Liever zij dan Linzy en Jennifer (quote:
Staan die nummers ook ergens? Want anders heb het nog geen nut. Waarom kunnen ze niet als altijd doenquote:Op vrijdag 16 september 2011 21:13 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Je kan toch nu al op die anderen stemmen ook?
Bij het eurovisie songfestival melken ze altijd over goeie plekken, ben benieuwd of het uitmaakt of je hier op 1 of als laatste je act mag doenquote:Op vrijdag 16 september 2011 21:12 schreef loezzzje het volgende:
Dit is toch niet eerlijk dat je al kan stemmen? Dan kan Get Ready meer stemmen krijgen dan de laatste
Nee, iedereen boven dat kind.quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:14 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Liever zij dan Linzy en Jennifer ().
Maar het liefst Zinzi en Evertjan, Boy of Opera Familia.
Ik heb geen idee, op internet niet? Ik kom nooit op de HGT site.quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:14 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Staan die nummers ook ergens? Want anders heb het nog geen nut. Waarom kunnen ze niet als altijd doen
Volgens mij is het wel bewezen dat als eerste gaan niet goed is want dan is iedereen nog aan het inschakelen.quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Bij het eurovisie songfestival melken ze altijd over goeie plekken, ben benieuwd of het uitmaakt of je hier op 1 of als laatste je act mag doen
Die hele toko moet kapot!quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:17 schreef Pheno het volgende:
He, Jumbo had eerst 250 winkels, nu minder! Ik wil ook "dag Jumbo"-reclames
He, nu ook in Harderwijk!quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:17 schreef Pheno het volgende:
He, Jumbo had eerst 250 winkels, nu minder! Ik wil ook "dag Jumbo"-reclames
Zo kut als ie schaatst waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:19 schreef TheVulture het volgende:
Hoe kut spreekt Mark Tuitert toch telkens Bueno uit
zo kut schaatst hij niet hoorquote:Op vrijdag 16 september 2011 21:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zo kut als ie schaatst waarschijnlijk.
Olympisch kampioen worden is idd kut.quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zo kut als ie schaatst waarschijnlijk.
Oh ff opletten volgende keerquote:Op vrijdag 16 september 2011 21:19 schreef TheVulture het volgende:
Hoe kut spreekt Mark Tuitert toch telkens Bueno uit
Geen haat hier hoor.quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:20 schreef Madame_Paon het volgende:
Waar eigenlijk al die haat op Opera Familia?
Alleen maar omdat het opera is?
Nee... ik studeer nu weer ipv werk.. dus heb andere reistijdenquote:Op vrijdag 16 september 2011 21:20 schreef roos85 het volgende:
[..]
heb je de trein autist nog gepest?
Nee ik vind die mensen niet leuk.quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:20 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik vind het zo'n enge familie, met name de vaderquote:Op vrijdag 16 september 2011 21:20 schreef Madame_Paon het volgende:
omdat het Fok isquote:Op vrijdag 16 september 2011 21:20 schreef Madame_Paon het volgende:
Hier ook niet.quote:
Oh god, ik voel het al hangen... "dit seizoen is het talent hoger dan ooit"quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:21 schreef iBenny het volgende:
The Voice wordt idd een stuk beter dan vorig seizoen
JAquote:Op vrijdag 16 september 2011 21:22 schreef TheVulture het volgende:
Ik krijg bij die kerel van Opera Familia een heel naar Evangelisch gevoel
Eigenlijk een sneer naar de oud-kandidaten.quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh god, ik voel het al hangen... "dit seizoen is het talent hoger dan ooit"
Omdat....quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:20 schreef Madame_Paon het volgende:
ja dat! Ik zie hem zo in Amerika in zo een kerk.quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:22 schreef TheVulture het volgende:
Ik krijg bij die kerel van Opera Familia een heel naar Evangelisch gevoel
Ik ook.quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:21 schreef MissJ het volgende:
[..]
omdat het Fok is![]()
Ik vind ze erg goed en ik vind Aliyah ook erg goed en ik durf het nog toe te geven ook hier
oh echt? wat studeer je?quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:21 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Nee... ik studeer nu weer ipv werk.. dus heb andere reistijden
Ik was bij de battles en het was echt beterquote:Op vrijdag 16 september 2011 21:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat zeggen ze letterlijk altijdquote:Op vrijdag 16 september 2011 21:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ze verbieden het roken ervan al zo goed als!quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:23 schreef Pisces29 het volgende:
En de naam Belinda moet je natuurlijk gewoon verbieden
Het zijn van die lui die je op zondagmorgen keihard je voordeur in hun gezicht flikkertquote:
Jep, elke seizoen weer.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |