Gelukkig ben ik Pheno, aka Waldorf er ook nog. Waar is Cee, die is Statler!quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:33 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Nee, dat iedereen hun nummer leuk gaat vinden.
stem op boyquote:
Boy naar 3131quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:33 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Ik vergeet steeds het nummer maar daar komen de filmpjes weer
Heb ik al gedaanquote:
Nee, ik ga dan weer wat drinken halen en hotter than my daughter kijken.quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:35 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb zo'n vermoeden dat wie er ook wint, dat het halve topic in rep en roer is
net als vorig jaarquote:Op vrijdag 16 september 2011 22:35 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb zo'n vermoeden dat wie er ook wint, dat het halve topic in rep en roer is
zeker weten, gewoon omdat het kan omdat het Fok isquote:Op vrijdag 16 september 2011 22:35 schreef Pisces29 het volgende:
Voor mij omdat die schreeuwlelijk wintquote:Op vrijdag 16 september 2011 22:36 schreef MissJ het volgende:
[..]
zeker weten, gewoon omdat het kan omdat het Fok is
truequote:Op vrijdag 16 september 2011 22:36 schreef roos85 het volgende:
[..]
maar dat was een onterechte winnaar
SPOILER: McDonaldsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: McDonaldsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kentucky Fried ChickenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: En de PizzahutOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wie de neuk had ook alweer gewonnen? En leeft ie nog?quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:36 schreef roos85 het volgende:
[..]
maar dat was een onterechte winnaarOp dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa![]()
Roze, roze, rozequote:Op vrijdag 16 september 2011 22:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, ik ga dan weer wat drinken halen en hotter than my daughter kijken.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: