quote:
Nein.quote:
Duh.quote:Op vrijdag 9 september 2011 22:36 schreef D. het volgende:
Gordon zegt natuurlijk die lolly's, en dan is het weer 1-1
Was ook om door een ringetje te halenquote:Op vrijdag 9 september 2011 22:37 schreef Pisces29 het volgende:
Een rad, een hoepel, ik zie teveel mensen met een cirkeltje in de weer
quote:
dansen, dansen, dansen, dansen, dansen.......quote:Op vrijdag 9 september 2011 22:38 schreef Pisces29 het volgende:
Wat een veelzijdigheid in de finale:
dansen
opera
acrobatiek
Zodat ze zielig is en nog meer stemmen krijgt?quote:Op vrijdag 9 september 2011 22:40 schreef D. het volgende:
Alihay ook een busongeluk gunnen gaat wat te ver he?
neu...quote:Op vrijdag 9 september 2011 22:40 schreef D. het volgende:
neeeeeeeeeeeeeeequote:Op vrijdag 9 september 2011 22:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan heb je gewoon dezelfde humor als Gordon
Ik hoopte meer op uitschakelingquote:Op vrijdag 9 september 2011 22:40 schreef iBenny het volgende:
[..]
Zodat ze zielig is en nog meer stemmen krijgt?
Ik gun haar een reisje Disney Parijs. Tijdens de finale. Dan horen we haar niet!quote:Op vrijdag 9 september 2011 22:40 schreef D. het volgende:
Ik ga met je mee...quote:
Ik vermoed dat veel mensen zijn blijven hangen voor de familie op het eindquote:
Dat snap ik dus echt nietquote:Op zaterdag 10 september 2011 11:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vermoed dat veel mensen zijn blijven hangen voor de familie op het eind
Ik vermoed dat meer mensen hebben gekeken omdat Aliyah veel stof heeft doen opwaaien.quote:Op zaterdag 10 september 2011 11:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vermoed dat veel mensen zijn blijven hangen voor de familie op het eind
Aliyah is al 2 weken terug geweest, vorige week ook niet zulke cijfers, ook al was er voetbal, ik denk echt dat die familie veel mensen trekt die geen TAL programma's kijken, maar dat is even een gokquote:Op zaterdag 10 september 2011 13:24 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik vermoed dat meer mensen hebben gekeken omdat Aliyah veel stof heeft doen opwaaien.
(Moet nog kijken overigens).
Ik denk dat veel mensen hier op Fok! al bij voorbaat 'vreselijk' roepen, ongeacht of het goed gezongen is. Gewoon omdat ze niet van opera houdenquote:
Spaar me, wil je dat programma nou echt zo'n anti-climax gevenquote:Op donderdag 15 september 2011 19:54 schreef iBenny het volgende:
Ik denk dat er iemand uit Almere zal winnen, dus de kleine baaschjes of dat zingmeisje.
Ik heb het niet zo met kinderen in talentenjachten, maar hun vind ik gewoon goedquote:Op vrijdag 16 september 2011 06:55 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
Spaar me, wil je dat programma nou echt zo'n anti-climax geven? Hiphopgroepjes hebben we nou al wel genoeg gezien de laatste jaren en dat 11 jarige kutkind zou het niet slecht doen als alarmsirene
Uiteraard al LAAAANG ingevuldquote:Op vrijdag 16 september 2011 12:51 schreef iBenny het volgende:
[HGT]Het kijkcijfer(spel) topic!
Doen jullie weer mee?
blegh!quote:Op vrijdag 16 september 2011 15:27 schreef Karina het volgende:
Ik ben een sukkelik kom er net achter dat ik rode in plaats van witte wijn heb gehaald. Nu lust ik ook wel rode, maar witte is lekkerder.
quote:
Ik vind het wel sneu dat ze niet meer met vriendinnen kan spelen. Kindsterren.quote:
Inderdaad, ze zal vast niet winnen... kindsterren mogen beperkt optreden.. dus is er weinig geld te halenquote:Op vrijdag 16 september 2011 19:20 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik vind het wel sneu dat ze niet meer met vriendinnen kan spelen. Kindsterren.
Toch hoop ik eigenlijk wel dat die dans kinderen winnen.quote:Op vrijdag 16 september 2011 19:22 schreef roos85 het volgende:
[..]
Inderdaad, ze zal vast niet winnen... kindsterren mogen beperkt optreden.. dus is er weinig geld te halen
Of dat acrobaten duoquote:Op vrijdag 16 september 2011 19:24 schreef Karina het volgende:
Ik hoop dat Boy wint, weer eens iets anders.
Tja, om iemand te laten winnen enkel omdat het dan wat anders is, ipv wie het beste is...?quote:Op vrijdag 16 september 2011 19:24 schreef Karina het volgende:
Ik hoop dat Boy wint, weer eens iets anders.
OK daar heb je wel gelijk in, maar hoe kun je zeggen wat beter is? Een zanger of een danser of een circusartiest, dat is sowieso lastig vind ik.quote:Op vrijdag 16 september 2011 19:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Tja, om iemand te laten winnen enkel omdat het dan wat anders is, ipv wie het beste is...?
Nou Aliyah krijst vals als ze uit gaat halen, dus dat is wel duidelijk. Die opera familie is mijn ding niet maar is wel erg goed. Kleine kindjes die met zo'n grote groep dansen is ook knap.quote:Op vrijdag 16 september 2011 19:29 schreef Karina het volgende:
[..]
OK daar heb je wel gelijk in, maar hoe kun je zeggen wat beter is? Een zanger of een danser of een circusartiest, dat is sowieso lastig vind ik.
Hij is niet voor niets wereldkampioen.quote:Op vrijdag 16 september 2011 19:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Tja, om iemand te laten winnen enkel omdat het dan wat anders is, ipv wie het beste is...?
Zinzi en Evert Jan? Het was dan ook echt een hele moeilijke, riskante "oefening".quote:Op vrijdag 16 september 2011 19:37 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zag net pas die 2 Belgen die vorige keer die misser maakten, dat was veel erger dan ik dacht. Zoiets fout doen tijdens een show is gewoon exit
Daar heb ik het niet over, je moet lezen waar ik op reageerquote:Op vrijdag 16 september 2011 19:54 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Hij is niet voor niets wereldkampioen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |