Ik vind het zo'n enge familie, met name de vaderquote:Op vrijdag 16 september 2011 21:20 schreef Madame_Paon het volgende:
Waar eigenlijk al die haat op Opera Familia?
Alleen maar omdat het opera is?
omdat het Fok isquote:Op vrijdag 16 september 2011 21:20 schreef Madame_Paon het volgende:
Hier ook niet.quote:
Oh god, ik voel het al hangen... "dit seizoen is het talent hoger dan ooit"quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:21 schreef iBenny het volgende:
The Voice wordt idd een stuk beter dan vorig seizoen
JAquote:Op vrijdag 16 september 2011 21:22 schreef TheVulture het volgende:
Ik krijg bij die kerel van Opera Familia een heel naar Evangelisch gevoel
Eigenlijk een sneer naar de oud-kandidaten.quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh god, ik voel het al hangen... "dit seizoen is het talent hoger dan ooit"
Omdat....quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:20 schreef Madame_Paon het volgende:
ja dat! Ik zie hem zo in Amerika in zo een kerk.quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:22 schreef TheVulture het volgende:
Ik krijg bij die kerel van Opera Familia een heel naar Evangelisch gevoel
Ik ook.quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:21 schreef MissJ het volgende:
[..]
omdat het Fok is![]()
Ik vind ze erg goed en ik vind Aliyah ook erg goed en ik durf het nog toe te geven ook hier
oh echt? wat studeer je?quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:21 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Nee... ik studeer nu weer ipv werk.. dus heb andere reistijden
Ik was bij de battles en het was echt beterquote:Op vrijdag 16 september 2011 21:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat zeggen ze letterlijk altijdquote:Op vrijdag 16 september 2011 21:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ze verbieden het roken ervan al zo goed als!quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:23 schreef Pisces29 het volgende:
En de naam Belinda moet je natuurlijk gewoon verbieden
Het zijn van die lui die je op zondagmorgen keihard je voordeur in hun gezicht flikkertquote:
Jep, elke seizoen weer.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |