Carlislequote:
Overal en nergensquote:Op vrijdag 16 september 2011 21:24 schreef DeLuna het volgende:
Ik wil ook een keer naar opera. Waar vind je zo iets?
Jaquote:
Hij heeft zijn kaarsenstandaards meegenomenquote:Op vrijdag 16 september 2011 21:25 schreef Karina het volgende:
Nou hij heeft zijn Domineepak al aan.
Kun je dat niet uitschakelen?quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zag post 302 staan... dus ik denk: ik ben weer door het slotje heengegaan
Moet ik voor je stemmen?quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:25 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik wou dat ik in NL was en kon stemmen
Opgegroeid met Zinzi èn zat bij haar op hetzelfde circus voor jaren.
Ik ookquote:Op vrijdag 16 september 2011 21:25 schreef just me het volgende:
Die vrouwen krijgen het ene orgasme na het andere,
Dus datquote:Op vrijdag 16 september 2011 21:26 schreef Guanabana het volgende:
Tja, ik heb er niks mee.
Verschrikkelijk
Nee. En als het zo snel gaat dan ga je er weleens doorheen per ongeluk.quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:26 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Kun je dat niet uitschakelen?
Zou tof zijnquote:
dat dusquote:Op vrijdag 16 september 2011 21:26 schreef Guanabana het volgende:
Tja, ik heb er niks mee.
Verschrikkelijk
nee, dat kan niet. Opletten, maar bij snelle livechats is dat onmogelijkquote:Op vrijdag 16 september 2011 21:26 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Kun je dat niet uitschakelen?
Wacht ff heurquote:Op vrijdag 16 september 2011 21:27 schreef tong80 het volgende:
Als het mijn kat was zou ik hem dwars door de dubbele glazen heen gooien. één voor één.
Waar is je kat nu dan ?quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:27 schreef tong80 het volgende:
Als het mijn kat was zou ik hem dwars door de dubbele glazen heen gooien. één voor één.
Komt vanzelf.quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:27 schreef loezzzje het volgende:
Ze hebben het nog niet over het ongeluk gehad.
quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:27 schreef loezzzje het volgende:
Ze hebben het nog niet over het ongeluk gehad.
Strontpubliek.quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:27 schreef iBenny het volgende:
https://twitter.com/search/hgt
Ik ga stuk![]()
Zijn idd allemaal andere dingenquote:Op vrijdag 16 september 2011 21:28 schreef ThunderBitch het volgende:
Ik vind het eigenlijk moeilijk om te moeten kiezen tussen verschillende soorten acts.
ditquote:Op vrijdag 16 september 2011 21:28 schreef ThunderBitch het volgende:
Ik vind het eigenlijk moeilijk om te moeten kiezen tussen verschillende soorten acts.
Patries.quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:28 schreef borisz het volgende:
Tijd om met een uurtje vertraging te gaan kijken. Kan je reclames en patricia doorzappen
Tienduizenden mensen is wel héél overdreven.quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:29 schreef tong80 het volgende:
Patricia zo kunnen tienduizend mensen zingen in Nederland
Dat jij niet kunt zingen en het daarmee vergelijkt
Ik krijg echt hele enge gedachten bij die man.quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:29 schreef TheVulture het volgende:
Oh echt het zal je vader zijn.... met zijn gereformeerde kakhoofd
Ik las het ook, om te gieren.....quote:
nee, juist omdat het geen opera is maar opgepimpte andrea bocelli rotzooi. maar dat is altijd bij dit soort programma's... paul pottsquote:Op vrijdag 16 september 2011 21:20 schreef Madame_Paon het volgende:
Waar eigenlijk al die haat op Opera Familia?
Alleen maar omdat het opera is?
quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:29 schreef TheVulture het volgende:
Ja zoveel mensen vallen er niet wekelijks met hun ballen op de stang van hun fietsquote:Op vrijdag 16 september 2011 21:29 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Tienduizenden mensen is wel héél overdreven.
De vrouwen dan?quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:30 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja zoveel mensen vallen er niet wekelijks met hun ballen op de stang van hun fiets
Dan moet je de eerste helft weggooien, het andere is niet zoet.quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:30 schreef PatriQue89 het volgende:
Bah... mijn wijn is goor.. Er stond halfzoet bij... maar glazuur springt me van m'n tanden!
Ik ben er ondertussen al aan gewend.quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:31 schreef DeLuna het volgende:
Oke, te veel negativiteit in dit topic. Again. Ik ben weg hier.
Je weet zeker dat het niet aan de familie lag?quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:30 schreef PatriQue89 het volgende:
Bah... mijn wijn is goor.. Er stond halfzoet bij... maar glazuur springt me van m'n tanden!
quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:29 schreef TheVulture het volgende:
quote:Bedankt voor je stem op Zinzi & Evertjan. Blijf hen steunen!
*Kijk acts van HGT terug op je smartphone, download de gratis: Sizz.nl
quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:31 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Je weet zeker dat het niet aan de familie lag?
welkom op Fokquote:Op vrijdag 16 september 2011 21:31 schreef DeLuna het volgende:
Oke, te veel negativiteit in dit topic. Again. Ik ben weg hier.
Jij bent de positiviteit zelve?quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:31 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ik ben er ondertussen al aan gewend.
quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan moet je de eerste helft weggooien, het andere is niet zoet.
woah je bent de bestequote:
Nee.quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jij bent de positiviteit zelve?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |