Ik vind het hier wel dramatisch. Als ik zou willen kan ik hier users er tussenuit pikken die over iedere act wel iets negatiefs te zeggen hebben.quote:
quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:33 schreef Karina het volgende:
Dit stukje vind ik dan wel weer leuk, met die groep erbij.
Dan heb je mij nog nooit zien dansenquote:Op vrijdag 16 september 2011 21:33 schreef Pisces29 het volgende:
Iedereen in dit topic kan dit soort danspasjes wel, dus naar huis graag
quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:33 schreef kwakz0r het volgende:
oeh! roomboterkruidnootjes *afgeleid*
Yeah right.quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:33 schreef Pisces29 het volgende:
Die bewonderde blikken naar elkaar tijdens het zingen... *ril*quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:28 schreef Karina het volgende:
Ze staan er ook zo braaf bijuh vreselijk.
Ik dans alleen zo als ik iets teveel hete pepers heb gegeten en mijn water op isquote:Op vrijdag 16 september 2011 21:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Dan heb je mij nog nooit zien dansen
LOLquote:Op vrijdag 16 september 2011 21:34 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik dans alleen zo als ik iets teveel hete pepers heb gegeten en mijn water op is
Alleen als ik met mijn duim tussen de deur heb gezeten.quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:33 schreef Pisces29 het volgende:
Nou die groep jongens, die doen acts waar ze over de kop gaan, beetje majorette pasjes kom op zegquote:
die negerinnen lagen er toch al uit?quote:
quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:35 schreef TheVulture het volgende:
[..]
die negerinnen lagen er toch al uit?
Ik wil wel een filmpje van jou zien waarin jij dat ook doet. Tot dan wordt je reactie verworpen.quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nou die groep jongens, die doen acts waar ze over de kop gaan, beetje majorette pasjes kom op zeg
Niet echt.quote:
Dat dus....quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Dan vond ik die kindjes beter, voor hun leeftijd.
Ik heb jaren jazzballet gedaan. Enneh als je het zo negatief vindt, scrol je verderquote:Op vrijdag 16 september 2011 21:35 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik wil wel een filmpje van jou zien waarin jij dat ook doet. Tot dan wordt je reactie verworpen.
Dat heb ik vorig jaar al gedaan. Mijn waldorf & statler-imitatie was op zich goed, maar ik moest aan mijn podiumact werken.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |