JAquote:
Boyquote:Op vrijdag 16 september 2011 20:59 schreef Klipnap het volgende:
Ik wil dat die hoepelgozer wint. Hoe heet hij?
Boyquote:Op vrijdag 16 september 2011 20:59 schreef Klipnap het volgende:
Ik wil dat die hoepelgozer wint. Hoe heet hij?
quote:Op vrijdag 16 september 2011 20:56 schreef Pisces29 het volgende:
De MJ moves deden ze wel strak
Jammer geen Carlton moves ook
Ik denk enkel aan de sieradenquote:
Dat is ook een sieradenmerk! Zinziiiii van die reclame met Kim Feenstra en Fatima huppeldepup/.quote:
Je kunt het in ieder geval proberen... en als je valt kun je daarna alles heel soepel bewegen, de kans dat je het dan voelt is alleen minderquote:Op vrijdag 16 september 2011 20:59 schreef DeLuna het volgende:
Dit wil ik ook kunnen man. Maar ik ben vast al te oud om ooit nog zo lenig te kunnen worden
Au..quote:Op vrijdag 16 september 2011 20:59 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Je kunt het in ieder geval proberen... en als je valt kun je daarna alles heel soepel bewegen, de kans dat je het dan voelt is alleen minder
ja, echt supervet!quote:
ze is ook roodharig hè, die bruinen niet zo snelquote:Op vrijdag 16 september 2011 21:01 schreef amaranta het volgende:
Alleen welmerge melkfleskes dat mesje
Jep, dan wordt het snel saai.. zeker als het niet je ding is.quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:01 schreef Karina het volgende:
Heel knap maar de overgangen mogen van mij wat vlotter (alsof ik er verstand van heb)
dat valt ook zo lekker op bij een rode outfitquote:Op vrijdag 16 september 2011 21:01 schreef amaranta het volgende:
Alleen welmerge melkfleskes dat mesje
Exactquote:Op vrijdag 16 september 2011 21:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
dat valt ook zo lekker op bij een rode outfit
Precies... hij ziet er nu een stuk beter uitquote:Op vrijdag 16 september 2011 21:01 schreef Karina het volgende:
Die zwarte broek staat ook beter dan die witte.
Dat was hij dusquote:Op vrijdag 16 september 2011 21:02 schreef Pisces29 het volgende:
Oh dat plakje shag tussen de tieten
Als ze gewoon Lindsey had geheten, had ik ze het meer gegund.quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:01 schreef Madame_Paon het volgende:
Zij mogen ook wel winnen. Zolang Linzy en Jennifer (zo heten ze toch?) maar niet winnen.
Alleen lezen heb je niet zoveel aan hoorquote:Op vrijdag 16 september 2011 21:02 schreef TheVulture het volgende:
Ik moet toch ook eens de Kama Sutra gaan lezen denk ik
quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Alleen lezen heb je niet zoveel aan hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |