doet ze ook echt expresquote:Op vrijdag 16 september 2011 20:51 schreef Madame_Paon het volgende:
Karina, post niet door het slotje heen.
Trainen gebeurt dan vooral s'ochtends van 6 tot 7 en zondagmiddag dus nog tijd zat voor andere dingen. Maar kind moet het wel willen natuurlijk.quote:
Het was ook niet serieus bedoeld ...quote:
Dit dusquote:Op vrijdag 16 september 2011 20:52 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind dit nu al gewoon ontzettend tof
je bent jaloers?quote:
Dat. Ik vond het de vorige keer leuker. Maar ja, het is schattig en zoquote:Op vrijdag 16 september 2011 20:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik haat ze niet, maar ik houd er niet van. Ik vind dit ook minder leuk dan de vorige keren.
quote:Op vrijdag 16 september 2011 20:53 schreef Pisces29 het volgende:
Veel minder leuk dan vorige keer, jammer
Ik ben niet zo van schattigquote:Op vrijdag 16 september 2011 20:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat. Ik vond het de vorige keer leuker. Maar ja, het is schattig en zo
Choreo is een beetje minder gekozen, kunnen zij niks aan doenquote:Op vrijdag 16 september 2011 20:53 schreef Karina het volgende:
Nee, ik vind dit ook veel minder dan vorige keer.
Nee, het is een jeugdtrauma.quote:
Daar ben ik het helemaal mee eensquote:
Ho ho, vorige week was iedereen boos dat commentaar bij MNI bij kinderen niet kritisch isquote:
quote:
Nee ik bedoel: jullie gaan winnen moet hij niet zeggen.quote:Op vrijdag 16 september 2011 20:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ho ho, vorige week was iedereen boos dat commentaar bij MNI bij kinderen niet kritisch is
Ohquote:Op vrijdag 16 september 2011 20:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee ik bedoel: jullie gaan winnen moet hij niet zeggen.
Het is best vaak herhaald.quote:
Boy is met kippenborst.quote:Op vrijdag 16 september 2011 20:58 schreef Pisces29 het volgende:
Was dit die jongen met dat plukje shag tussen zijn tieten? Oh nee dat was Boy zeker
quote:
JAquote:
Boyquote:Op vrijdag 16 september 2011 20:59 schreef Klipnap het volgende:
Ik wil dat die hoepelgozer wint. Hoe heet hij?
Boyquote:Op vrijdag 16 september 2011 20:59 schreef Klipnap het volgende:
Ik wil dat die hoepelgozer wint. Hoe heet hij?
quote:Op vrijdag 16 september 2011 20:56 schreef Pisces29 het volgende:
De MJ moves deden ze wel strak
Jammer geen Carlton moves ook
Ik denk enkel aan de sieradenquote:
Dat is ook een sieradenmerk! Zinziiiii van die reclame met Kim Feenstra en Fatima huppeldepup/.quote:
Je kunt het in ieder geval proberen... en als je valt kun je daarna alles heel soepel bewegen, de kans dat je het dan voelt is alleen minderquote:Op vrijdag 16 september 2011 20:59 schreef DeLuna het volgende:
Dit wil ik ook kunnen man. Maar ik ben vast al te oud om ooit nog zo lenig te kunnen worden
Au..quote:Op vrijdag 16 september 2011 20:59 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Je kunt het in ieder geval proberen... en als je valt kun je daarna alles heel soepel bewegen, de kans dat je het dan voelt is alleen minder
ja, echt supervet!quote:
ze is ook roodharig hè, die bruinen niet zo snelquote:Op vrijdag 16 september 2011 21:01 schreef amaranta het volgende:
Alleen welmerge melkfleskes dat mesje
Jep, dan wordt het snel saai.. zeker als het niet je ding is.quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:01 schreef Karina het volgende:
Heel knap maar de overgangen mogen van mij wat vlotter (alsof ik er verstand van heb)
dat valt ook zo lekker op bij een rode outfitquote:Op vrijdag 16 september 2011 21:01 schreef amaranta het volgende:
Alleen welmerge melkfleskes dat mesje
Exactquote:Op vrijdag 16 september 2011 21:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
dat valt ook zo lekker op bij een rode outfit
Precies... hij ziet er nu een stuk beter uitquote:Op vrijdag 16 september 2011 21:01 schreef Karina het volgende:
Die zwarte broek staat ook beter dan die witte.
Dat was hij dusquote:Op vrijdag 16 september 2011 21:02 schreef Pisces29 het volgende:
Oh dat plakje shag tussen de tieten
Als ze gewoon Lindsey had geheten, had ik ze het meer gegund.quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:01 schreef Madame_Paon het volgende:
Zij mogen ook wel winnen. Zolang Linzy en Jennifer (zo heten ze toch?) maar niet winnen.
Alleen lezen heb je niet zoveel aan hoorquote:Op vrijdag 16 september 2011 21:02 schreef TheVulture het volgende:
Ik moet toch ook eens de Kama Sutra gaan lezen denk ik
quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Alleen lezen heb je niet zoveel aan hoor
Als je niet zo lenig bent moet je wat!quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb alleen niet zo'n hoog plafond... als ik mijn vriend iets te hoog gooi kan ie de ballen van mijn bovenbuurman likkenquote:Op vrijdag 16 september 2011 21:03 schreef Karina het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:03 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik heb alleen niet zo'n hoog plafond... als ik mijn vriend iets te hoog gooi kan ie de ballen van mijn bovenbuurman likken
[..]
Ik heb alleen niet zo'n hoog plafond... als ik mijn vriend iets te hoog gooi kan ie de ballen van mijn bovenbuurman likken
Recht toe recht aan vermoed ikquote:
Kan ook spannend zijn.quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:03 schreef TheVulture het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Hij snapt er de ballen vanquote:
[..]
65 jaar... daarom hangen zijn ballen zo laagquote:
Waarom moet jij hem gooien??quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:03 schreef TheVulture het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:05 schreef TheVulture het volgende:
[..]
65 jaar... daarom hangen zijn ballen zo laag
Het is mijn plafondquote:
Hijzelf houdt niet van laaghangende ballen denk ik.quote:
quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:07 schreef Pheno het volgende:
Doe mee met America's best dance crew. Als immigranten
Alles kanquote:Op vrijdag 16 september 2011 21:08 schreef Klipnap het volgende:
Alsof je gaat dansen bij het beroven van een bank
Leukquote:Op vrijdag 16 september 2011 21:08 schreef iBenny het volgende:
Waarom hebben hun van die hyperacts?
Dankjewel TV, met jou kan ik pratenquote:Op vrijdag 16 september 2011 21:09 schreef TheVulture het volgende:
Ik vond dit toch een stuk minder leuk dan de kindjes
Mensen die op schattig vallenquote:Op vrijdag 16 september 2011 21:10 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dankjewel TV, met jou kan ik praten
En als deze nou ook uit Almere kwamen?quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:10 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dankjewel TV, met jou kan ik praten
Díe 3de van links is lelijkquote:Op vrijdag 16 september 2011 21:09 schreef TheVulture het volgende:
Als ze even stil gaan staan kan ik beter bekijken of ik ze leuk vind
Get Ready is niet alleen maar schattig.quote:
die donkere?quote:
Dan vond ik er ook neit zoveel aan. Mede door die herriequote:Op vrijdag 16 september 2011 21:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En als deze nou ook uit Almere kwamen?
dat wil je niet weten!quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:10 schreef Karina het volgende:
Onder contract voor 1 avond, mmm ik vraag me af voor wat.
En zijn linkerteen heeft een ingescheurde nagelquote:
quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:11 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik zou ze volgens mij alle 5 doen!
Da's handig voor de Olifant uit de Kama Sutraquote:
Oh ik had nummer 2 en 3 voor jou ingezet!quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:11 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik zou ze volgens mij alle 5 doen!
quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
En zijn linkerteen heeft een ingescheurde nagel
Oh, eerste helft van de act topmuziekquote:Op vrijdag 16 september 2011 21:11 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dan vond ik er ook neit zoveel aan. Mede door die herrie
Omdat?quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh ik had nummer 2 en 3 voor jou ingezet!
ja de afstandsbediening heeft het voetbal al gevondenquote:
Gegokt! Ene met een scheiding, leek me wel wat voor jequote:
Je kan toch nu al op die anderen stemmen ook?quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:12 schreef loezzzje het volgende:
Dit is toch niet eerlijk dat je al kan stemmen? Dan kan Get Ready meer stemmen krijgen dan de laatste
Ja dat is altijd, snap ik ook nooit, Misschien tellen ze hoeveel stemmen in hoeveel tijd, ik bedoel, een soort van formule?quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:12 schreef loezzzje het volgende:
Dit is toch niet eerlijk dat je al kan stemmen? Dan kan Get Ready meer stemmen krijgen dan de laatste
Mooi, toastjes en Rivella Light.quote:
BOEIENDquote:Op vrijdag 16 september 2011 21:13 schreef Madame_Paon het volgende:
Aliyah als een-na-laatste? Dat kind is 11 ...
dan kijken de meeste mensenquote:Op vrijdag 16 september 2011 21:13 schreef Madame_Paon het volgende:
Aliyah als een-na-laatste? Dat kind is 11 ...
Liever zij dan Linzy en Jennifer (quote:
Staan die nummers ook ergens? Want anders heb het nog geen nut. Waarom kunnen ze niet als altijd doenquote:Op vrijdag 16 september 2011 21:13 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Je kan toch nu al op die anderen stemmen ook?
Bij het eurovisie songfestival melken ze altijd over goeie plekken, ben benieuwd of het uitmaakt of je hier op 1 of als laatste je act mag doenquote:Op vrijdag 16 september 2011 21:12 schreef loezzzje het volgende:
Nee, iedereen boven dat kind.quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:14 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Liever zij dan Linzy en Jennifer ().
Maar het liefst Zinzi en Evertjan, Boy of Opera Familia.
Ik heb geen idee, op internet niet? Ik kom nooit op de HGT site.quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:14 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Staan die nummers ook ergens? Want anders heb het nog geen nut. Waarom kunnen ze niet als altijd doen
Volgens mij is het wel bewezen dat als eerste gaan niet goed is want dan is iedereen nog aan het inschakelen.quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Bij het eurovisie songfestival melken ze altijd over goeie plekken, ben benieuwd of het uitmaakt of je hier op 1 of als laatste je act mag doen
Die hele toko moet kapot!quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:17 schreef Pheno het volgende:
He, Jumbo had eerst 250 winkels, nu minder! Ik wil ook "dag Jumbo"-reclames
He, nu ook in Harderwijk!quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:17 schreef Pheno het volgende:
He, Jumbo had eerst 250 winkels, nu minder! Ik wil ook "dag Jumbo"-reclames
Zo kut als ie schaatst waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:19 schreef TheVulture het volgende:
Hoe kut spreekt Mark Tuitert toch telkens Bueno uit
zo kut schaatst hij niet hoorquote:Op vrijdag 16 september 2011 21:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zo kut als ie schaatst waarschijnlijk.
Olympisch kampioen worden is idd kut.quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zo kut als ie schaatst waarschijnlijk.
Oh ff opletten volgende keerquote:Op vrijdag 16 september 2011 21:19 schreef TheVulture het volgende:
Hoe kut spreekt Mark Tuitert toch telkens Bueno uit
Geen haat hier hoor.quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:20 schreef Madame_Paon het volgende:
Waar eigenlijk al die haat op Opera Familia?
Alleen maar omdat het opera is?
Nee... ik studeer nu weer ipv werk.. dus heb andere reistijdenquote:Op vrijdag 16 september 2011 21:20 schreef roos85 het volgende:
[..]
heb je de trein autist nog gepest?
Nee ik vind die mensen niet leuk.quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:20 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik vind het zo'n enge familie, met name de vaderquote:Op vrijdag 16 september 2011 21:20 schreef Madame_Paon het volgende:
omdat het Fok isquote:Op vrijdag 16 september 2011 21:20 schreef Madame_Paon het volgende:
Hier ook niet.quote:
Oh god, ik voel het al hangen... "dit seizoen is het talent hoger dan ooit"quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:21 schreef iBenny het volgende:
The Voice wordt idd een stuk beter dan vorig seizoen
JAquote:Op vrijdag 16 september 2011 21:22 schreef TheVulture het volgende:
Ik krijg bij die kerel van Opera Familia een heel naar Evangelisch gevoel
Eigenlijk een sneer naar de oud-kandidaten.quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh god, ik voel het al hangen... "dit seizoen is het talent hoger dan ooit"
Omdat....quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:20 schreef Madame_Paon het volgende:
ja dat! Ik zie hem zo in Amerika in zo een kerk.quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:22 schreef TheVulture het volgende:
Ik krijg bij die kerel van Opera Familia een heel naar Evangelisch gevoel
Ik ook.quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:21 schreef MissJ het volgende:
[..]
omdat het Fok is![]()
Ik vind ze erg goed en ik vind Aliyah ook erg goed en ik durf het nog toe te geven ook hier
oh echt? wat studeer je?quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:21 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Nee... ik studeer nu weer ipv werk.. dus heb andere reistijden
Ik was bij de battles en het was echt beterquote:Op vrijdag 16 september 2011 21:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat zeggen ze letterlijk altijdquote:Op vrijdag 16 september 2011 21:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ze verbieden het roken ervan al zo goed als!quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:23 schreef Pisces29 het volgende:
En de naam Belinda moet je natuurlijk gewoon verbieden
Het zijn van die lui die je op zondagmorgen keihard je voordeur in hun gezicht flikkertquote:
Jep, elke seizoen weer.quote:
Dus datquote:Op vrijdag 16 september 2011 21:23 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het zijn van die lui die je op zondagmorgen keihard je voordeur in hun gezicht flikkert
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |