Nu maar hopen dat het serieus wat wordt.quote:Op vrijdag 16 september 2011 20:12 schreef Jellereppe het volgende:
Ik heb nooit echt interesse gehad in vrouwen. Pas nu ik begin 20 ben, begint het zich een beetje te roeren.
Voor je het weer roer je in derquote:Op vrijdag 16 september 2011 20:12 schreef Jellereppe het volgende:
Ik heb nooit echt interesse gehad in vrouwen. Pas nu ik begin 20 ben, begint het zich een beetje te roeren.
Ach wat maakt leeftijd uit. Het komt vroeg of laat altijd wel goed. Ik was ook een ''laatbloeier'' voor m'n 22e interesserde mij het ook geen moer en heb altijd gedacht dat het wel zou komen en het gebeurde ook, spontaan nog wel.quote:Op vrijdag 16 september 2011 20:12 schreef Jellereppe het volgende:
Jij niet alleen.quote:Op vrijdag 16 september 2011 20:35 schreef Jellereppe het volgende:
Daar herken ik mijzelf in. Zij kwam op mij afstappen. Zij is 31 jaar en ik ben net 21. Maar het is een knappe vrouw.
Maar geef wel voorkeur aan oudere meisjes/vrouwen. Weet niet goed waarom.
Bedankt dat je er zo over denkt. Ben ook geen player en hoop het ook nooit te zijn.quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:09 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Haha wat enorm schattig dit. Komt goed, gewoon rustig aan doen.
Dat klopt. Ben iemand die veel nadenkt. Slaap niet veel en heb zelfs daar ook geen behoefte aan. Zit gewoon vol met energie. Waar ik heel tevreden mee ben.quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:13 schreef Lallend het volgende:
shit... je denkt teveel na...
wat ik wil zeggen is, laat het lekker op je af komen
Ja, met een glimlach ratelen mijn vingers over het toetsenbord. Net alsof mijn leven ervan afhangt. Over dromenland gesproken.quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:40 schreef -Splash- het volgende:
Ik vind het wel heel leuk voor je gozer.
Een meid van mijn eigen leeftijd. Nee, ik kijk eerst wat hier uitkomt. Misschien wordt ik wel beter met de omgang met vrouwen op het gebied van relaties. Ben een leek op dat gebied.quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:43 schreef Seam het volgende:
Zij kan jou in ieder geval wel alle kneepjes leren daarna gewoon verder gaan met een meid van jouw leeftijd en niveau voor een echte relatie.
Ik snap je standpunt. Het is veel verantwoordelijkheid. Maar ga er ook niet morgen aan beginnen. Gewoon mijzelf richten op mijn studie en op mijn eerste liefde.quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:51 schreef Catch_me het volgende:
getverdemme kinderen nemen ik moet er niet aan denken
Genieten? Na al die uren dat ik door haar voordeur ben vertrokken, staat er nog steeds een big smile op mijn gezicht. Vanwege één zoen!quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:00 schreef Leyli het volgende:
Je denkt teveel na. Geniet gewoon van het moment en wat jullie nu hebben en kijk wat daaruit voortvloeit.
Misschien heb je gelijk. Maar denk graag over dingen na. Leren? Ja, dat is ook een stukje waarheid. Maar zo zou ik het niet formuleren. Ze is tenslotte 31 jaar. Ook niet weer zo oud.quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:02 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Je analyseert echt ALLES. Heb vrede met hoe alles gaat. Je maakt zinloze overuren in je hersenen.
Op een oude fiets moet je het leren btw.
Nigga what.quote:Op vrijdag 16 september 2011 20:12 schreef Jellereppe het volgende:
Nee, hoor. Dromen doe ik thuis. Maar daarnaast ben ik verder een gewoon iemand. Niks engs aan.quote:Op zaterdag 17 september 2011 00:23 schreef Lauren. het volgende:
Omg dude, als je zo gaat doen tegen haar is ze snel weg. Ik (en andere vrouwen denk ik) vinden je dromerigheid nogal eng..
Energie? Haha. Maak je daar maar geen zorgen over.quote:Op zaterdag 17 september 2011 00:41 schreef minibeer het volgende:
[..]
Nigga what.
Scheelt een hoop energie die je anders had gebruikt om te rukken.
Ja kijk :/ ik had ook iets zovan: it creeps me out .quote:Op zaterdag 17 september 2011 00:23 schreef Lauren. het volgende:
Omg dude, als je zo gaat doen tegen haar is ze snel weg. Ik (en andere vrouwen denk ik) vinden je dromerigheid nogal eng..
Op zaterdag 17 september 2011 11:34 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Nee, bij jouw is het x10. Dit gaat echt niets worden zo xDquote:Op zaterdag 17 september 2011 14:16 schreef Jellereppe het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zaterdag 17 september 2011 11:34 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ja kijk :/ ik had ook iets zovan: it creeps me out .
Als iemand zo bij mij was was ik al weg.
[/quote
Ben niet eng. Ik gedraag mij huis wel normaal. Dit is de eerste keer dat ik iets heb. Natuurlijk doet het mij wel wat. Maar dat is toch normaal?
Ik laat me niet uit het veld staan. Ik ga er gewoon voor en kijk wat het word.quote:Op zaterdag 17 september 2011 14:19 schreef znarch het volgende:
[..]
Nee, bij jouw is het x10. Dit gaat echt niets worden zo xD
Heb je geen Facebook ofzo? Wat een gezwamquote:Op zaterdag 17 september 2011 14:31 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Ik laat me niet uit het veld staan. Ik ga er gewoon voor en kijk wat het word.
Nee, alleen hyves. Maar vind je het gezwam? Moet ik ophouden met dit soort topics?quote:Op zaterdag 17 september 2011 15:03 schreef Godshand het volgende:
[..]
Heb je geen Facebook ofzo? Wat een gezwam
Hé, wat is dit. Wie ben jij? Ze hebben het tegen mij.quote:Op zaterdag 17 september 2011 15:14 schreef Prive1990 het volgende:
[..]
Nee, alleen hyves. Maar vind je het gezwam? Moet ik ophouden met dit soort topics?
Is zij nou de 13-jarige, of jij? Waarom wil je niet dat de wereld weet dat je een leuke meid gezoend hebt? Waarom verberg je dat?quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:15 schreef Jellereppe het volgende:
Mijn zusje van 13 vroeg er al naar: waarom ben je zo vrolijk? Mijn antwoord: oh, niks. Misschien heeft ze het in de tussentijd al verteld aan de hele wereld. De kletskous. Nee, geintje. Lieve meid. Maar dit vertel ik liever niet aan zusjes.
Ik moest lachenquote:Op zaterdag 17 september 2011 15:23 schreef Prive1990 het volgende:
Maak je niet dik. Ik ben je een beetje aan het plagen. Oké?
Uit op hete seks? Ja, ik ben jong en onervaren. Maar relaties draaien meestal toch om liefde, geborgenheid en uiteindelijk seks. Of heb jij alleen een relatie om een beetje koffie te blijven drinken?quote:Op zaterdag 17 september 2011 16:52 schreef Afvoerput het volgende:
TS. Waarschijnlijk is die vrouw alleen uit op hete seks met zo'n jong onervaren jongetje.
ALLERLIEFSTE ts,quote:Op zaterdag 17 september 2011 20:49 schreef Jellereppe het volgende:
Z
[..]
Uit op hete seks? Ja, ik ben jong en onervaren. Maar relaties draaien meestal toch om liefde, geborgenheid en uiteindelijk seks. Of heb jij alleen een relatie om een beetje koffie te blijven drinken?
Nee, dat is het niet. Ik heb het vandaag aan mijn ouders verteld. Ook hoe ik denk. Die vonden dat ik veel te hard van stapel loop. Dus, de mensen die dat zeiden hebben gelijk. Ook hebben ze tegen mij verteld dat als het zo ver komt, dat ik een condoom gebruik.quote:Op zaterdag 17 september 2011 15:47 schreef drijfhout het volgende:
[..]
Is zij nou de 13-jarige, of jij? Waarom wil je niet dat de wereld weet dat je een leuke meid gezoend hebt? Waarom verberg je dat?
Relax man, dan kom je minder eng over.
Die komt er. Als mensen zulke topics interessant en leuk vinden. Wil ik er veel energie in steken.quote:Op zaterdag 17 september 2011 17:31 schreef OverRated het volgende:
Leuk topic TSWanneer komt het volgende deel?
Heel waarschijnlijk. Maakt niet uit. Mijn eerste keer zal ooit moeten komen. En als het zo ver is ga ik er van genieten.quote:Op zaterdag 17 september 2011 20:50 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
ALLERLIEFSTE ts,
Het zou zomaar mogelijk kunnen zijn dat zij uit is op seks.
Verstandige oudersquote:Op zaterdag 17 september 2011 20:53 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Nee, dat is het niet. Ik heb het vandaag aan mijn ouders verteld. Ook hoe ik denk. Die vonden dat ik veel te hard van stapel loop. Dus, de mensen die dat zeiden hebben gelijk. Ook hebben ze tegen mij verteld dat als het zo ver komt, dat ik een condoom gebruik.
En ze zeiden kijk gewoon hoe het loopt. Maar dat ik niet van alles moest verwachten.
Ja, het is geen slechte topic. Dat vind ik zelfs. Maar goed.quote:Op zaterdag 17 september 2011 21:54 schreef Lallend het volgende:
heerlijk om nog even terug te kijken zo na het werk
[ afbeelding ]
C'est tu...
Werk in het weekend.quote:Op zaterdag 17 september 2011 21:54 schreef Lallend het volgende:
heerlijk om nog even terug te kijken zo na het werk
[ afbeelding ]
C'est tu...
quote:Op zaterdag 17 september 2011 22:18 schreef Jellereppe het volgende:
Nee. Werk in het weekend moet ook gebeuren. Brandweer, supermarkten, kledingzaken, beveiliging, ziekenhuizen, artsposten etc.
Dit beseffen weinig mensen. Is mijn idee. Lekker in het weekend je boodschappenkarretje volladen bij de Appie. Werk in het weekend?? He, werken er mensen in het weekend. Nee, dat zijn de geesten van wezens op planeet Pluto. Heel ver weg. Die zorgen dat onder andere jij je karretje vol kan laden met zoets en gezond.
Wil je de naam van de artieste hebben? Kun je op Youtube even checken of mijn smaak te pruimen is.quote:
Wie zegt dat.quote:
Stappen. Naar de stad?quote:
Oh, stel ik ga een joint aansteken, maar niet om te blowen. Wat dan: om er na te kijken?quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:05 schreef Lallend het volgende:
Je hoeft ook niet te roken om een joint op te steken...
Alsof ook maar iemand je gaat geloven dat jij het bent op de foto en nee ik hoef geen foto te zien...quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:04 schreef Jellereppe het volgende:
Zal ik een foto van mijzelf plaatsen? 5 maanden oud.
quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:09 schreef Jellereppe het volgende:
Om te relaxten hou ik er hele andere methodes op na. Daar heb ik geen joint voor nodig.
Ja, ben een snelle prater. Ook in het fysieke leven. Niet alleen achter de laptop.quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:32 schreef Lallend het volgende:
Topic begint met de minuut meer naar troll te ruiken
Ssssht! Hij gaat foto plaatsen.quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:32 schreef Lallend het volgende:
Topic begint met de minuut meer naar troll te ruiken
Verstandig. John. Je laat je niet uit je hol lokken door een Jelle. Goed zo.quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:33 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Ik post geen foto's op FOK. Alleen gedaan bij WDJV topic en dan zonder hoofd.
Ik twijfel echt erg. Ben namelijk ook een beetje bang. Eerlijk is eerlijk. Achter die vlugge praatjes van mij, schuilt ook nog iets van emotie.quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:39 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Jazekermaar ga je nog een foto posten want ik heb totaal geen beeld
Haha wedden van niet maar hij probeert wel vol te houden dat hij niet weet hoe Google werkt aangezien hij nog steeds niet begrijpt wat een troll is. Dus dikke fail in troll...quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:33 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ssssht! Hij gaat foto plaatsen.
Je wilt mijn foto echt graag. Apart. Ik wil je wel een beschrijving geven van mijn uiterlijk. Maar denk dat ik niet de moed heb om een echte foto van mijzelf te plaatsen.quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:41 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Ja maar dat gaat toch niet verloren aan een foto? Als je het heel erg vind mag je hem ook PM'en of DM'en
quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:43 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Ik denk dat Lallend wil dat je een foto post en in ruil daarvoor uitlegt wat een troll is..
Toch?
Awwwquote:Op zaterdag 17 september 2011 23:52 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Sorry. Ik vind dit te erg. Ik ga maar slapen
Ja, ik vind het ook gezellig. Zulke mensen wil ik altijd wel als gezelschap op fok. Vet man.quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:53 schreef Lallend het volgende:
[..]
Awwwwas net zo gezellig... WAT DOE JE MIJ AAN
Woordgebruik? Waarvan komt die jouw bekend voor?quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:58 schreef byah het volgende:
Jouw woordgebruik komt me redelijk bekend voor..
Helicopterview 2
Ja, vandaar dat ik zij proberen. Maar als je bekend bent als troll. Nee, dan houdt het op. Bah, ik heb het verknalt op dit forum. Speciaal iemand waar ik genegenheid mee kreeg. Tot ziens.quote:Op zondag 18 september 2011 00:50 schreef Lallend het volgende:
Whahahahaha wat ben jij een ongelovelijke aap, succes met proberen te verwijderen
Epic fail poging om te laten lijken alsof je niet meer gaat trollenquote:Op zondag 18 september 2011 00:53 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Ja, vandaar dat ik zij proberen. Maar als je bekend bent als troll. Nee, dan houdt het op. Bah, ik heb het verknalt op dit forum. Speciaal iemand waar ik genegenheid mee kreeg. Tot ziens.
Ja, lallend. Wie houd ik voor de gek. Jou misschien. Maar als ik jouw iets zie schrijven dan moet ik antwoorden. Jij bent een nood case.quote:Op zondag 18 september 2011 01:00 schreef Lallend het volgende:
[..]
Epic fail poging om te laten lijken alsof je niet meer gaat trollenWie houd je voor de gek...
dus?quote:Op zondag 18 september 2011 01:07 schreef Jellereppe het volgende:
Binnen een week dat ik een account heb aangemaakt, ben ik verslaafd geraakt aan dit forum.
Daarmee wil ik zeggen dat ik dat nooit voorzien had. Dacht dat ik het wel in de hand zou kunnen hebben. Nu kijk ik om de 3 seconden of ik een reactie van iemand heb ontvangen.quote:
Kan je ook binnen 3sec reageren?quote:Op zondag 18 september 2011 01:10 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Daarmee wil ik zeggen dat ik dat nooit voorzien had. Dacht dat ik het wel in de hand zou kunnen hebben. Nu kijk ik om de 3 seconden of ik een reactie van iemand heb ontvangen.
Je begrijpt mij heel goed. Ik kijk figuurlijk om de 3 seconden. Letterlijk bedoel ik dat ik telkens op fok.nl kijk.quote:
rust is ook belangrijk.quote:Op zondag 18 september 2011 01:14 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Je begrijpt mij heel goed. Ik kijk figuurlijk om de 3 seconden. Letterlijk bedoel ik dat ik telkens op fok.nl kijk.
Bedoel je dit sarcastisch. Of is het een goede raad. Ik ga voor het eerste.quote:Op zondag 18 september 2011 01:15 schreef Sinkiusin het volgende:
[..]
rust is ook belangrijk.
Ga maar slapen.
Het is maar internet.quote:Op zondag 18 september 2011 01:20 schreef Jellereppe het volgende:
Er zijn vrouwen die mij zelfs eng vinden op dit forum.
Vandaag moest ik werken. Een praatje gemaakt met 2 vrouwelijke collega's die ik niet goed ken. Hun zelfs aan het lachen gemaakt. Prachtig. Daarna spraken ze mij een aantal keer aan die dag. Terwijl ze dat daarvoor misschien een keer per week deden.
Gelijk heb je. Misschien dram ik door. Maar ik laat mij vaak helemaal gaan op dit forum. Vind het heerlijk.quote:Op zondag 18 september 2011 01:22 schreef Sinkiusin het volgende:
[..]
Het is maar internet.
Care als je trolled
en dan? als ik het weet?quote:Op zondag 18 september 2011 01:24 schreef Jellereppe het volgende:
Vandaar dat ze mij zien als een troll. Alsof ik een zakkenroller ben. HAHA. Je moest eens weten.
Mijn leven tast het niet. Aan. Cola erbij. En lullen maar. No problemo. Heel lekker vind ik dat zelfs.quote:Op zondag 18 september 2011 01:30 schreef Sinkiusin het volgende:
[..]
en dan? als ik het weet?
tast dat mijn leven aan
net 2 liter cola opquote:Op zondag 18 september 2011 01:33 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Mijn leven tast het niet. Aan. Cola erbij. En lullen maar. No problemo. Heel lekker vind ik dat zelfs.
Als jij het weet. Misschien? Je neemt de moeite om het te lezen.
blikje 3es cola ofzoquote:Op zondag 18 september 2011 01:39 schreef Jellereppe het volgende:
Dat doe je beter dan mij. Bij mij blijft het bij een blikje.
godver teringranzigquote:Op zondag 18 september 2011 01:40 schreef Jellereppe het volgende:
Cola Mokka. Heerlijk. Alleen als hij ijs en ijskoud is.
Oh maar mijn smaak is het beste wat er is.quote:Op zondag 18 september 2011 01:41 schreef Jellereppe het volgende:
Daarom bestaat het spreekwoord: smaken verschillen.
ik wens aangesproken te worden met uquote:Op zondag 18 september 2011 01:42 schreef Jellereppe het volgende:
En wil je alstublieft niet schelden met ziektes. Dit gaat mij iets te ver. Zelfs een troll.
netjes dan is de verbinding nog redelijk snel.quote:Op zondag 18 september 2011 01:43 schreef Jellereppe het volgende:
Haha, over eigendunk gesproken. Jou smaak het beste. Ja, en ik woon op Mars.
En wil je alstublieft geen grove taal gebruiken. Dit gaat mij iets te ver. Zelfs voor een Chinees.quote:Op zondag 18 september 2011 01:49 schreef Jellereppe het volgende:
Gelukkig kan ik morgen tot een uurtje of 12 in bed blijven liggen. Met een glimlach typ ik dit. Gewoon een wetenswaardigheidje. Als mensen mij als troll zien, laat ik dat dan maar gelijk worden. Dan maak ik die naam gelijk waar. Je kunt in ieder geval je bek goed de kost geven.
Toedeldokie, lady radiohead. TROLL TROLL TROLL> VIRUS VIRUS PAS PAS OP INFECTIEGEVAAR> VERLORENquote:Op zondag 18 september 2011 01:48 schreef Sinkiusin het volgende:
Veel plezier in je verdere leven.
Op naar het volgende topic
Origineel is anders. Maar ik snap je punt. Mensen hebben geen bek. We zijn namelijk geen dieren. Maar zoogdieren. Die hebben een mond waarmee ze plantaardige voedsel en vlees kunnen bewerken met hun gebit. Zucht ben moe. Kan beter fokkie met rust laten. Typ zonder dat ik mijn vingers kan stoppen. Waarom. Binnen een week verdwaald op dit forum. Als de mensen die mij kennen mij zouden ontdekken dan zouden ze zich kapot lachen. Zie de gezichten van de mensen die ik liefheb al voor mij. Zucht. Kan niet meer ophouden met typen. Stop vingers. Genoeg.quote:Op zondag 18 september 2011 01:50 schreef Sinkiusin het volgende:
[..]
En wil je alstublieft geen grove taal gebruiken. Dit gaat mij iets te ver. Zelfs voor een Chinees.
Ja, lees graag. Ik zal kijken of ik het boek kan krijgen bij selexyz.nl. Bedankt.quote:Op zondag 18 september 2011 02:34 schreef Scuidward het volgende:
Ik overanalyseer ook alles. In mijn hoofd weliswaarLees je graag? Probeer eens Brusselmans 'De man die werk vond'. Doet me aan jou denken. Verder, geniet van de dame
Niet nodig. Ik heb deze topic geopend voor serieuze vragen. Maar ging mij gedragen als een troll. Ik vind het heerlijk om op emoties in te spelen. Stukje bij stukje. De mens ontrafelen achter zijn woorden, achter zijn masker.quote:
We zien inderdaad nooit onszelf, enkel de reacties die anderen hebben op hetgeen wij doen.quote:Op zondag 18 september 2011 02:57 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Niet nodig. Ik heb deze topic geopend voor serieuze vragen. Maar ging mij gedragen als een troll. Ik vind het heerlijk om op emoties in te spelen. Stukje bij stukje. De mens ontrafelen achter zijn woorden, achter zijn masker.
Dat mag, ik blijf nog 15 minuten langer wakker speciaal voor jouquote:Op zondag 18 september 2011 02:59 schreef Jellereppe het volgende:
Klopt. Zal ik je een extreem voorbeeld geven waarom ik sceptisch ben geworden tegenover mensen?
quote:Op vrijdag 16 september 2011 20:39 schreef zarGon het volgende:
De manier waarop de zaken in dit topic worden beschreven....
Goed punt. Maar om hierom nou sceptisch te worden ... dacht dat je iets persoonlijkers had meegemaakt.quote:Op zondag 18 september 2011 03:03 schreef Jellereppe het volgende:
Een keer las ik een verhaal over een jong meisje. Dat meisje ging na school naar huis. Haar gedachtengang was heel duidelijk in beeld gebracht in het verhaal. Het ging over pedofilie. De mensen op straat deden alsof ze helemaal niet geinteresseerd zijn in een kind. Op de volgende pagina zag je een afbeelding met de vunzige gedachten van de volwassenen over het kind. De strekking van het verhaal. Er zijn meer mensen pedofielen dan de mensheid in de gaten heeft.
Heb ook persoonlijke dingen meegemaakt. Maar dat is op het moment niet belangrijk.quote:Op zondag 18 september 2011 03:04 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Goed punt. Maar om hierom nou sceptisch te worden ... dacht dat je iets persoonlijkers had meegemaakt.
Zeker waarquote:Op zondag 18 september 2011 03:06 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Heb ook persoonlijke dingen meegemaakt. Maar dat is op het moment niet belangrijk.
Laatste tijd krijg ik op mijn werk te horen dat ik een bijbaan moet zoeken om ouderen aan de praat te houden.quote:Op zondag 18 september 2011 03:08 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Zeker waar![]()
Enfin, jij redt je wel! Klinkt als een leuke dame, hoeveel dames gaan er nu spontaan koffie met je drinken.
Als ik zoveel praat denken mijn huisgenoten dat ik stoned ben. Is soms wel zo maar zeker niet altijd.quote:Op zondag 18 september 2011 03:09 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Laatste tijd krijg ik op mijn werk te horen dat ik een bijbaan moet zoeken om ouderen aan de praat te houden.
Praten is heerlijk. Kan er dag en nacht mee bezig zijn. Zelfs met een oude dame (96 jaar) kon ik zitten praten over een zeer serieuze onderwerp als WOII.quote:Op zondag 18 september 2011 03:10 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Als ik zoveel praat denken mijn huisgenoten dat ik stoned ben. Is soms wel zo maar zeker niet altijd.
Zo hoort het ook. Praten is uiteindelijk de meest natuurlijke manier van communiceren. Dieren doen het ook (soort van). Sommige mensen kunnen gewoon moeilijk luisteren en daarom geen gesprek op gang houden.quote:Op zondag 18 september 2011 03:12 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Praten is heerlijk. Kan er dag en nacht mee bezig zijn. Zelfs met een oude dame (96 jaar) kon ik zitten praten over een zeer serieuze onderwerp als WOII.
Die is tegenwoordig wat normaler hoorquote:Op zondag 18 september 2011 12:34 schreef Premium_Quality het volgende:
Jellereppe, als het toch niet lukt met deze chick moet je eens proberen te daten met Lantefanteraar. Jullie zijn de perfecte match!
Ja, je hebt gelijk. Onze acties daar worden we op beoordeeld. Vandaar dat ik verder niks te zeggen heb op deze reactie. Ben het met je eens.quote:Op zondag 18 september 2011 10:03 schreef Document1 het volgende:
21 en dan al zo para. Dude iedereen heeft zijn eigen gedachten, uiteraard zijn sommige daarvan minder leuk. Dat maakt de mens nog niet slecht, het zijn namelijk je acties die bepalen hoe de rest tegen je aan kijkt en niet de gekke kronkels in je hoofd. Ga eens met iemand praten ipv met jezelf.
Nee, tot nu toe gaat het uitstekend. Ben helemaal tot rust gekomen bij haar vandaag.quote:Op zondag 18 september 2011 12:34 schreef Premium_Quality het volgende:
Jellereppe, als het toch niet lukt met deze chick moet je eens proberen te daten met Lantefanteraar. Jullie zijn de perfecte match!
quote:Op zondag 18 september 2011 17:04 schreef Maria2.0 het volgende:
Seriously![]()
![]()
Hoe is het nou met die vrouw van 31? Ik lees hier alleen nog maar filosofisch gebrabbel, maar over die vrouw niks meer
quote:Ben helemaal tot rust gekomen bij haar vandaag.
Ha, terug naar waar we zijn begonnen. Vandaag bij haar geweest een paar uurtjes. We hebben samen ontbeten in de stad en wat over koetjes en kalfjes gepraat. Heb haar ook verteld dat ik op een forum veel over haar vertel. Had ze helemaal geen problemen mee.quote:Op zondag 18 september 2011 17:04 schreef Maria2.0 het volgende:
Seriously![]()
![]()
Hoe is het nou met die vrouw van 31? Ik lees hier alleen nog maar filosofisch gebrabbel, maar over die vrouw niks meer
Ik wel hoor, alleen vrouwen hebben nooit geld genoeg om mij te kunnen betalenquote:Op zondag 18 september 2011 17:30 schreef Jellereppe het volgende:
Ken ook jongens die mij een keer hebben uitgenodigd om een bezoek te brengen aan de Wallen. Heb keihard geweigerd. Bah. Moet er niks van hebben. Sex voor geld.
Dan ben je een knappe man/jongen?quote:Op zondag 18 september 2011 17:32 schreef juxtaposition het volgende:
[..]
Ik wel hoor, alleen vrouwen hebben nooit geld genoeg om mij te kunnen betalen
Fijn om te horen dat het leuk was!
Twitter. Gebruik ik nooit. Maar waarom is het net Twitter?quote:Op zondag 18 september 2011 17:52 schreef juxtaposition het volgende:
Het is net twitter, zo'n topic op fok!
Problemen, nee hoor. Ben gewoon een prater.quote:
Jawel. Alleen niet veel reacties.quote:Op zondag 18 september 2011 17:54 schreef jenkins het volgende:
Je hebt geen reacties nodig om gewoon door te blijven lullen
Echt alles?quote:Op zondag 18 september 2011 17:55 schreef Jellereppe het volgende:
En daarnaast ben ik een verslaafde fokker. Al mijn gedachten gooi ik leeg op deze topic.
En oude vrienden...quote:Op zondag 18 september 2011 17:56 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Veel op het gebied van meisjes.
Ach wat zal ik eens zeggen, volgens mij moet je gewoon haar bellen in plaats van de hele tijd hierop kijken, lijkt me veel leukerquote:Op zondag 18 september 2011 17:59 schreef Jellereppe het volgende:
Maar vind jij mij raar doen op deze topic, Jenkins? Geef alstjeblieft antwoord?
Ben vandaag al bij haar geweest. Wil niet opdringerig overkomen.quote:Op zondag 18 september 2011 18:00 schreef jenkins het volgende:
[..]
Ach wat zal ik eens zeggen, volgens mij moet je gewoon haar bellen in plaats van de hele tijd hierop kijken, lijkt me veel leuker
Wat was de reden om naar huis te gaan?quote:Op zondag 18 september 2011 18:01 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Ben vandaag al bij haar geweest. Wil niet opdringerig overkomen.
Dit soort gezwam komt normaliter op een blog voorquote:Op zondag 18 september 2011 18:05 schreef Jellereppe het volgende:
Maar heb je meer van deze topics op fok.nl. Of ben ik de enige die zowat liefde en leed deelt met de hele wereld?
Weet ik. Maar als ik aan het typen ben, denk ik 9 van de 10 keer daar niet eens aan.quote:Op zondag 18 september 2011 17:56 schreef juxtaposition het volgende:
ja, je kan je laatste post ook aanpassen he? Dan kan je het daar erbij zetten.
Vind je het erg? Ja, denk ik. Moet ik er mee ophouden?quote:Op zondag 18 september 2011 18:07 schreef Godshand het volgende:
[..]
Dit soort gezwam komt normaliter op een blog voor
Dus het antwoord is, ja je bent de enige.
quote:
Kijk. Prachtig. Ik ga door op fok.nl. Jullie hebben mij over de edge of mijn twijfel gehaald.quote:
Ik voel mij vereerd.quote:Op zondag 18 september 2011 18:29 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
[..]
Kijk. Prachtig. Ik ga door op fok.nl. Jullie hebben mij over de edge of mijn twijfel gehaald.
Als ze aandringt wie weet. Maar ik zal zelf voorlopig de stap niet zetten.quote:Op zondag 18 september 2011 18:41 schreef Lhuram het volgende:
En waarom niet? Jij snapt het echt niet hea... Ze is 31, ze heeft ook d'r behoeftes.
Als je binnen nu en 5 dagen nog niks met d'r doet dan kan je er een streep door zetten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |