weer
Heb ik al gedaanquote:
Nee, ik ga dan weer wat drinken halen en hotter than my daughter kijken.quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:35 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb zo'n vermoeden dat wie er ook wint, dat het halve topic in rep en roer is
net als vorig jaarquote:Op vrijdag 16 september 2011 22:35 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb zo'n vermoeden dat wie er ook wint, dat het halve topic in rep en roer is
zeker weten, gewoon omdat het kan omdat het Fok isquote:Op vrijdag 16 september 2011 22:35 schreef Pisces29 het volgende:
Voor mij omdat die schreeuwlelijk wintquote:Op vrijdag 16 september 2011 22:36 schreef MissJ het volgende:
[..]
zeker weten, gewoon omdat het kan omdat het Fok is
truequote:Op vrijdag 16 september 2011 22:36 schreef roos85 het volgende:
[..]
maar dat was een onterechte winnaar
SPOILER: McDonaldsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: McDonaldsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kentucky Fried ChickenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: En de PizzahutOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wie de neuk had ook alweer gewonnen? En leeft ie nog?quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:36 schreef roos85 het volgende:
[..]
maar dat was een onterechte winnaarOp dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa![]()
Roze, roze, rozequote:Op vrijdag 16 september 2011 22:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, ik ga dan weer wat drinken halen en hotter than my daughter kijken.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.![]()
De jury heeft geholpen.Door meer dan de helft van de acts winnaars te noemen.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn![]()
quote:Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4![]()
Ik vond het liedje van LA The Voices leuk
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:37 schreef iBenny het volgende:
SPOILER: McDonaldsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: McDonaldsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kentucky Fried ChickenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: En de PizzahutOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............![]()
quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:37 schreef iBenny het volgende:
SPOILER: McDonaldsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: McDonaldsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kentucky Fried ChickenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat zijn zij toch niet?SPOILER: En de PizzahutOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan mag Patries wel een grote toko huren als Boy daar met zijn hoepel moet rollen
Second that.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa![]()
quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:38 schreef Pisces29 het volgende:
Dan mag Patries wel een grote toko huren als Boy daar met zijn hoepel moet rollen
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.![]()
Opeens een andere huidskleur?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
ahhhquote:Op vrijdag 16 september 2011 22:37 schreef TheVulture het volgende:
Ik vond het liedje van LA The Voices leukEen Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Ik gok dat ze dat doet, haar ego moet er ook in passen.quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:38 schreef Pisces29 het volgende:
Dan mag Patries wel een grote toko huren als Boy daar met zijn hoepel moet rollenOp dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
Hij mag er gewoon een beetje staan, met z'n blote torsoquote:Op vrijdag 16 september 2011 22:38 schreef Pisces29 het volgende:
Dan mag Patries wel een grote toko huren als Boy daar met zijn hoepel moet rollen![]()
![]()
erg voor jequote:Op vrijdag 16 september 2011 22:37 schreef TheVulture het volgende:
Ik vond het liedje van LA The Voices leukKoel en donker bewaren![]()
Jennifer heeft haar haar geverfd? Maar dat is Jennifer toch helemaal niet?quote:There's a lesson that you always have to learn
LA The Voices vond ik verrassend goed.
Aliyah wint... het gaat om talent, en wanneer zij zo oud is als de rest is ze een ster.La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.![]()
quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik gok dat ze dat doet, haar ego moet er ook in passen.![]()
![]()
BOYYYYYYYYYYYYYYEen Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
daar ging mijn wijnquote:Op vrijdag 16 september 2011 22:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
![]()
Volgens mij is het idd niet Jenniferquote:Op vrijdag 16 september 2011 22:39 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Jennifer heeft haar haar geverfd? Maar dat is Jennifer toch helemaal niet?![]()
quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
![]()
quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:40 schreef iBenny het volgende:
[..]
Volgens mij is het idd niet Jennifer![]()
![]()
![]()
Cya. LaterOp dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
Linzy en Jennifer laatste. Terecht.There's a lesson that you always have to learn
Wie?Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
Come Correct.
Yuh, mijn dag is weer goed.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
LOLquote:Op vrijdag 16 september 2011 22:40 schreef MargrietV het volgende:
http://www.tvpremiere.nl/(...)nds-got-talent-2011/![]()
![]()
debuut album, zozo, goede spellingquote:Op vrijdag 16 september 2011 22:40 schreef MargrietV het volgende:
http://www.tvpremiere.nl/(...)nds-got-talent-2011/![]()
Ja, Nederland en dansen
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
dit zat ik me ook net te bedenken. Het gaat om het talent en ik vind dat Aliyah het grootste talent heeft.quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:39 schreef BVO het volgende:
LA The Voices vond ik verrassend goed.
Aliyah wint... het gaat om talent, en wanneer zij zo oud is als de rest is ze een ster.The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Zinzi en Evert Jan hadden moeten winnen.![]()
![]()
come on boyEen Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Heftruck om de jurken van de familie te verplaatsen.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
Zo'n kind, in één week een album bij elkaar laten zingenquote:Op vrijdag 16 september 2011 22:41 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
debuut album, zozo, goede spelling![]()
![]()
nahquote:Op vrijdag 16 september 2011 22:42 schreef Madame_Paon het volgende:
Zinzi en Evert Jan hadden moeten winnen.![]()
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
quote:
Aub geen bijbelverkopersOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Lol dat ook jaquote:Op vrijdag 16 september 2011 22:42 schreef StephanL het volgende:
[..]
Zo'n kind, in één week een album bij elkaar laten zingen![]()
Ah net als alle andere 1000 winnaars van talentenjachten?quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:39 schreef BVO het volgende:
Aliyah wint... het gaat om talent, en wanneer zij zo oud is als de rest is ze een ster.
Geen opera.
Halleluja!Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
![]()
boy come on!!!!!!!!!!!!!!Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:43 schreef PatriQue89 het volgende:
BOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYKoel en donker bewaren![]()
Over 5 jaar speelt ze in een musical van Joop van den Endequote:Op vrijdag 16 september 2011 22:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ah net als alle andere 1000 winnaars van talentenjachten?![]()
![]()
Daar sta je dan, met je half ontblote torso, naast een klein meisje.Wat mot je, vroeg ze dan en zette alsnog een slotje.
Ga toch weg gek, zeiken doe je maar in feedback.
Soms kreeg ze van alles naar haar hoofd. Cholera, tyfus en ebola.
Doe mij maar een Whoppermenu. Met cola. ©Biogarde![]()
van mij mogen ze beiden winnenThe best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Hopelijk wint Boy
voor deze keer hup tienermeisjesquote:Op vrijdag 16 september 2011 22:42 schreef Klipnap het volgende:
Hup boy!
Alle tienermeisjes stemmen soberzo op hem.Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Morgen in de Telegraaf: Boy is pedo.quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:43 schreef Janetje het volgende:
Daar sta je dan, met je half ontblote torso, naast een klein meisje.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
Nahquote:Op vrijdag 16 september 2011 22:43 schreef roos85 het volgende:
[..]
nr 3 had de popparazzi crew moeten zijn![]()
![]()
het is vast God's wilquote:Op vrijdag 16 september 2011 22:43 schreef kwakz0r het volgende:
ohhhh wat zullen ze teleurgesteld zijn!!!![]()
![]()
Boy al knap dat ie daar staat
Wel, jij danshatert!quote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
Boy is wel homo denk ik
die meid heeft het niet meerThe best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Nou dat kind blij, klaar.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
Aliyah?There's a lesson that you always have to learn
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Aliyah....
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
She did it.
En terecht.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............![]()
![]()
BOEEEEEEEEEEEEEEEEEE
<insert krijs>Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
ALIYAH!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Graagquote:Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
jaaaaaaaaaaaa dat heb ik voorspeld!!! En terecht vind ik![]()
![]()
nederland is pedo
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Bianca Ryan, eat your heart out.There's a lesson that you always have to learn
En nu horen we er nooit meer wat van
Want mensen hebben alleen maar op haar gestemd omdat het een kind is?quote:
Niet omdat ze toevallig heel goed kan zingen?There's a lesson that you always have to learn
dit is de laatste keer dat ik naar hgt kijk
Alleen als ze de trein mist krijst ze de machinist naquote:Op vrijdag 16 september 2011 22:45 schreef Pisces29 het volgende:
En nu horen we er nooit meer wat vanOp dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
Schreeuwmeisje heeft gewonnen...![]()
![]()
![]()
Die arme Boy staat daar zo rustig.. Sympathieke gozert. Jammer.. Die had moeten winnen.Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.![]()
Ja.quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:45 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Want mensen hebben alleen maar op haar gestemd omdat het een kind is?Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
Wat een klets weerTypisch weer dat een klein lief snoezig kind wint
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"![]()
twitter:LeonieMeijer twitterde op vrijdag 16-09-2011 om 22:45:29Boy mag wel bij mij komen uithuilen #knipoogtweet reageer retweet
Forum Opties Forumhop: Hop naar: