quote:
Nein.quote:
Duh.quote:Op vrijdag 9 september 2011 22:36 schreef D. het volgende:
Gordon zegt natuurlijk die lolly's, en dan is het weer 1-1
Was ook om door een ringetje te halenquote:Op vrijdag 9 september 2011 22:37 schreef Pisces29 het volgende:
Een rad, een hoepel, ik zie teveel mensen met een cirkeltje in de weer
quote:
dansen, dansen, dansen, dansen, dansen.......quote:Op vrijdag 9 september 2011 22:38 schreef Pisces29 het volgende:
Wat een veelzijdigheid in de finale:
dansen
opera
acrobatiek
Zodat ze zielig is en nog meer stemmen krijgt?quote:Op vrijdag 9 september 2011 22:40 schreef D. het volgende:
Alihay ook een busongeluk gunnen gaat wat te ver he?
neu...quote:Op vrijdag 9 september 2011 22:40 schreef D. het volgende:
neeeeeeeeeeeeeeequote:Op vrijdag 9 september 2011 22:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan heb je gewoon dezelfde humor als Gordon
Ik hoopte meer op uitschakelingquote:Op vrijdag 9 september 2011 22:40 schreef iBenny het volgende:
[..]
Zodat ze zielig is en nog meer stemmen krijgt?
Ik gun haar een reisje Disney Parijs. Tijdens de finale. Dan horen we haar niet!quote:Op vrijdag 9 september 2011 22:40 schreef D. het volgende:
Ik ga met je mee...quote:
Ik vermoed dat veel mensen zijn blijven hangen voor de familie op het eindquote:
Dat snap ik dus echt nietquote:Op zaterdag 10 september 2011 11:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vermoed dat veel mensen zijn blijven hangen voor de familie op het eind
Ik vermoed dat meer mensen hebben gekeken omdat Aliyah veel stof heeft doen opwaaien.quote:Op zaterdag 10 september 2011 11:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vermoed dat veel mensen zijn blijven hangen voor de familie op het eind
Aliyah is al 2 weken terug geweest, vorige week ook niet zulke cijfers, ook al was er voetbal, ik denk echt dat die familie veel mensen trekt die geen TAL programma's kijken, maar dat is even een gokquote:Op zaterdag 10 september 2011 13:24 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik vermoed dat meer mensen hebben gekeken omdat Aliyah veel stof heeft doen opwaaien.
(Moet nog kijken overigens).
Ik denk dat veel mensen hier op Fok! al bij voorbaat 'vreselijk' roepen, ongeacht of het goed gezongen is. Gewoon omdat ze niet van opera houdenquote:
Spaar me, wil je dat programma nou echt zo'n anti-climax gevenquote:Op donderdag 15 september 2011 19:54 schreef iBenny het volgende:
Ik denk dat er iemand uit Almere zal winnen, dus de kleine baaschjes of dat zingmeisje.
Ik heb het niet zo met kinderen in talentenjachten, maar hun vind ik gewoon goedquote:Op vrijdag 16 september 2011 06:55 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
Spaar me, wil je dat programma nou echt zo'n anti-climax geven? Hiphopgroepjes hebben we nou al wel genoeg gezien de laatste jaren en dat 11 jarige kutkind zou het niet slecht doen als alarmsirene
Uiteraard al LAAAANG ingevuldquote:Op vrijdag 16 september 2011 12:51 schreef iBenny het volgende:
[HGT]Het kijkcijfer(spel) topic!
Doen jullie weer mee?
blegh!quote:Op vrijdag 16 september 2011 15:27 schreef Karina het volgende:
Ik ben een sukkelik kom er net achter dat ik rode in plaats van witte wijn heb gehaald. Nu lust ik ook wel rode, maar witte is lekkerder.
quote:
Ik vind het wel sneu dat ze niet meer met vriendinnen kan spelen. Kindsterren.quote:
Inderdaad, ze zal vast niet winnen... kindsterren mogen beperkt optreden.. dus is er weinig geld te halenquote:Op vrijdag 16 september 2011 19:20 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik vind het wel sneu dat ze niet meer met vriendinnen kan spelen. Kindsterren.
Toch hoop ik eigenlijk wel dat die dans kinderen winnen.quote:Op vrijdag 16 september 2011 19:22 schreef roos85 het volgende:
[..]
Inderdaad, ze zal vast niet winnen... kindsterren mogen beperkt optreden.. dus is er weinig geld te halen
Of dat acrobaten duoquote:Op vrijdag 16 september 2011 19:24 schreef Karina het volgende:
Ik hoop dat Boy wint, weer eens iets anders.
Tja, om iemand te laten winnen enkel omdat het dan wat anders is, ipv wie het beste is...?quote:Op vrijdag 16 september 2011 19:24 schreef Karina het volgende:
Ik hoop dat Boy wint, weer eens iets anders.
OK daar heb je wel gelijk in, maar hoe kun je zeggen wat beter is? Een zanger of een danser of een circusartiest, dat is sowieso lastig vind ik.quote:Op vrijdag 16 september 2011 19:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Tja, om iemand te laten winnen enkel omdat het dan wat anders is, ipv wie het beste is...?
Nou Aliyah krijst vals als ze uit gaat halen, dus dat is wel duidelijk. Die opera familie is mijn ding niet maar is wel erg goed. Kleine kindjes die met zo'n grote groep dansen is ook knap.quote:Op vrijdag 16 september 2011 19:29 schreef Karina het volgende:
[..]
OK daar heb je wel gelijk in, maar hoe kun je zeggen wat beter is? Een zanger of een danser of een circusartiest, dat is sowieso lastig vind ik.
Hij is niet voor niets wereldkampioen.quote:Op vrijdag 16 september 2011 19:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Tja, om iemand te laten winnen enkel omdat het dan wat anders is, ipv wie het beste is...?
Zinzi en Evert Jan? Het was dan ook echt een hele moeilijke, riskante "oefening".quote:Op vrijdag 16 september 2011 19:37 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zag net pas die 2 Belgen die vorige keer die misser maakten, dat was veel erger dan ik dacht. Zoiets fout doen tijdens een show is gewoon exit
Daar heb ik het niet over, je moet lezen waar ik op reageerquote:Op vrijdag 16 september 2011 19:54 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Hij is niet voor niets wereldkampioen.
In de sport zijn sommige dingen ook moeilijk, iets wat niet lukt is gewoon einde oefeningquote:Op vrijdag 16 september 2011 19:54 schreef Madame_Paon het volgende:
Zinzi en Evert Jan? Het was dan ook echt een hele moeilijke, riskante "oefening".
Diep respect dat ze het daarna gewoon nog een keer deden.
quote:Op vrijdag 16 september 2011 19:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Daar heb ik het niet over, je moet lezen waar ik op reageer
En hij is zeker wel een van de besten, misschien zelfs de beste dit jaar.quote:Op vrijdag 16 september 2011 19:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hoeraquote:
Ohw jaquote:Op vrijdag 16 september 2011 20:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hoera![]()
En vanaaf ook hotter den mij dotterrrrrrrr
Jaaa.. en ik ga dit keer wel volhouden om te kijkenquote:Op vrijdag 16 september 2011 20:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hoera![]()
En vanaaf ook hotter den mij dotterrrrrrrr
Ik moest ook doorbikkelen vorige keer, vooral de reclame als het nog moet beginnen, dan is het bijna slussssssss hier, maar ik ga er weer volledig voor, ik zag al roze-roze in de reclamequote:Op vrijdag 16 september 2011 20:05 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Jaaa.. en ik ga dit keer wel volhouden om te kijken
Jeeejjjjquote:Op vrijdag 16 september 2011 20:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik moest ook doorbikkelen vorige keer, vooral de reclame als het nog moet beginnen, dan is het bijna slussssssss hier, maar ik ga er weer volledig voor, ik zag al roze-roze in de reclame
quote:Op vrijdag 16 september 2011 20:24 schreef Pisces29 het volgende:
Ik hunker zoals elke vrijdag weer naar je m&m's karina
Nee toch?quote:Op vrijdag 16 september 2011 20:32 schreef Pisces29 het volgende:
Wacht even, is dit Jennifer Ewbank die ik tekeer hoor gaan?
Oh, nou dan jeukt er iets anders, huuu. Emomeuk op de Vrijdagavondquote:
Ik herken gewoon weer de mimimimimimieuwquote:Op vrijdag 16 september 2011 20:33 schreef Karina het volgende:
Ik zou haar ECHT niet herkennen eigenlijk.
quote:Op vrijdag 16 september 2011 20:36 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
OMG! WTF!
Lol! Dat was een bbq. Maar toch niet.
Haha, wtf zeg.quote:
Ja inderdaad! Ik faalde...quote:Op vrijdag 16 september 2011 20:37 schreef Karina het volgende:
[..]
google search linkje, ik ken het
Dat jaquote:
En twee acrobatiekacts.quote:Op vrijdag 16 september 2011 20:38 schreef Karina het volgende:
Ja heel divers met al die dansers. En Opera Familia
En ook echt schoolniveauquote:Op vrijdag 16 september 2011 20:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat ja2 meisjes die tegelijk dansen, wat een prestatie
ze doen het best goedquote:Op vrijdag 16 september 2011 20:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat ja2 meisjes die tegelijk dansen, wat een prestatie
Uhhuhquote:
Gemiddelde meisjes op de middelbare doen het ook zo, best goedquote:
daar heb je helemaal gelijk inquote:Op vrijdag 16 september 2011 20:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Ook ja. Qua dansers had ik dan liever de RIverdancers gezien.
Lekker ding heh?!quote:
Die heeft een verjaardag zegt ie net.quote:Op vrijdag 16 september 2011 20:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh jammer, die is altijd lekker scherp
Mijn vrouw zegt net dat ze een ontplofte flamingo lijkt.quote:
quote:Op vrijdag 16 september 2011 20:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mijn vrouw zegt net dat ze een ontplofte flamingo lijkt.
quote:Op vrijdag 16 september 2011 20:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, dat is een beetje jammer ja.quote:
Ah hij is erquote:Op vrijdag 16 september 2011 20:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oeh, ik las die zin en halverwege dacht ik dat je iets anders zou zeggenquote:Op vrijdag 16 september 2011 20:41 schreef DeLuna het volgende:
Ik zou wel eens willen weten hoe Dan z'n Engels klinkt. Vast heel lief
Hij praat Engels.quote:Op vrijdag 16 september 2011 20:41 schreef DeLuna het volgende:
Ik zou wel eens willen weten hoe Dan z'n Engels klinkt. Vast heel lief
JA nou eh.... Nederlands dus.quote:Op vrijdag 16 september 2011 20:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oeh, ik las die zin en halverwege dacht ik dat je iets anders zou zeggen
Ja, dat valt me al een poos op.quote:Op vrijdag 16 september 2011 20:41 schreef roos85 het volgende:
Patries ziet er echt raar uit met d'r strakgetrokken kop en oma armen
Oh nee ik dacht iets anders dan taalquote:
Ja dat! Vreselijke mensen.quote:Op vrijdag 16 september 2011 20:42 schreef iBenny het volgende:
Alles mag maar die opera familie alsjeblieft niet
Wat dan?quote:Op vrijdag 16 september 2011 20:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh nee ik dacht iets anders dan taal
Dat dan wel, want chrissy is echt afstotelijkquote:
quote:Op vrijdag 16 september 2011 20:42 schreef iBenny het volgende:
Alles mag maar die opera familie aliyah alsjeblieft niet
Klopt idd... ik kwam niet op de naamquote:Op vrijdag 16 september 2011 20:47 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Is fata morgana toch? Krijg altijd de kriebels van die attractie
Nee.quote:Op vrijdag 16 september 2011 20:47 schreef Pisces29 het volgende:
Is dit Hello eigenlijk van Sita? Vraag het me al een eeuwigheid af
Kloptquote:Op vrijdag 16 september 2011 20:47 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Is fata morgana toch? Krijg altijd de kriebels van die attractie
Nope... Martin Solveigquote:Op vrijdag 16 september 2011 20:47 schreef Pisces29 het volgende:
Nee, van Martin Solveigh.quote:Op vrijdag 16 september 2011 20:47 schreef Pisces29 het volgende:
Deze toch?quote:Op vrijdag 16 september 2011 20:47 schreef Pisces29 het volgende:
quote:
Ze moeten de dansers ook zoveel mogelijk spreiden natuurlijk.quote:Op vrijdag 16 september 2011 20:48 schreef Pisces29 het volgende:
Mogen de kleine kindjes wéér als eerste?
Jaquote:
de krokodil of de trol met volle luier?quote:Op vrijdag 16 september 2011 20:48 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Ik weet niet. Heb ik al sinds kind, nooit overheen gekomen denk ik
Ah oke, maar dan konden die kleintjes ook aan het eindquote:Op vrijdag 16 september 2011 20:49 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ze moeten de dansers ook zoveel mogelijk spreiden natuurlijk.
Valt mee, in het zwemmen trainen ze al 8 uur in de week op die leeftijd.quote:
hebben ze niet eens tijd om te knikkerenquote:
Ja, misschien daarom, zijn ze er vanaf.quote:Op vrijdag 16 september 2011 20:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ah oke, maar dan konden die kleintjes ook aan het eindAl is de concentratie dan misschien weg om 10 uur
Heel de attractie bij elkaarquote:Op vrijdag 16 september 2011 20:49 schreef roos85 het volgende:
[..]
de krokodil of de trol met volle luier?
Wuut? En school danquote:Op vrijdag 16 september 2011 20:50 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Valt mee, in het zwemmen trainen ze al 8 uur in de week op die leeftijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |