Carlislequote:
Overal en nergensquote:Op vrijdag 16 september 2011 21:24 schreef DeLuna het volgende:
Ik wil ook een keer naar opera. Waar vind je zo iets?
Jaquote:
Hij heeft zijn kaarsenstandaards meegenomenquote:Op vrijdag 16 september 2011 21:25 schreef Karina het volgende:
Nou hij heeft zijn Domineepak al aan.
Kun je dat niet uitschakelen?quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zag post 302 staan... dus ik denk: ik ben weer door het slotje heengegaan
Moet ik voor je stemmen?quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:25 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik wou dat ik in NL was en kon stemmen
Opgegroeid met Zinzi èn zat bij haar op hetzelfde circus voor jaren.
Ik ookquote:Op vrijdag 16 september 2011 21:25 schreef just me het volgende:
Die vrouwen krijgen het ene orgasme na het andere,
Dus datquote:Op vrijdag 16 september 2011 21:26 schreef Guanabana het volgende:
Tja, ik heb er niks mee.
Verschrikkelijk
Nee. En als het zo snel gaat dan ga je er weleens doorheen per ongeluk.quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:26 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Kun je dat niet uitschakelen?
Zou tof zijnquote:
dat dusquote:Op vrijdag 16 september 2011 21:26 schreef Guanabana het volgende:
Tja, ik heb er niks mee.
Verschrikkelijk
nee, dat kan niet. Opletten, maar bij snelle livechats is dat onmogelijkquote:Op vrijdag 16 september 2011 21:26 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Kun je dat niet uitschakelen?
Wacht ff heurquote:Op vrijdag 16 september 2011 21:27 schreef tong80 het volgende:
Als het mijn kat was zou ik hem dwars door de dubbele glazen heen gooien. één voor één.
Waar is je kat nu dan ?quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:27 schreef tong80 het volgende:
Als het mijn kat was zou ik hem dwars door de dubbele glazen heen gooien. één voor één.
Komt vanzelf.quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:27 schreef loezzzje het volgende:
Ze hebben het nog niet over het ongeluk gehad.
quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:27 schreef loezzzje het volgende:
Ze hebben het nog niet over het ongeluk gehad.
Strontpubliek.quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:27 schreef iBenny het volgende:
https://twitter.com/search/hgt
Ik ga stuk![]()
Zijn idd allemaal andere dingenquote:Op vrijdag 16 september 2011 21:28 schreef ThunderBitch het volgende:
Ik vind het eigenlijk moeilijk om te moeten kiezen tussen verschillende soorten acts.
ditquote:Op vrijdag 16 september 2011 21:28 schreef ThunderBitch het volgende:
Ik vind het eigenlijk moeilijk om te moeten kiezen tussen verschillende soorten acts.
Patries.quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:28 schreef borisz het volgende:
Tijd om met een uurtje vertraging te gaan kijken. Kan je reclames en patricia doorzappen
Tienduizenden mensen is wel héél overdreven.quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:29 schreef tong80 het volgende:
Patricia zo kunnen tienduizend mensen zingen in Nederland
Dat jij niet kunt zingen en het daarmee vergelijkt
Ik krijg echt hele enge gedachten bij die man.quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:29 schreef TheVulture het volgende:
Oh echt het zal je vader zijn.... met zijn gereformeerde kakhoofd
Ik las het ook, om te gieren.....quote:
nee, juist omdat het geen opera is maar opgepimpte andrea bocelli rotzooi. maar dat is altijd bij dit soort programma's... paul pottsquote:Op vrijdag 16 september 2011 21:20 schreef Madame_Paon het volgende:
Waar eigenlijk al die haat op Opera Familia?
Alleen maar omdat het opera is?
quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:29 schreef TheVulture het volgende:
Ja zoveel mensen vallen er niet wekelijks met hun ballen op de stang van hun fietsquote:Op vrijdag 16 september 2011 21:29 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Tienduizenden mensen is wel héél overdreven.
De vrouwen dan?quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:30 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja zoveel mensen vallen er niet wekelijks met hun ballen op de stang van hun fiets
Dan moet je de eerste helft weggooien, het andere is niet zoet.quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:30 schreef PatriQue89 het volgende:
Bah... mijn wijn is goor.. Er stond halfzoet bij... maar glazuur springt me van m'n tanden!
Ik ben er ondertussen al aan gewend.quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:31 schreef DeLuna het volgende:
Oke, te veel negativiteit in dit topic. Again. Ik ben weg hier.
Je weet zeker dat het niet aan de familie lag?quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:30 schreef PatriQue89 het volgende:
Bah... mijn wijn is goor.. Er stond halfzoet bij... maar glazuur springt me van m'n tanden!
quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:29 schreef TheVulture het volgende:
quote:Bedankt voor je stem op Zinzi & Evertjan. Blijf hen steunen!
*Kijk acts van HGT terug op je smartphone, download de gratis: Sizz.nl
quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:31 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Je weet zeker dat het niet aan de familie lag?
welkom op Fokquote:Op vrijdag 16 september 2011 21:31 schreef DeLuna het volgende:
Oke, te veel negativiteit in dit topic. Again. Ik ben weg hier.
Jij bent de positiviteit zelve?quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:31 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ik ben er ondertussen al aan gewend.
quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan moet je de eerste helft weggooien, het andere is niet zoet.
woah je bent de bestequote:
Nee.quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jij bent de positiviteit zelve?
Ik vind het hier wel dramatisch. Als ik zou willen kan ik hier users er tussenuit pikken die over iedere act wel iets negatiefs te zeggen hebben.quote:
quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:33 schreef Karina het volgende:
Dit stukje vind ik dan wel weer leuk, met die groep erbij.
Dan heb je mij nog nooit zien dansenquote:Op vrijdag 16 september 2011 21:33 schreef Pisces29 het volgende:
Iedereen in dit topic kan dit soort danspasjes wel, dus naar huis graag
quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:33 schreef kwakz0r het volgende:
oeh! roomboterkruidnootjes *afgeleid*
Yeah right.quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:33 schreef Pisces29 het volgende:
Die bewonderde blikken naar elkaar tijdens het zingen... *ril*quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:28 schreef Karina het volgende:
Ze staan er ook zo braaf bijuh vreselijk.
Ik dans alleen zo als ik iets teveel hete pepers heb gegeten en mijn water op isquote:Op vrijdag 16 september 2011 21:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Dan heb je mij nog nooit zien dansen
LOLquote:Op vrijdag 16 september 2011 21:34 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik dans alleen zo als ik iets teveel hete pepers heb gegeten en mijn water op is
Alleen als ik met mijn duim tussen de deur heb gezeten.quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:33 schreef Pisces29 het volgende:
Nou die groep jongens, die doen acts waar ze over de kop gaan, beetje majorette pasjes kom op zegquote:
die negerinnen lagen er toch al uit?quote:
quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:35 schreef TheVulture het volgende:
[..]
die negerinnen lagen er toch al uit?
Ik wil wel een filmpje van jou zien waarin jij dat ook doet. Tot dan wordt je reactie verworpen.quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nou die groep jongens, die doen acts waar ze over de kop gaan, beetje majorette pasjes kom op zeg
Niet echt.quote:
Dat dus....quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Dan vond ik die kindjes beter, voor hun leeftijd.
Ik heb jaren jazzballet gedaan. Enneh als je het zo negatief vindt, scrol je verderquote:Op vrijdag 16 september 2011 21:35 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik wil wel een filmpje van jou zien waarin jij dat ook doet. Tot dan wordt je reactie verworpen.
Dat heb ik vorig jaar al gedaan. Mijn waldorf & statler-imitatie was op zich goed, maar ik moest aan mijn podiumact werken.quote:
quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat heb ik vorig jaar al gedaan. Mijn waldorf & statler-imitatie was op zich goed, maar ik moest aan mijn podiumact werken.
Ja, ik ken ook mensen die al jaren iets doen maar er niks van bakken.quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb jaren jazzballet gedaan. Enneh als je het zo negatief vindt, scrol je verder
Wat moet ik doen dan?quote:
Het is ook geen meisjesnaamquote:Op vrijdag 16 september 2011 21:37 schreef Karina het volgende:
Rare naam eigenlijk Boy, je noemt je kind toch niet Jongen?
Ja! Echt.quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:38 schreef Karina het volgende:
[..]
heb je ook meisjes die Girl heten?
Zo zijn er mensen die hun kinderen max noemen. Wel rot in het vliegtuig, als je max gewicht hebt.quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:37 schreef Karina het volgende:
Rare naam eigenlijk Boy, je noemt je kind toch niet Jongen?
Ik houd niet zo van dansen.quote:
quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zo zijn er mensen die hun kinderen max noemen. Wel rot in het vliegtuig, als je max gewicht hebt.
Onderschat tienermoeders in een gemiddelde achterstandswijk nietquote:Op vrijdag 16 september 2011 21:38 schreef Karina het volgende:
[..]
wij hebben op school een tweeling met een onuitsprekelijke naam, moeder noemt ze nu ook jongen en meisjequote:Op vrijdag 16 september 2011 21:38 schreef Karina het volgende:
[..]
dat is ook primaquote:Op vrijdag 16 september 2011 21:39 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ik houd niet zo van dansen.![]()
Dan ga ik wel zingen. Leuk voor het leedvermaak.
whehehquote:Op vrijdag 16 september 2011 21:40 schreef PatriQue89 het volgende:
Hij ziet er wel een beetje als een foute chippendale uit nu..
Weer dat plafond he, misschien moet je je bovenbuurman uitkopen.quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:40 schreef TheVulture het volgende:
Het is dat mijn huis te klein is voor zo'n ring
Hoe heet dat tegenwoordig ook alweer? Iets met panga?quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:41 schreef PatriQue89 het volgende:
Maar, eigenlijk mag datde pret niet drukken..
ff fappen, brb!
Nee, dat is een vis.quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Hoe heet dat tegenwoordig ook alweer? Iets met panga?
Pagga slaan, geloof ikquote:Op vrijdag 16 september 2011 21:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Hoe heet dat tegenwoordig ook alweer? Iets met panga?
maar het spettert welquote:
Hoe vind je Boyd dan trouwens? Dat heb je ook!quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Hij loenst wel af en toequote:
Dat gaat dan nog wel. Maar Boy als je 40 bent bijvoorbeeldquote:Op vrijdag 16 september 2011 21:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hoe vind je Boyd dan trouwens? Dat heb je ook!
Zinzi en Evert Jan vond ik dit keer beter.quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:42 schreef Pheno het volgende:
Boy moet winnen. Hij laat tenminste iets nieuws zien ipv dansende koters die Thriller heruitvinden
Opgeblazen gevoel?quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:44 schreef iBenny het volgende:
Nu heb ik K P - Firework in mijn hoofd
Die kuil is toch al een afwijkingquote:Op vrijdag 16 september 2011 21:44 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Iets afwijkends is schattigg..
quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:44 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Iets afwijkends is schattigg..
Voel je je als een plastic zak?quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:44 schreef iBenny het volgende:
Nu heb ik K P - Firework in mijn hoofd
Huhquote:Op vrijdag 16 september 2011 21:44 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Voel je je als een plastic zak?
Boeiend hey, damnquote:Op vrijdag 16 september 2011 21:44 schreef Karina het volgende:
Ja dat gat in zijn borst is wel minder...
het was een jongen hoor en hij heeft geen kut! Hij stond ook niet voor lulquote:
Ach.. ik vind het heerlijk allemaalquote:Op vrijdag 16 september 2011 21:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die kuil is toch al een afwijking
Beter een gat in je borst dan een borst in je gat.quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:44 schreef Karina het volgende:
Ja dat gat in zijn borst is wel minder...
Vorige keer was hij beter.quote:
Geloof het niet nee..quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:44 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Zijn ogen zijn ook mooi, dat zijn toch geen lenzen ofwel?
Sympathiek denk ik jaquote:
Do you ever feel like a plastic bagquote:
Ooooooooooohw zoquote:Op vrijdag 16 september 2011 21:46 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Do you ever feel, like a plastic bag..
TSJONGE JONGE BENNY!
Tl;dr;quote:
Dat is de songtekst van dat lied.quote:
Twee carltons voor je begripquote:
Zonde van je stem.quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:48 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik stem nooit... maar ik ben bang dat ik toch even moet stemmen op ons Boyke
tuurlijk heeft ze datquote:Op vrijdag 16 september 2011 21:49 schreef iBenny het volgende:
Aliyaah heeft wel het meest gunstige moment gekregen om op te treden.
Dat kind moet optakken!quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:49 schreef iBenny het volgende:
Wat let je, stuur hem een tweet.quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:49 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik zou liever ook wat anders doen met Boyke.. maarja..
Dat deden die ukkies de vorige keer, nu helaas nietquote:Op vrijdag 16 september 2011 21:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Twee carltons voor je begrip
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Dat zingen? Zonde van haar stem.quote:
quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:49 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Wat let je, stuur hem een tweet.
Ja idd,eigenlijk zou jeook tegen moeten kunnen stemmenquote:Op vrijdag 16 september 2011 21:49 schreef iBenny het volgende:
Ze zal het nodig hebbenquote:Op vrijdag 16 september 2011 21:49 schreef iBenny het volgende:
Dan stem ik tegen Linzy en Jennifer.quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:50 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Ja idd,eigenlijk zou jeook tegen moeten kunnen stemmen
Ik zag geen vriendin in het filmpje. Go your gangquote:Op vrijdag 16 september 2011 21:49 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik zou liever ook wat anders doen met Boyke.. maarja..
+1 en -1 ?quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:50 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Ja idd,eigenlijk zou jeook tegen moeten kunnen stemmen
en ik tegen opera familiaquote:Op vrijdag 16 september 2011 21:50 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Dan stem ik tegen Linzy en Jennifer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |