quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat heb ik vorig jaar al gedaan. Mijn waldorf & statler-imitatie was op zich goed, maar ik moest aan mijn podiumact werken.
Ja, ik ken ook mensen die al jaren iets doen maar er niks van bakken.quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb jaren jazzballet gedaan. Enneh als je het zo negatief vindt, scrol je verder
Wat moet ik doen dan?quote:
Het is ook geen meisjesnaamquote:Op vrijdag 16 september 2011 21:37 schreef Karina het volgende:
Rare naam eigenlijk Boy, je noemt je kind toch niet Jongen?
Ja! Echt.quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:38 schreef Karina het volgende:
[..]
heb je ook meisjes die Girl heten?
Zo zijn er mensen die hun kinderen max noemen. Wel rot in het vliegtuig, als je max gewicht hebt.quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:37 schreef Karina het volgende:
Rare naam eigenlijk Boy, je noemt je kind toch niet Jongen?
Ik houd niet zo van dansen.quote:
quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zo zijn er mensen die hun kinderen max noemen. Wel rot in het vliegtuig, als je max gewicht hebt.
Onderschat tienermoeders in een gemiddelde achterstandswijk nietquote:Op vrijdag 16 september 2011 21:38 schreef Karina het volgende:
[..]
wij hebben op school een tweeling met een onuitsprekelijke naam, moeder noemt ze nu ook jongen en meisjequote:Op vrijdag 16 september 2011 21:38 schreef Karina het volgende:
[..]
dat is ook primaquote:Op vrijdag 16 september 2011 21:39 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ik houd niet zo van dansen.![]()
Dan ga ik wel zingen. Leuk voor het leedvermaak.
whehehquote:Op vrijdag 16 september 2011 21:40 schreef PatriQue89 het volgende:
Hij ziet er wel een beetje als een foute chippendale uit nu..
Weer dat plafond he, misschien moet je je bovenbuurman uitkopen.quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:40 schreef TheVulture het volgende:
Het is dat mijn huis te klein is voor zo'n ring
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |